Gevaren en effecten van speed

Flameon

Badass junkie
Goede avond,

Ik heb een vraag aan iemand die ervaring heeft met speed.
De laatste tijd heb ik het ontzettend druk op mijn werk, en daardoor ben ik tijdens of na mijn werk gebroken. Aangezien ik lang moet reizen naar mijn werk is mijn nachtrust maar erg kort. Gevolg: oververmoeidheid.

Ik zou graag eens wat speed willen gebruiken, zodat ik wat fitter ben op het werk. Is dit mogelijk met speed? (het door kunnen werken).
En wat zijn de gevaren van autorijden? Kan dit met speed of is dit uit den boze?

En als laatste: Wat kost speed gemiddeld? En is het verslavend?
Ik heb hier vaak gelezen dat je van speed bv 20 uur wakker bent. Dit is eigenlijk niet mijn bedoeling.

Funky Monkey

Badass junkie
Goedenavond,

Als je begind met speed op je werk en je wilt dit dagelijks doen begin je eigenlijk al gelijk goed met de verslaving van speed... Verder ligt het vooral aan de dosis en het soort werk wat je doet of er veel gevaren aan zitten... Zolang je niet compleet strak staat is het wel mogelijk om auto te kunnen rijden, al is het niet toegestaan door de wet. Het word moeilijker om bepaalde situaties in te schatten en of je zou moeten stoppen of door rijden bijvoorbeeld. Lees deze site anders is: Jellinek Speed Info

Slapen zou wel mogelijk zijn als je bijvoorbeeld sochtends een beetje neemt en daar de hele dag op kan doen. Dit zou je echter wel eerst uitmoeten zoeken want dit verschilt per persoon. En je bouwt gewenning op waardoor je steeds iets meer moet nemen.

Greetz,
de Neger

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Het effect van speed hangt veel af van je verwachtingspatroon, als je op voorhand de bedoeling hebt stevig in het werk te vliegen gaat het goed gaan denk ik.
Maar maak er geen gewoonte van want je zal snel niet meer kunnen werken zonder speed.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Begin er alsjeblieft niet aan! In eerste instantie zal het je vermoeidheid weg nemen, waardoor je langer door kunt en je beter kunt concentreren. Maar dit is slechts tijdelijk! Je put je lichaam extra uit, maar je hebt het niet door omdat de vermoeidheid onderdrukt wordt door de speed. Uiteindelijk ben je alleen maar vermoeider. Bovendien is speed behoorlijk verslavend, zeker als je het doet om langer door te kunnen werken etc.. Ik ben zelf erg verslaafd geweest en speed en geloof me, dat wil je niet door maken.

Flameon

Badass junkie
Bedankt voor jullie info en de site van jellinek.
Ik zit momenteel in een periode dat ik het erg druk heb en eigenlijk een slaap tekort heb. Speed zal idd niet het beste zijn, om dit weg te werken. Maar het zal dan ook maar voor tijdelijk zijn. Maargoed, speedverslaving moet ik ook niet hebben

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat het tijdelijke betreft.. Ik denk dat vrijwel iedereen die in jouw situatie zit en speed wilde nemen in eerste instantie zei dat het tijdelijk was.. Helaas blijkt het in de praktijk meestal iets minder tijdelijk. Onderschat speed niet..

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Gewoon doen, ik ben op mijn 14de begonnen goed doorgesnoven tot 21 een paar jaar clean en nu weer een tijdje, import export, alle dagen opstaan met speed 3 uurtjes slapen en weer door. Maar je zou eens moeten zien wat een rijkdom ik verworven heb en hoe fantastisch ik opsta s'morgens.

Ben er nu bijna 30, en ik ben geen meter vooruitgegaan. Verknoei je leven begin met speed. Door zo jong te beginnen is mijn geest verknipt geraakt, tijdens de ontwikkeling van je eigen zelfbeeld hing ik boven een spiegel. Eens clean op 21 leek het wel alsof ik wakker werd uit een coma. En daar sta je dan als lummel 21 maar je denkt nog steeds als een puber. Jaren clean geweest achterstand bijgebeend mentaal en financieël. Een paar tegenslagen gehad, maar wie stond er op me te wachten al die tijd, yep de spiegel de lijn en de mentaliteit van een marginaal. Speed is een smeerlappperij en je hele leven kan er op een paar maanden tijd pure chaos van worden.
Nog steeds zin? K'heb hier nog ergens een foto van mijzelf als ik pas wakker ben!!

