Ghb afbouwtips?

Lizzy.simpson

Experimenterende gebruiker
Hoi hoi, ik kan jullie advies hierin ook hard gebruiken!

Ik ben nog vrij onbekend met Baclofen.
Ik probeer dadelijk op 0,5mg per uur ghb dosis te zitten.

Hoe kan ik het beste en met welke hoeveelheid overstappen naar Baclofen?

Kan ik hiermee het beste mee beginnen eind avond / voor bedtijd?
Of is baclofen (in combi oxa, temazepam of etizolam) niet sterk genoeg meteen en word dan een onrustige nacht met na 2u wakker worden en veel wakker liggen voorspeld?
Of kan ik hier beter mee beginnen vanaf de ochtend uren en vanaf dan starten?

Hoelang duurt het ongeveer voordat de baclofen inwerkt? En wat is jullie ervaring betreft werkingsduur?
(ik las bij auteur dit bericht zo'n circa 5u?)
En krijg je van baclofen ook Energiedipjes, vermoeidheid, niet scherp zijnde, duf etc. van?? Of kan je hier ook echt gewoon normaal op functioneren? (werken haha)

Ik las eerder advies voor MeisjeMetProbleempje 3x 10mg om de 6u ongeveer.
Ik zelf ben begin 20 jaar, 1,67m en zo'n 75kilo.

Ik zit paar maanden nu 24/7 eraan..

Sorry voor de veelal vragen maar ik ben erg onwetende hierin, hihi
Alle adviezen zijn van harte welkom!!!
Alvast bedankt!! :)

Xx Lizz

Ps. Super goed gedaan en fijn dat het gelukt is MeisjeMetProbleempje!

Meisjemetprobleem

Update over mij. Het is stilletjes geweest, te stil. Helaaas ben ik weer terug gevallen en weer terug bij af. En zeker met een dikke benzo verslaving erbij. Ik ben er nu achter dat de tranxene die ik al maanden elke avond slik gelijk staat aan 45 mg diazepam. Ook die zal ik voorzichtig gaan afbouwen. Dus ik weet weet weer wat me te doen staat. Ik heb weer alle middeltjes in huis wat ik hier boven vermeld heb. Het is mij natuurlijk eerder gelukt. Maar na mijn vakantie is het na een weekendje ‘want ik dacht dat moet kunnen’ Natuurlijk niet. Weer fout gegaan. Dan weten jullie weer even hoe of wat. Ik heb zoveel aan jullie reacties en steun gehad. Dus probeer jullie weer mee te nemen in het proces dit keer. Voor nu slapen en morgen meer.

Lieve groetjes <3 van het meisje met probleem, wat nog geen meisje zonder probleem is haha.

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Update over mij. Het is stilletjes geweest, te stil. Helaaas ben ik weer terug gevallen en weer terug bij af. En zeker met een dikke benzo verslaving erbij. Ik ben er nu achter dat de tranxene die ik al maanden elke avond slik gelijk staat aan 45 mg diazepam. Ook die zal ik voorzichtig gaan afbouwen. Dus ik weet weet weer wat me te doen staat. Ik heb weer alle middeltjes in huis wat ik hier boven vermeld heb. Het is mij natuurlijk eerder gelukt. Maar na mijn vakantie is het na een weekendje ‘want ik dacht dat moet kunnen’ Natuurlijk niet. Weer fout gegaan. Dan weten jullie weer even hoe of wat. Ik heb zoveel aan jullie reacties en steun gehad. Dus probeer jullie weer mee te nemen in het proces dit keer. Voor nu slapen en morgen meer.

Lieve groetjes <3 van het meisje met probleem, wat nog geen meisje zonder probleem is haha.
Ja anders moest je je user name veranderen..

• Love
Waarderingen: N3K0

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Ga je op eigen houtje proberen af te kicken van ghb en benzo's?
Vraag me af of dit verstandig is. Is je omgeving op de hoogte van je situatie of een arts?
Misschien goed om een buddy te zoeken, of een ervaringsdeskundige op dit forum.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Oke, ik ben geen dokter maar dit persoonlijke ervaring, maargoed iedereen is anders.

Baclofen is trouwens goud maar daarover zo meer.
Om te beginnen zorg day je slaapt ; zonder slaap sta je al 10-0 achter
Gewoon een benzo in je hoofd duwen savonds ofzo. Zorg dat je genoeg buitenlucht pakt ga lekker wandelen ofzo in het bos dan wordt je ook veel sneller en op een gezondere manier savonds. Zorg dat je fatsoenlijk eet, geen kant en klaar zooi maar gewoon echt voedsel. Je hebt kans dat je last hebt of krijgt van een bolle kop en gezwollen voeten enzo omdat je natuurlijk door al die zoute bende veel vocht vasthoud. Wat hier tegen dè truc is is groene thee, die suffe mutsen altijd drinken😜 want antioxidants en werkt vochtafdrijvend maar dat kan ook een broodje aap zijn. En cranberrysap, voel je je gelijk weer een beetje mens.

