gewoon... ff updeetje

Chimera

Bewuste gebruiker
Zo dan.. Ik zal eens melden hoe hooked ik ben :wink: :rolleyes:

Toen ik het niet had, miste ik het niet echt ofzo. Had wel eens zin, maar dat was ook zo weer over. Maar jaaa... Nu is het weer in de neighbourhood, en lekkâk lekkâh! Gisteravond wou ik het eigenlijk niet, maar toch maar wel gedaan dus. Ik ken wel zeggen dat ik dus toch wel aardig verslaafd ben geloof ik. Het rare is wel dat het gewoon blijven eten enzo blijft aanhouden. Sterker nog... Vorig weekend na het innemen van het goedje, ben ik vrolijk wezen koken en eten.. Tja.. En in die 37.5 uur wakker-blijf-status, had echt best wel een hoopje gehad, had ik ook geen last van knarsetanden.

Veel vinden de "smaak" in de naazuh vies, ik vind het daarintegen wel wat hebben :flushed: Ik doe nog wel mijn best om het zo goed mogelijk te doen, maak bijvoorbeeld mijn Goddelijke neusje altijd goed schoon direct na gebruik, drink me suf in de sap etc. Nu wordt het alleen tijd om niet zo vies veel op fora te hangen en ook eens wat nuttigs te doen, zeg maar dat wat de reden was om in de eerste instantie te beginnen...........

Wat wil ik hier nu eigenlijk mee zegge? helemaal NIETS, moest alleen ff mijn ei kwijt. En dan nu eerst de computer weer formateren, wordt ook een common handeling these days, daarna lekker mijn nestje in

:wave:

furny

Experimenterende gebruiker
Hehe interessant,

Ga volgende week eindelijk eens voor het eerst speed proberen. Zou het eerst morgen al doen...zelfs al een vrije dag voor genomen...is m'n dealer ziek... dus weekje geduld dan maar :P

Hoewel de meeste mensen hier nogal negatief over doen, moet je het toch echt zelf ontdekken denk ik. Daarna kan je zelf pas oordelen.

Suc6 Chimera met je trip

furny

Yes.....I did it!!

Zoals ik vorige week al had geschreven zou ik deze week een keer speed gaan proberen.... nou dat is donderdag dan eindelijk ook gebeurd :mrgreen:

Nou ik moet zeggen dat het je wel een tering lekker gevoel geeft.. lekker opgewekt, vrolijk en alert. De hele tijd wil je maar bezig blijven...een beetje onrustig zeg maar...en maar de hele tijd lullen.

Ik had het donderdagavond om 21 uur gesnoven en ben vrijdagavond om 19 uur pas eens een keertje naar bed gegaan. Totaal geen behoefte gehad om te gaan slapen. Ook in eten had ik behalve een paar bananen geen trek in.
Wel de hele tijd ontzettende dorst gehad en dan ook heel veel water gedronken. En omdat ik het toch niet kon laten nog maar een biertje gedronken (waar ik DRIE UUR over heb gedaan) wat niet echt goed is gevallen...werd er misselijk van en had het gevoel dat ik te hard ging.

Na 12 uur te hebben geslapen sinds vandaag weer normaal aanwezig :rolleyes: en voel me dan ook tot nu toe best wel goed. Gewoon rustig aan doen vanavond en morgen nog de hele dag relaxen.

Zo dat was mijn eerste keer speed

Chimera

Bewuste gebruiker
Het relaxte is gewoon echt dat je iets aan je WEEKEND hebt :grin:
Door de weeks doe ik nie meer, maar zodra het zaterdag is
hopppaaaa, en lekker 30 a 35 uur wakker blijven, dan gwoon
8 uur slapen en de laatste uurtjes van zondag meemaken, en
normaal naar bed

:sunglasses:

En ja.. dorst... Ik drink in 1 nacht met een beste lijn op 3 liter
vruchtensap op. Ik drink sowieso al uberweinig bier maar met
speed op gewoon never, sappies is het best en het lekkerst

:grin:

Deranged

Badass junkie
Je snuift gewoon veel kerel. Denk dat als zo doorgaat je snel genoeg de nadelige gevolgen zal zien. Maarja wie ben ik, adviseer je alleen maar. :mrgreen: Kan er zelf ook wat van trouwens alleen niet zo extreem. Ik vind elke week speed toch een beetje veel. Al is dat wel waar ik de laatste weken mee bezig ben. :confused:

Chimera

Bewuste gebruiker
Nee hoor, niet meer.. Het was gewoon een hardnekkige nieuwigeheid :wink:
Ben blij dat mijn "behoefte"(need) niet meer is. bevalt me wel wat
beter zo. Dus ja, alleen de weekenden moeten er aan geloven. En ja
ach.. veel.. Ik ken iig mijn gang gaan met muziek creëren, en daarvoor
ben ik er in de eerste instantie mee begonnen.. Zijn vaak maar 2 lijntjes
per sessie, niet eens dikke lijnen ook.

nu eerst een beschuitje :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Als ik me niet vergis is chimera wat speed betrefd nog vrijwel een beginneling. Ik heb bij hem nou niet zo zeer het gevoel dat hij meteen zijn hele leven aan het verknallen is. Denk dat hij het zelfs beter onder controle heeft dan ik. En dat vind ik echt wel netjes als je pas een drug kent.

