gevallen onder invloed!!!

cronos

Wijs gebruiker
vrijdag rond 15 u30 mijn eerste blikje jupiler geopend,na 3 bierkes is het weer zover...ik ben niet meer te stoppen,ik wil weg uit mijn flat...ik wil mensen zien..enfin ik wil uitgaan,een uurke later was ik in stad...2 bierkes in café 1,4 carlsbergs in café 2,...ik moet in totaal in stad zo'n (effkes denken :rolleyes: ),6 café's gedaan hebben.wat verderop is er een dancing(normaal ga ik daar amper,maar tot mijn verbazing was mijn favoriete café gesloten :( )zo'n 5 km van stad...en maar verder en verder zuipen,opa :P cronos gaat naar het toilet en valt van de trap,ik bescherm mijn gezicht met beide handen...gelukkig maar...anders was mijn gezicht zeker en vast lelijk toegetakeld...de dancing heb ik om 4u30 verlaten,een paar mensen waren bereid mij te voeren naar stad,de eerste café ging open om 6uur,dus vlug nog wat in het treinstation gaan schuilen...man wat is het koud!!!om 6 uur naar het café en daar dan nog gebleven tot 10u 30 ongeveer...moeder gebeld om mij naar mijn flat te voeren,nu zijn we zondag...zaterdag en zondag heb ik amper kunnen slapen van de pijn...hopelijk word het niet te erg,want ik vrees voor spierscheur ofzo,nog enkele dagen of een week wachten...voor een eventuele onderzoek, oudejaarsavond vieren mag ik dus vergeten hahaha,tja ik lach nu wel maarja kan hier nu moeilijk om wenen hé...en dat is niet de eerste keer dat ik ladderzat ben en daarna val...ARIBAAAAAAA :wink:

Flameon

Badass junkie
Wat een verhaal cronos... wel een leuke avond gehad, op die valpartij na?
Tsja vallen en alcohol is iets wat heel vaak voor komt, laten we er maar op houden dat het er geregeld bij hoort.

Ik ben zelf na een studentenfeest en de nodige drank op flink gevallen. Stuiterend met mijn hoofd op een betonnen vloer ... toen had ik een engeltje op mijn schouder dat ik niks heb mee gekregen. Ben ook eens in het water gevallen waar uit ik gered moest worden, dit alles ongeveer 2 a 3 jaar geleden :wink:

cronos

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Wat een verhaal cronos... wel een leuke avond gehad, op die valpartij na?
Tsja vallen en alcohol is iets wat heel vaak voor komt, laten we er maar op houden dat het er geregeld bij hoort.

Ik ben zelf na een studentenfeest en de nodige drank op flink gevallen. Stuiterend met mijn hoofd op een betonnen vloer ... toen had ik een engeltje op mijn schouder dat ik niks heb mee gekregen. Ben ook eens in het water gevallen waar uit ik gered moest worden, dit alles ongeveer 2 a 3 jaar geleden :wink:

jezus in het water gevallen?na alcohol flameon?ben bijna eens ook in het water gevallen met de fiets,maar dat was omdat ik stoned was :stoned: :tearsofjoy:

cronos

Wijs gebruiker
caatje zei:
Neem nog een borrel :wink: :beer:

lol caatje :beer: ,maar ik kan amper een heffen met mijn rechtse hand :tearsofjoy:
hopelijk is het alleen een spierscheur,en geen gebroken peze(of dat ABN is weet ik niet,pees? :rolleyes: )of het is operatie-time :angry:

caatje

Badass junkie
Het is pees of spier en ach....ik woon bijna bij je om de hoek, ik zal je helpen als je echt TE dorstig word.

Flameon

Badass junkie
cronos zei:
jezus in het water gevallen?na alcohol flameon?:

En hoe haha. Ik zal het in het kort even vertellen. Het is inmiddels alweer vier jaar geleden.
Ik zat in het bestuur van een actieve studentenvereniging. Vier keer per week stappen, op bezoek gaan bij andere studentenverenigingen, eigen feesten organiseren. Was altijd super gezellig en er stroomde vaak ook rijkelijk de drank.

Tijdens carnaval 2004 waren we uitgenodigd door een andere studentenvereniging waar we vaker nauw mee samen werkte (dingen organiseren etc).
Het bestuur van ozne studentenvereniging moest op zo'n fietsende bar zitten (fietsen, en ondertussen wordt getapt en kun je dus drinken).

Voor dat we op die fiets stapte hadden we al genoeg op, maargoed het fietsen lukte nog wel.
Tot we op een begegeven moment na een paar kilometer een bocht over het hoofd zagen, op een heel erg smalle weg. Hoppa daar gingen we met zijn achten, en met de fietsbar het water in!