En als laatst sta je vooral niet te blind op pietje precies je afbouwschema tot de seconde te volgen. Dit is misschien geen politiek correct advies maar als jij voelt dat je best een halfuur Langer kan wachten of best sneller kan afbouwen moet je dat doen. Het hoeft niet allemaal heel makkelijk te wezen en hoe sneller hoe beter, weet je in ieder geval zeker dat je 2x nadenkt voor er weer aan te beginnen. Dat gezegd hebbende natuurlijk wel op een veiling manier.

Dan baclofen begin je vaak met 3x 5 mg op een dag, en wordt er afhankelijk van het doel en de ernst het of geleidelijk opgebouwd tot er een kantelpunt komt dat je trek opeens verdwijnt of heel erg verminferd of het wordt op het afbouwen afgrestemd om zo op die manier het een stuk makkelijker te laten gaan en veiliger geloof ik.

Maargoed nogmaals dit is anekdotisch bewijs en ik heb het zelf ook maar 1x gedaan hoor, dus ik ben geen proffesor ghb.

Prettige wedstrijd en het beste☕️🥂

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Nog even erachteraan, de hoeveelheid benzos enzo die er wordt leeggegooid bij ghb gebruikers is een gevaarlijk handel vind ik. Wat nodig is is nodig maar dan is het heel makkelijk om je gaba nog verder te mishandelen en het een voor t ander in te ruilen en op dezelfde voet verder te gaan. Maar dat snap je zelf ook wel en ik bedoel het niet belerend.
Een biertje of twee drinken als de eerste dagen helpt ook goed om de afkick nog even een uur of annderhalf of twee buiten de deur te houden. Niet gaan zuipen natuurlijk. Hoe eerder je hersenpan een beetje rust krijgt hoe beter, ik spreek voor mezelf als ik zeg dat je er heel lang last van kan blijven houden om die balans een beetje te laten genezen

Succes :)

Laatst bewerkt:

Meisjemetprobleem

@De Rijdende Rachid Ik ben zelf begonnen met 3 x 12,5 mg vanaf 2,8 ml ofzo dat ging prima. Naja prima.. De eerste dag een beetje trillerig, 5 mg diazepam genomen en snachts 10 mg diazepam. Toen op vakantie gegaan en geslapen op seroquel. Ging prima nergens last van alleen nu weer een klein terugvalletje. :) Haha ja dat vocht had ik juist in het begin van mijn ghb verslaving. Been there done that…. Nu helemaal geen last meer van, gek eigenlijk he. En met afbouwen en baclofenal helemaal niet.

Laatst bewerkt:

Meisjemetprobleem

Ik rust heel veel, ik lig savonds om half 11 in bed en kom er om half 10 ongeveer uit. Natuurlijk is het geen echte slaap aangezien ik om te 2 uur wakker word.Maar toch ik rust wel uit. Niemand in mijn omgeving ziet dat het slecht met me gaat, dat is natuurlijk wel gevaarlijk. Maar ook wel weer fijn. Ik ben nu begonnen met afbouwen. Ook met de benzo’s. Ik ga jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden. Mijn grote valkuil is eigenlijk dat ik te goed weet hoe ik er vanaf kom en het due telkens uitstel… Maar het moet afgelopen zijn.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik rust heel veel, ik lig savonds om half 11 in bed en kom er om half 10 ongeveer uit. Natuurlijk is het geen echte slaap aangezien ik om te 2 uur wakker word.Maar toch ik rust wel uit. Niemand in mijn omgeving ziet dat het slecht met me gaat, dat is natuurlijk wel gevaarlijk. Maar ook wel weer fijn. Ik ben nu begonnen met afbouwen. Ook met de benzo’s. Ik ga jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden. Mijn grote valkuil is eigenlijk dat ik te goed weet hoe ik er vanaf kom en het due telkens uitstel… Maar het moet afgelopen zijn.
Genoeg is genoeg maar je bepaalt zelf wanneer.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Ik wens je heel veel succes meid, klinkt alsof je geen meisje met een probleem ben maar een dame met een hindernis onderweg: :)

DonkeyGonz

Bewuste gebruiker
Steun en support heb je! Weet me te vinden, je kan mij 24/7 benaderen! Of ik daadwerkelijk 24/7 antwoord , nee maar ik zal je zsm antwoorden en je verhalen aanhoren en je steunen zover ik kan.

You can do it!

DonkeyGonz

Bovenaan