Ellen90
Newbie
Welkom op het forum! Heel herkenbaar jouw verhaal. Zo is het bij mij de eerste keer ook gebeurd. Vanaf december tot februari dagelijks gebruikt en vanaf maart in die 24/7 cyclus beland. Inmiddels al drie keer op eigen houtje "afgekickt."
Bij mij werden die twee uurtjes inderdaad ook steeds minder. Twee weken terug zat ik nog op 8ml per uur. Zoals Natozlato al aangeeft niet meer je dosis gaan verhogen.
Ik weet niet of ik het ermee eens ben dat je door moet gaan tot je hulp krijgt. Zeker wel naar de huisarts gaan, maar de wachttijden bij verslavingszorg zijn lang en aangezien je er nog niet zo lang aan zit en je dosissen niet belachelijk hoog zijn zou ik zelf alvast proberen af te gaan bouwen. Hier op het forum genoeg topics en mensen die je ermee kunnen helpen, maar als je drie maanden moet wachten en al die tijd moet gaan blijven gebruiken, denk ik dat je steeds meer en vaker gaat nemen en drie maanden zijn dan heel lang.
Kun je aan baclofen komen?
Bedankt Roes voor je lieve bericht.
Ik kan helaas echt geen profesionele hulp zoeken ivm de thuissituatie, Ik heb vannacht bijvoorbeeld 13 uur geslapen zonder afkick. alleen snachts een diazepam genomen en verder geslapen. Ik zou het echt zelf moeten doen. En ben blij dat ik nu nog op de 1,5 ml zit ipv van de op de 8 ml bijvoorbeeld.
Ik weet het ook allemaal niet meer eiegenlijk...