ik zal het proberen.
probeer over het algemeen je fruit door de dag binnen te krijgen. 'savonds wordt er minder of zelfs geen vitamine uit je fruit gehaald.
honing met kaneel is een gezonde combi voor bijvoorbeeld in yoghurt / brinta / thee
probeer veel met kruiden te koken. dit is natuurlijke power!
bedenk elke keer dat je de magnetron gebruikt. de beschrijving erbij zegt. LET OP wil je dat al je straling uit je bord met lekker warm eten is? wacht dan 2 minuten. naja niemand wacht 2 minuten want dan is t koud. dus laat lekker die ionen trillen mensen. CIA MINDCONTROL komt eraan

bedankt josef Mengele..
mensen. alsjeblieft leer ontbijten. er zijn zoveel mensen die dit overslaan terwijl het zooo belangrijk is.
en grow your own!@!!. in veel van ons voedsel zitten (door de EU goedgekeurde 'hulp'stoffen)
oftewel stoffen die bepalen hoe je eten smaakt. hoe het er uit ziet. de structuur. en hoe veel jij er van eet. (MSG E621, let hier op svp. is niet gezond net als aspartaam E951) en als jij zelft groente kweekt scheelt dat geld en hoef je minder te werken.
kijk is zie het als volgt. ons lichaam heeft van de verschillende maingroepen, lees vitamines mineralen eiwitten koolhydraten etc een hoeveelheid nodig in een bepaalde verhouding.
het is voor de ontwikkeling van ons lichaam van belang zo gevarieerd mogelijk je voedsel binnen te krijgen. (voor mij klinkt dit logisch, als je alleen maar liquid benodigheden binnenkrijgt is dit niet goed voor maag en de andere verteringsprocessen in ons lichaam.)
sta bij alles wat je in je lichaam stopt stil en bedenkt. hej is dit wel echt voedsel. of is dit een vorm van industrial consuming addiction.
mensen je bent wat je eet. als je gezond eet voel je je gezond. en ben je in staat meer energie waar te nemen en te interpeteren.
als jij denkt. ik wil mijn voedingspatroon veranderen maar ik weet niet hoe want alles is lekker.
drop eens een zegel of neem wat shrooms en bekijk al het vergif in de supermarkten (ik hoop niet dat je er bad op gaat

ik vind t altijd erg leerzaam) Ga ga op je gevoel uit en vergeet niet langs de biologische eetwinkel te gaan.