Geweldig

thor

Belezen gebruiker
Ik fietste net met wat vrienden door het bos, zie ik een trippende dude. Helemaal obsessed door de bomen, grote pupillen. Hippie uiterlijk :beer:
Stap voor stap, kwam amper vooruit..

Ik zat hem te "bestuderen". Hij wist niet eens dat ik er was, echt geweldig :grin:
Je zag gewoon aan z'n ogen dat hij de fractals zat te tellen

Komen jullie wel eens trippende mensen tegen? Ga je er dan opaf of laat je ze met rust?

(ps, als jij de gozer was in ede/kernhemse bos. Pm me. Wil wel een keer samen trippen :wave: )

azgaza

Badass junkie
Ik kom niet zo vaak trippende mensen tegen, mja wel eens op feestjes natuurlijk, en dan praat ik er vaak wel even mee.. maar ik wou dat ik trippende lui tegenkwam, lijkt me wel leuk.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ooit eens een tripper uit de bad trip geholpen, die liep helemaal daas door t park heen... hij werd achterna gezeten door uilen. Toen heb ik een bloemetje geplukt, en zei dat als hij die in zijn portomonee stopte, de uilen weggingen. Toen schoot ie in de slappe lach :grin: :grin:.

jcutter

Badass junkie
Ik zie nooit mensen trippen in Groningen. Ik ken wel mensen die graag op de xtc lijp mogen doen in de stad.

inferno33

Bewuste gebruiker
Heb er eens twee gezien, op een bankje, weet niet of het acid was, maar ze zaten elkaar helemaal te betasten op een vrij vreemde manier, dus was zo te zien weleen drug in het spel(hebben daar ook echt twee uur zo gelegen :openmouth: )

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik denk dat ik er ook niet op af zou gaan. Zeker niet als hij zo chill alleen in het bos aan het wandelen is. Zou ik zelf ook niet graag hebben denk ik. Alhoewel het ook net andersom kan zijn, maar dan laat ik de tripper in kwestie wel zelf naar me toestappen.

Je kan anders mss wel een schok-effect creëren, en dat wil niemand toch?

shokora

Wijs gebruiker
Kom nooit trippende mensen tegen. Lijkt me ook niet echt geweldig om opeens allemaal nuchtere mensen tegen te komen die met je gaan praten wanneer je zelf tript (zeker niet als je ze niet kent).

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
shokora zei:
Kom nooit trippende mensen tegen. Lijkt me ook niet echt geweldig om opeens allemaal nuchtere mensen tegen te komen die met je gaan praten wanneer je zelf tript (zeker niet als je ze niet kent).

idd I agree

Special_K

Experimenterende gebruiker
Ach. Als die nuchtere mensen zelf af en toe eens trippen lijkt 't me nog wel ok. Veel erger is als die nuchtere mensen er totaal niet voor openstaan.

Northawke

Wijs gebruiker
Ben er nog nooit één tegengekomen. Ik zou ze ook gewoon met rust laten, behalve als je kunt zien dat ze in een bad trip zitten en je er iets aan kan doen.

Annæ

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
Ik heb ooit eens een tripper uit de bad trip geholpen, die liep helemaal daas door t park heen... hij werd achterna gezeten door uilen. Toen heb ik een bloemetje geplukt, en zei dat als hij die in zijn portomonee stopte, de uilen weggingen. Toen schoot ie in de slappe lach :grin: :grin:.

goeie gozer dat je bent! geniaal echt.

nee kom bijna nooit trippende lui tegen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
tja , ik weet hoe kut het is om bad te gaan, en weet ook hoe makkelijk je je gedachte kan afleiden. Hij kwam op me af, omdat ie achterna werd gezeten door uilen :confused: toen wist ik meteen wat er aan de hand was. En ik ben niet het type dat iemand gewoon in shit laat.

Leola

Experimenterende gebruiker
Ik heb een keer ooit twee gasten op een bankje in Groningen gezien, totaal lijp, eentje hing met zijn hoofd voorover en de andere staarde ons met grote pupillen en een open mond waar een kwijldraad aan hing na. Maar toen was ik nog 14 ofzo en een beejte tegen harddrugs dus ben hard door gelopen :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee nog nooit, ook niet eens een toerist op paddo's! De Amsterdamse binnenstad is denk ik ook niet echt een plek waar je even voor je lol overdag trippend doorheen gaat wandelen..... Misschien in het Vondelpark, maar ook daar is op een mooie dag nou niet bepaald een oase van triprust te vinden. Ik denk naarmate je de grote steden verlaat en meer in bos- en duinachtige omgevingen woont, de kans groter is om een tripper "in het wild" te spotten, maar of ik daar meteen een praatje mee ga houden? Gewoon lekker met rust laten is het beste, tenzij zo iemand zelf contact met je maakt natuurlijk....

Aan opgefuckte coke/speed/xtc/alcohol figuren 's nachts of Engelse toeristen die om 11u 's morgens al lallend langs de grachten zwalken (het ergste soort), hier in de weekenden en vakanties geen gebrek hoor (helaas, zonde voor deze prachtige stad), maar we hadden het hiet echt over de recreatieve psychonauten en andere natuur- /tripliefhebbers toch?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vind t heel leuk om met mensen te praten die op lsd zitten als ik zelf nuchter ben. (of bijna nuchter :P ) Hou van dat filosoferen, maar ook van die vage topicsprongen, en emotionele uitbarstingen. Ik vind t ook mooi om iemand te helpen die een beetje vast komt te zitten. Door dan iets verassends te zeggen zie je iemand zo weer helemaal vrolijk worden. :mrgreen:

xpressurself

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
de kans groter is om een tripper "in het wild" te spotten

Whahahaha!! Nieuwe sport, 'spot de tripper!'. Krijg je ook een boekje erbij met bescvhrijvingen; 'de lsd-tripper kunt u herkennen aan het volgende geluid "..." :mrgreen: :mrgreen:

Bovenaan