Een flinke plons in ijskoud water, maar al snel waren we allemaal weer boven water en weer een stuk nuchter. De fiets is echter nooit meer boven komen drijven, die ligt ergens gezonken in de maas. Zal er ondertussen wel uitgevist zijn :wink:

cronos

Wijs gebruiker
Flameon zei:
cronos zei:
jezus in het water gevallen?na alcohol flameon?:

En hoe haha. Ik zal het in het kort even vertellen. Het is inmiddels alweer vier jaar geleden.
Ik zat in het bestuur van een actieve studentenvereniging. Vier keer per week stappen, op bezoek gaan bij andere studentenverenigingen, eigen feesten organiseren. Was altijd super gezellig en er stroomde vaak ook rijkelijk de drank.

Tijdens carnaval 2004 waren we uitgenodigd door een andere studentenvereniging waar we vaker nauw mee samen werkte (dingen organiseren etc).
Het bestuur van ozne studentenvereniging moest op zo'n fietsende bar zitten (fietsen, en ondertussen wordt getapt en kun je dus drinken).

Voor dat we op die fiets stapte hadden we al genoeg op, maargoed het fietsen lukte nog wel.
Tot we op een begegeven moment na een paar kilometer een bocht over het hoofd zagen, op een heel erg smalle weg. Hoppa daar gingen we met zijn achten, en met de fietsbar het water in!

Een flinke plons in ijskoud water, maar al snel waren we allemaal weer boven water en weer een stuk nuchter. De fiets is echter nooit meer boven komen drijven, die ligt ergens gezonken in de maas. Zal er ondertussen wel uitgevist zijn :wink:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Flameon

Badass junkie
Achteraf gezien kunnen we er ook nog zo hard om lachen Cronos haha!
Heb nog contact met die mannen en dames waar ik toen mee in het bestuur zat, en deze avond komt nog heel vaak terug. En nog wel meer avonden waar de drank rijkelijk heeft gevloeid.
Studententijd ... een aparte tijd in je leven, voor mij een onvergetelijke tijd. Wat waren dat gezellige jaren (en niet alleen door de drank). Ben blij dat ik lang genoeg gestudeerd heb haha.

cronos

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Achteraf gezien kunnen we er ook nog zo hard om lachen Cronos haha!
Heb nog contact met die mannen en dames waar ik toen mee in het bestuur zat, en deze avond komt nog heel vaak terug. En nog wel meer avonden waar de drank rijkelijk heeft gevloeid.
Studententijd ... een aparte tijd in je leven, voor mij een onvergetelijke tijd. Wat waren dat gezellige jaren (en niet alleen door de drank). Ben blij dat ik lang genoeg gestudeerd heb haha.
jazeker hoor flameon,ik kan er zeker om lachen hoor om mijn gebeurtenissen die alcohol mij al bezorgt heeft
:tearsofjoy:

cronos

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Ik kan lang niet lachen om alles :wink:

ahja ik nochtans wel hoor met mijn alcoholgevallen,oudejaars kan ik nu zeker niet vieren...maar ach het kon erger zijn en alles valt te relativeren :)

de vorige keer dat ik van de trap gevallen was,was bij een vriend...wegens tekort aan bier ben ik beginnen met sterke drank te drinken...het was een soort van kaartspel,maar dan als inzet sterke drank drinken...ik was zo onozel dronken dat ik naar boven wilde gaan slapen,toen kon ik niet natuurlijk niet slapen,want ik had duizelingen in mijn hoofd... ik wilde terug naar beneden en ik viel van de trap :tearsofjoy: ,ze kregen mij zelfs niet meer wakker...ik sliep letterlijk op de trap...ze hebben er zelfs van foto's getrokken,ze zetten op mijn hoofd een helm terwijl ik dus sliep op de trap...maar ik bleef maar slapen op die trap,uit paniek hebben ze de ambulance gebeld...daags nadien kwam ik dus wakker in het hospitaal,het was s'morgens...ik verschoot mijn bijna halfdood,ik zeg waar ben ik nu in godsnaam...ik vlug mijn kledij aangedaan en weggelopen...om terug verder te gaan drinken in een café...nadien bij een bezoek bij mijn dokter(ik moet maandelijks gaan om mijn medicijnen),zei hij dat ik 5 promille alcohol in mijn bloed had(echt geen leugen!!!),niet meer normaal :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

cronos

Wijs gebruiker
goeie vraag .ik weet het zelf niet echt :rolleyes: ,ik drink natuurlijk niet alle dagen(waar zou ik het geld halen?),en ook niet alle weekends...maar dan komt er eens zo een periode aan ,dat ik zou 3 dagen in 1 week zou drinken...en neeem nu dat ik voorbeeld de vrijdag uitga,is het 50 procent kans dat ik zaterdag er nog inzit tot s'middags...maar dat is misschien te wijten dat ik geen vervoer heb van stad tot mijn huis...maar vanaf 1 april verhuis ik naar stad,dan is het aan mij om mij te bewijzen :wave:

Flameon

Badass junkie
WAt is de rede dat je drinkt Cronos?
Een alcoholist hoeft nl echt niet iedere dag of weekend te drinken.
No offecende overigens....

