parapopje zei:ik zou het niet weten..
k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend..
Lalalalaaa zei:http://www.erowid.org/
Daar staat alles op![]()
Bal0n zei:parapopje zei:ik zou het niet weten..
Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.
Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus.
L-Mack zei:Bal0n zei:parapopje zei:ik zou het niet weten..
Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.
Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus.
Wat bedoel je met zonder het amfetamine effect?
Bedoel je dat je spieren dan niet zo opgespannen staan, je niet op je tanden bijt of je niet zo lang kan dansen als op xtc?

Mag ik je voor je bek stompen. GHB is echt niet verslavend. Tenminste kan me niet voorstellen dat iemand er verslaaft aan raakt en al raak je er verslaafd aan dan kan het nog geen kwaad.parapopje zei:ik zou het niet weten..
Kan ik me dus niet voorstellen, die smaak van ghb BLEGH al gooi ik een gebruikershoeveelheid door een glas frisdrank proef ik het. Laat staan een dosis om iemand nok te krijgen en over heen te kunnen gaan.heidrun zei:met GHB ga je niet kauwen. maar je wordt er echt superwazig van. met XTC heb ik altijd nog wel door wat er bebeurd, maar GHB...
ik kan me goed voorstellen dat het "the rapedrug" wordt genoemd. je bent gewoon niet meer helemaal bij.
maar lekker thuis met vertouwde mensen (vooral leuk voor stelletjes)
kan het wel heel lekker zijn.
Bal0n is zijn ghb tijd al voorbij, maar ik ga met hem mee (gebruik af en toe ghb).Gelegenheidsgebruiker zei:Bal0n zei:parapopje zei:ik zou het niet weten..
Heb je het wel is gebruikt?
Alleen dan toch wat leuker als bezopen zijnColaiuta zei:wil hier eigenlijk alleen maar aan toevoegen dat ik het wel enigzins te vergelijken vind met heeeeeel zat zijn, maar idd wel wat meer![]()
Heb iets nieuws (voor mij dan) meegemaakt. Gister avond lekker van de g geweest kom thuis ga wat drinken en slapen. (GHB was al tijdje uitgewerkt) Word vanochtend om 5 uur wakker en bruiste van de energie heb ook niet meer kunnen slapen.Mac... zei:Van GHB kun je ook nog wel eens een flinke energyboost krijgen, das ook altijd wel leuk..
Ik ook tot ze effe vertelde hoeveeel ze dan in zo`n beest moesten spuiten lol.Mac... zei:Hey slimme jongen,
GHB is geen verdovingsmiddel voor olifanten en dat is ondertussen wel bekender dan het fabeltje dat het dat wel is.
Nja ik heb het ook ooit geloofd![]()