Gezichtsbedrog?

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
denito en Mij zitten met het zelfde probleem:

denito: 1gram
ik: 0,7~gram

Ik keek zo op een bepaald moment in de namiddag als de speed redelijk uitgewerkt was nor mn handen en ze bleken vermagerd te zijn. Als ik kijk naar een stille foto begint de foto waarop ik me concentreer te schemeren. Als een muntstuk in mn hand leg en er naar kijk lijk hij kleiner dan normaal. Komt dit gewoon door een vitamine tekort? En hoe best oplossen ?

denito

Belezen gebruiker
MissDior zei:
wuhaha ik denk dat je gewoon een beetje moet rusten!
Doet wonderen :) alles komt goed :)

tis ni dak schrik ofzo heb ze :tongueout:
bij mij ist enkel soms zo is wazig kijke maar kvroeg me gwn af hoe da kwam :tongueout:

JewCookie

Wijs gebruiker
Ehrm, wat dacht je van een beetje rust of een beetje eten..? vitamine pillen, zout, suiker.. Probeer eens drinkontbijt ofzo..

Mocht dat allemaal niet werken dan zit er maar één ding op, nog een lijntje!

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Oververmoeidheid ja. Kan een zeer merkwaardige uitwerking op je psyche hebben. Verstoorde waarnemingen van beeld en geluid en vreemde mindfucks. Ik zie ook altijd wazig en vind mezelf er uitgemergeld en goor uitzien na speedgebruik. Fris zie je er vast niet uit, maar je houd jezelf ook voor de gek als je geestelijk zo uitgeput bent.

Spoedig een een gat in de dag slapen na een wilde nacht is het beste advies dat er is. En nadien de nodige vitaminen en mineralen binnen krijgen.

BelgjeOleOle zei:

Ik keek zo op een bepaald moment in de namiddag als de speed redelijk uitgewerkt was nor mn handen en ze bleken vermagerd te zijn. Als ik kijk naar een stille foto begint de foto waarop ik me concentreer te schemeren. Als een muntstuk in mn hand leg en er naar kijk lijk hij kleiner dan normaal. Komt dit gewoon door een vitamine tekort? En hoe best oplossen ?

denk dat je beste kan kappen dan,is t waarsch.niet iets voor jou..

essiej666

Belezen gebruiker
BelgjeOleOle zei:

en hoe is het nu dan?

nutsss

Wijs gebruiker
essiej666 zei:
BelgjeOleOle zei:

en hoe is het nu dan?

Ja het houdt mij ook al nachten wakker.. BelgjeOleOle? kijk nog eens naar een stille foto. En dan eens naar een bewegende? en? En kijk eens omlaag. lijkt hij kleiner dan normaal? Vertel!

Bovenaan