Flugeltje

Wijs gebruiker
Tja Cronos, ik heb verleden week mijn enkel gebroken omdat ik gevallen was onder invloed :wink:
2 maand op bed kunnen liggen en oud/nieuw ga ik niet te hard vieren want ik kan een week terug mankend gaan en heb bang om terug iets voor te hebben.

cronos

Wijs gebruiker
Flameon zei:
WAt is de rede dat je drinkt Cronos?
Een alcoholist hoeft nl echt niet iedere dag of weekend te drinken.
No offecende overigens....

oesje moeilijke vraag,dat wordt een lang antwoord...ik zal proberen zo kort mogelijk te maken wat de factoren kunnen zijn:ik kan gewoon niet met mate drinken...als ik begin kan ik (bijna) nooit stoppen
:( ,het is een gevoel van alles aankunnen...weg met mijn soms angstgevoelens :) ik weet ook dat het geen oplossing is hoor.punt 2.niet te onderschatten:1zaamheid:allang geen relatie,geen familie(juist van moeders kant,maar die zie ik nooit),werkloos voor het moment(normaal ging er iets vrij komen eind dit jaar,maar dat is verplaatst naar latere data door de economische crisis(voor mij is werk vinden extra moeilijk,aangezien mijn pshychiatrish verleden,ik heb tevens de ziekte van Scheuermann,dus ik moet werken in beschutte werkplaats en voornaamste punt waar ik mij niet kan bewijzen,als ik uitga heb ik na 20 uur geen vervoer niet meer heen en terug als ik naar stad wil uitgaan...onmogelijk om thuis terug te geraken,of ik moet wachten op de volgende morgen...het is hier echt plattelands gelegen,maar na bijna 5 jaar op de wachtlijst(waar ik woon is het een sociale woning,dat wil zeggen dat je huur berekend is volgens je inkomen,dus in mijn geval betaalbaarder),ga ik op 1 maart naar stad gaan wonen,DUS kan ik dan voortaan probleemloos naar huis gaan,wanneer ik zin heb,begrijp je een beetje?dus ik kijk er echt naar uit!!!de toekomst ziet er rooskleuriger uit,aan mij om dus te bewijzen...only time will tell...maar ik geloof erin!!! :grin:

cronos

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Tja Cronos, ik heb verleden week mijn enkel gebroken omdat ik gevallen was onder invloed :wink:
2 maand op bed kunnen liggen en oud/nieuw ga ik niet te hard vieren want ik kan een week terug mankend gaan en heb bang om terug iets voor te hebben.

ja, ik ga oud op nieuw niet vieren....ik moet nu 1 week biofenac nemen,als er geen beterschap inzit moet ik foto's gaan trekken van mijn arm,hopelijk is het juist een spierscheur en niet een kapotte spier(pees) zodat ze mij moeten opereren...ja jammer ook voor jou,want 2 maand op bed liggen,is om zot te komen denk ik,veel succes met de revalidatie flugeltje!!!
lol,weet je waarom ik dacht eerst dat je een vrouw was,gewoon je nickname flugeltje...ik dacht op een meisje van geen te groot gestalte,die "tje" aan flugel hé...sorry voor het misverstand,verder een gelukkig en goed 2009 waarde landgenoot!!!

tomz0r

Badass junkie
Wacky zei:
Duidelijk gevaarlijker dan LSD he tomzor :wink:

Ga jij maar eens een kroegentocht doen met LSD op dan. Bovendien komt dit niet alleen door de alcohol.

Sterkte cronos, hoop dat het snel beter gaat!

Flaffie

Wijs gebruiker
gheghe... Wat een verhaal :P
Van de trap afvallen kan leuk zijn.
Ik viel een keer echt f0cking hard van de trap af en ik ging huilen... later bleek dat ik helemaal geen pijn had.. het was de schik.
(Ik was toen heel klein he, anders zou ik natuurlijk niet gaan huilen. :wink: )
Cronos je hebt een hele aparte style van schrijven :grin:

cronos

Wijs gebruiker
topic mag voor mij verwijderd worden,kan gebeuren hé als je teveel alcohol drinkt dat je van een trap kan vallen :tearsofjoy:

Bovenaan