vrijdag rond 15 u30 mijn eerste blikje jupiler geopend,na 3 bierkes is het weer zover...ik ben niet meer te stoppen,ik wil weg uit mijn flat...ik wil mensen zien..enfin ik wil uitgaan,een uurke later was ik in stad...2 bierkes in café 1,4 carlsbergs in café 2,...ik moet in totaal in stad zo'n (effkes denken
),6 café's gedaan hebben.wat verderop is er een dancing(normaal ga ik daar amper,maar tot mijn verbazing was mijn favoriete café gesloten
)zo'n 5 km van stad...en maar verder en verder zuipen,opa :P cronos gaat naar het toilet en valt van de trap,ik bescherm mijn gezicht met beide handen...gelukkig maar...anders was mijn gezicht zeker en vast lelijk toegetakeld...de dancing heb ik om 4u30 verlaten,een paar mensen waren bereid mij te voeren naar stad,de eerste café ging open om 6uur,dus vlug nog wat in het treinstation gaan schuilen...man wat is het koud!!!om 6 uur naar het café en daar dan nog gebleven tot 10u 30 ongeveer...moeder gebeld om mij naar mijn flat te voeren,nu zijn we zondag...zaterdag en zondag heb ik amper kunnen slapen van de pijn...hopelijk word het niet te erg,want ik vrees voor spierscheur ofzo,nog enkele dagen of een week wachten...voor een eventuele onderzoek, oudejaarsavond vieren mag ik dus vergeten hahaha,tja ik lach nu wel maarja kan hier nu moeilijk om wenen hé...en dat is niet de eerste keer dat ik ladderzat ben en daarna val...ARIBAAAAAAA 
),6 café's gedaan hebben.wat verderop is er een dancing(normaal ga ik daar amper,maar tot mijn verbazing was mijn favoriete café gesloten