GHB Betrouwbaarheid

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Ik had een vraagje. Kan GHB ook verkocht worden als iets anders zoals bij cocaïne bv. paracetemol en noem maar op... Want stel nu dat ik een flesje GHB koop kan het dan een stof zijn dat niet GHB is en dat gevaarlijk is?

Je weet maar nooit hé met de crisis!

Thx anyway

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Cocaine koopt men in poedervorm en paracetamol in pilvorm, dus dat zul je niet zo snel in een flesje vloeibare ghb tegenkomen. Ook zullen de bittere smaken van deze middelen, niet dat typisch zoute van ghb evenaren. Daarnaast is cocaine veeeeel te duur in verhouding met ghb, niet echt een "oplossing" in crisistijden dus.

Het enige wat ik me nog in kan denken is dat ze je een flesje water aansmeren waarin gewoon zout is opgelost. Daar zul je niet dood van gaan, maar je bent dan wel genaaid natuurlijk... :wink:

Aalpoepert

Badass junkie
Marla Singer zei:
maar je bent dan wel genaaid natuurlijk... :wink:
En als dat dan mijn dealer geweest zou zijn zou hij me dus eerst moeten zoenen.
Ik zeg altijd maar als je me wilt naaien moet je ook zoenen en strelen.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Het lijkt me sterk dat iemand je G verkoopt dat geen G is, maar er water of iets anders wat verdunt bijgooien kan wel. Slecht gemaakte GHB kan wel gevaarlijk zijn. Als niet alle stoffen goed opgelost zelfs behoorlijk slecht voor je lijf.

Je hebt het over velgenreiniger en gootsteenontstoper. Die vreten best aan je ingewanden als er teveel van het 1 of het ander inzit. Voor je eigen veiligheid koop je best een ph-kit (geen papiertjes), kook je het spul nog ff in een roestvrijstale pan en test je daarna of de ph wel 7 is als het afgekoeld is.

Of je laat het even testen bij een testcentrum.

Mike

Bewuste gebruiker
Elfquest zei:
Of je laat het even testen bij een testcentrum.

Nog beter maak je het gewoon zelf. Hoef je er ook geen, met lood verontreinigde, gootsteenontstopper in te stoppen...

Elfquest

Bewuste gebruiker
Dat is het beste. Maar daar mag je het hier niet over hebben he. :wink:
Toch wel vreemd als je bedenkt dat op het amerikaanse drugsforum recepten wel zijn toegestaan, terwijl ze daar veel stenger zijn. Beter een goed recept publiceren dan al die prutserts die niet zeker weten hoe het te maken en een risico voor andere mensen zijn..

Maar goed dat is weer een andere discussie. :P

Dwaks

Experimenterende gebruiker
Maiszetmeel met water lijkt ook ghb. Dus ze kunnen behanglijm gebruiken om ghb te verdunnen, zodat het evengoed zijn viscositeit blijft houden...

Frank123

Wijs gebruiker
GHB word bijna altijd in vloeibare vorm verkocht omdat dit domweg het minste werk voor de producent/dealer is. en aangezien de prijs niet hoog is , koop je anders een beetje om te testen , en een beetje voor jezelf ( Als de test positief uitslaat , anders gewoon weggooien) Tuurlijk lijkt dit als weggegooid geld. Maar je kan beter hebben dat het uit hetzelfde vaatje komt. Anders geeft die je echte GHB mee om te laten testen , en zodra je voor jezelf besteld, ript die je weer.

Bovenaan