joint20

Experimenterende gebruiker
Flameon zei:
Bedankt voor jullie info en de site van jellinek.
Ik zit momenteel in een periode dat ik het erg druk heb en eigenlijk een slaap tekort heb. Speed zal idd niet het beste zijn, om dit weg te werken. Maar het zal dan ook maar voor tijdelijk zijn. Maargoed, speedverslaving moet ik ook niet hebben

Zo is het maar net, zeker als je op zo´n manier gaat gebruiken is een kans op een verslaving er groot.
Het gevaarlijke eraan is dat je het onderschat, want als je het doet gaat het ook zeker niet tegenvallen namelijk.
En vooral als je meerdere dagen achter elkaar wilt gebruiken, reken er maar op dat als je er weer mee stopt dat je nog veel vermoeiender naar je werkt gaat als daarvoor.
Gebruiken om te presteren is echt een don´t.

]-[IG]-[

Dit lijkt me een topic voot Jewcookie. Sowieso kan het doorlezen van zijn topic geen kwaad. (het topic over het ontwikkelen van een speedverslaving, staat momenteel 20e in et speed forum ofzow).

alberthoffman

Belezen gebruiker
speed is wel goed maar als je dan echt besluit dit te doen dan zou ik het alleen op donderdag en vrijdag nemen zodat je nog wel je rust kan pakken in het weekend en dus niet helemaal naar de tering maandag op je werk staat.
De kunst is gewoon te eten ook al heb je er echt geen zin in met die shit op...
Je hebt nog nooit speed gebruikt dus je zou het ook kunnen trekken op red bull denk ik :wink:
Doe je ding!!!

Northawke

Wijs gebruiker
Gewoon niet doen. Da's de weg naar een speedverslaving. Er zijn echt wel andere opties om je iets fitter te voelen. Begin eens met vitamine preparaten. En kijk 'ns in de smartshop wat ze daar hebben. Misschien dat je iets aan herbal energizers hebt.

Frances.

Newbie
Beetje vreemd dat je dit als optie ziet, omdat het je lichamelijk juist alleen maar meer uitput. Op het moment zelf denk je dat je alles wel aan kan, maar de kater laat je voelen dat dit alles behalve waar is.
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar om ook maar even op één vraag terug te komen; speed kost tussen de 5 en 20 euro, hier waar ik woon dan.

MrWitte

Newbie
Slecht idee, je kunt dan beter zoeken in smartshops of in de homeopathie naar uppers, want speed is een upper. Maar zo schadelijk voor je lichaam.

Er bestaan zogenaamde "gezonde" Uppers of pepmiddelen. FF zoeken op internet en je kan aan de slag.

Temptation

Belezen gebruiker
korte hazeslaapjes van 15minuten doen wonderen!!! gratis te verkrijgen in elke gemakkelijke bank, zeer verkwikkend, biologisch en niet belastend voor de lever!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

en speed houdt dat voor de lol... de dope wordt al genoeg verkracht :wink:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
yep begin er niet aan, in begin is het leuk om eens door te werken of uit te gaan. ma nu.. ik werd er dom van, anders.. ik begon zo te stoefen liegen etc.. ik herkende me zelf niet meer, heb nu men rest(jes) liefjes doorgespoeld, want ik werd er wellicht ook paranoia van , op het werk, dacht ik dat iedereen ehct alijtd praatte over mij, ma toch niet, en t'kost je meer, en meer, en meer.. je hebt altijd meer nodig,

Bail

Hehe dit klinkt meer als een excuus van iemand die al gebruikt.
Of je bent al verslaafd voor je eraan begint.

Moeilijke keuze? nee
Jouw keuze dus.

richie87

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Goede avond,

Ik heb een vraag aan iemand die ervaring heeft met speed.
De laatste tijd heb ik het ontzettend druk op mijn werk, en daardoor ben ik tijdens of na mijn werk gebroken. Aangezien ik lang moet reizen naar mijn werk is mijn nachtrust maar erg kort. Gevolg: oververmoeidheid.

Ik zou graag eens wat speed willen gebruiken, zodat ik wat fitter ben op het werk. Is dit mogelijk met speed? (het door kunnen werken).
En wat zijn de gevaren van autorijden? Kan dit met speed of is dit uit den boze?

En als laatste: Wat kost speed gemiddeld? En is het verslavend?
Ik heb hier vaak gelezen dat je van speed bv 20 uur wakker bent. Dit is eigenlijk niet mijn bedoeling.

NOOIT op deze manier beginnen....zowiezo vind ik persoonlijk speed hier geen geschikte drugs voor....ken je nog beter op de coke gaan....

Bovenaan