Gezellige kerstborrel

MIA-1985

Wijs gebruiker
(Novum) - Een 28-jarige medewerker van een bedrijf in Oss is woensdagnacht opgepakt omdat hij weigerde na een kerstborrel weg te gaan. Toen de directeur van de onderneming aan de Merwedestraat rond middernacht de beveiliging opdracht had gegeven het pand te sluiten, kwam de man nog uit de toiletruimte.

De man was dronken en ondanks dat de beveiliging hem meerdere keren vroeg zijn biezen te pakken, weigerde hij te vertrekken. Daarop alarmeerde de beveiliging de politie. Uiteindelijk lukte het de beveiligers de man het pand uit te werken, maar daarna wilde hij het terrein niet verlaten.

Toen agenten hem daarbij wilden 'helpen', verzette hij zich. Hierop werd hij aangehouden wegens huisvredebreuk en voor een nacht in een cel gezet.

:tearsofjoy:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Maar waarom dan? Voor hetzelfde geld flikkerde de beveiliging hem eruit, maar lag z'n tas nog binnen.

Maar dat zetten ze er niet bij!

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
Het zal vast niet zo simpel zijn als een tas vergeten. Welke beveiliger laat je nu niet even je spullen pakken en dan gaan. Het is de basisschool niet he...

Flameon

Badass junkie
Een man zal wel geen tas bij zich hebben op een feestje en dit klinkt wel verdacht veel als "ik heb de nek nog niet vol, we blijven nog even hangen" :P

cropp

Badass junkie
Flameon zei:
Een man zal wel geen tas bij zich hebben op een feestje en dit klinkt wel verdacht veel als "ik heb de nek nog niet vol, we blijven nog even hangen" :P
En als ``La la la laaaaaaaaaa lala la lala lala laaaaaaaa!``

Drientje

DF-koning
Flameon zei:
Klinkt alsof je er weet van hebt.

Flameon

Badass junkie
Drientje zei:
Flameon zei:

Ik ben inderdaad meestal de laatste die naar buiten gaat op een bedrijffeestje.
Maar ga dan wel gewoon naar buiten :)

Drientje

DF-koning
Flameon zei:
Drientje zei:
Flameon zei:

Ik ben inderdaad meestal de laatste die naar buiten gaat op een bedrijffeestje.
Maar ga dan wel gewoon naar buiten :)
Niet per ongeluk je tas vergeten?

Ik heb nooit bedrijfsfeestjes op de zaak. De baas huurt gewoon een lokale kroeg af.

zjimiz

Bewuste gebruiker
Ik heb een keer het volgende meegemaakt tijdens een kerstborrel.

Een collega was zo dronken, dat hij over een plantenbak struikelde.

Bij die valpartij viel zijn toupet van zijn hoofd.

(Voor die tijd had niemand in de gaten dat hij een toupet droeg.)

Vervolgens zette hij de toupet weer op, maar dan wel andersom....

Hij had zelf niets in de gaten, en heeft zo de rest van de avond verdwaasd rondgelopen.

:confused:

Bovenaan