Chimera

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Als ik me niet vergis is chimera wat speed betrefd nog vrijwel een beginneling. Ik heb bij hem nou niet zo zeer het gevoel dat hij meteen zijn hele leven aan het verknallen is. Denk dat hij het zelfs beter onder controle heeft dan ik. En dat vind ik echt wel netjes als je pas een drug kent.

Ja ik gebruik nu ehm... 2.5 maand speed, en ja.. Het was gewoon DE
uitkomst waar ik op zat te wachten ivm mijn hobby en mijn furtloosheid.
Toen liep het wel uit de hand, echt elke dag gewoon... Werkte wel ok
hoor, de baas klaagde niet :P Maar op een gegeven moment knapte er
wat, en ben er flauw van om het elke dag te doen, en daarbij heeft het
ook geen nut ofzo dus ja. Behoefte is op een wonderbaarlijke wijze hard
achteruit gegaan, stukken beter dus zo. Heb ongeveer een maand oid
vrijwel elke dag gesnoven....

Deranged

Badass junkie
Ben zelf ook pas met speed begonnen, doe het sinds een paar weken vrijwel ieder weekend. En toch vind ik dit zelf iets te veel. Ik ben min of meer coke verslaafd geweest ooit en voor mij is speed een goedkope vervanger voor als ik geen geld heb, en dat heb ik dus de laatste weken niet. Want wees eerlijk het snuiven van speed is 3x niks en het effect is een soort van slap aftreksel van het coke effect. Toch blijf ik erbij dat coke te duur is en je bij speed meer waar voor je geld hebt.

Chimera

Bewuste gebruiker
Heb nooit coke gedaan.. hoewel het er vanmiddag even om hing, maar
nee.. Wil het niet eigenlijk.. En dat snuiven van speed went wel :wink:
Ik ken het eigenlijk wel semi-lekker vinden.. Had het er laatst nog met
iemand over, zei dat ik het eigenlijk best wel lekker vond, hij had
hetzelfde. Dat zal wel komen omdat je weet wat er gaat komen oid..
Je went er ook aan, aan alle.... BIJNA alle vieze dingen wen je wel.. Neem
roken.. koffie, bier, wijn... Maar goed, ik weet dus niet hoe coke "smaakt"
dus ik ken me verder nie in je conclusie mengen

Mac...

Badass junkie
Ik vind zowel de smaak van speed als van coke als eigk van alle drugs, behalve wiet en hasj, goor

Deranged

Badass junkie
Wiet vind ik in de meeste gevallen goor en hash gaat meestal wel. Ik weet niet wat het is met die coke smaak het is een hele aparte chemische smaak die me vanaf het begin wist te boeien. Als ik bv een leeg pony pakje had en ik rook die lucht dan MOEST ik gaan snuiven. Voor mij was alles aan coke verleidelijk het enige wat me gered heeft was de belachelijke prijs.

belgiumpartycrasher

ik doe het ook enkel in het weekend...
vrijdagavond laat eerste lijn, feeste, in kot van de nacht nog 1tje, wakker blijve, zaterdag hetzelfde ritueel (mss 1 lijntje meer) en zondag morgen in bed. zondagnamiddag opstaan, eten, douchen, opt gemak tv zien, liters fruitsap drinke, gaan slape, en dan is er maandag, en dan gaan we werken... zonder lijn, gewoon puur natuur :)

caatje

Badass junkie
Deranged zei:
Wiet vind ik in de meeste gevallen goor en hash gaat meestal wel. Ik weet niet wat het is met die coke smaak het is een hele aparte chemische smaak die me vanaf het begin wist te boeien. Als ik bv een leeg pony pakje had en ik rook die lucht dan MOEST ik gaan snuiven. Voor mij was alles aan coke verleidelijk het enige wat me gered heeft was de belachelijke prijs.

gered? ik heb t idee dat je een grootverbruiker (speed) bent, of heb ik t erg mis? ik snap dat je bedoelt dat de prijs van de coke je van t spul afhoud maar daarvoor in plaats speed neemt. (correct me if Im wrong) :)

Jeller

Badass junkie
deranged je spreekt jezelf elke keer weer tegen, de ene keer is coke de king, andere keer is speed eigenlijk beter en dan is speed weer een goedkoop aftreksel :confused:

shakes

Belezen gebruiker
Jeller zei:
deranged je spreekt jezelf elke keer weer tegen, de ene keer is coke de king, andere keer is speed eigenlijk beter en dan is speed weer een goedkoop aftreksel :confused:

Ja, had ik ook al opgemerkt :P

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
speed is gewoon veel te lekker en de werking is te hard en te goed !

ik heb wel is coke gedaan niet zo gek vaak maar als speedgebruiker voelde ik daar natuurlijk niet zo gek veel van en ik vind speed echt wel relaxed. Uren lullen niet moe geen honger etc.

Alleen de bijverschijnselen (geen hap door je keel niet slapen wanner je wil last van je maag en neus en over je pik hoef ik het wss niet te hebben) wegen na een tijd niet meer op tegen de voordelen.
Nu doe ik het om de maand en dan meestal nog maar 1 dag ook.. bevalt me prima

Bovenaan