Sisi

Newbie
Lieve allemaal ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want ik kom er niet uit! Ik ben vrij nieuw met drugs gebruik en doe dit pas sinds einddecember maar door mijn psygotische ziektes werd het zwaar afgeraden door me omgeving toch wou ik beetje snuiven. Zoals mijn omgeving al bang voor was heb ik nu een zwaar probleem op dit moment (donderdag) ben ik al sinds maandag wakker aant snuiven nog geen seconden aan het slapen. Ik heb nog niet kunnen eten of drinken en merk dat me spraak weg aant gaan is en ik mega veel vergeet. Ik wil nuchteren maar zodra ik buurt van nuchter word word ik gek iedereen haat me, iedereen gaa me blokeren. Zulke gedachtes spoken direct door me hoofd en krijg direct paniekaanvallen leidend tot kotsneigingen en en trillen waar ik bang van word dus weer snel bij pak. Nu is me angst dus om nuchter te worden en weer me 3de aanval te krijgen ik kan dit met niemand bespreken aangezien ik nog vrij jong thuiswonend ben met strenge ouders en degene die in me omgeving weten zelf ook al tijdje onder invloed zijn.

Wie heeft het redende advies (kliniek heeft geen zin ben er net uit 1)

Ape

Badass junkie
Dit is echt zorgwekkend en het eerste wat je moet proberen nu is eten, drinken en indien mogelijk slapen, maar liggen met je ogen dicht is ook prima. Je hebt eventjes nodig om een beetje te herstellen. Drink eerst een bouillon om te kijken of het je eetlust opwekt. Lastig eten? Prak het, blend het, maak een smoothie van fruit en een plak bruin brood

Daarna leg je dit het beste voor aan de huisarts. Eerlijk zijn en vertel wat je hier ook verteld. En dan zou je weer naar een kliniek gaan, so what, het klinkt niet alsof je hier zelf uit komt. En dan opten voor dubbel diagnose, zodat ze niet alleen naar je verslaving kijken maar ook naar wat er allemaal achter zit.

Niet afwachten op reacties die je wat meer pleasen. Onderneem nu actie om permanente schade te voorkomen!

Sisi

Newbie
Zeker gelijk de vorige kliniek was echter alleen niet voor verslaving maar gedragsproblemen en suicide gevaar dit is eerste meer dat ik verslavingsverschijnselen heb!

Ape

Badass junkie
Zeker gelijk de vorige kliniek was echter alleen niet voor verslaving maar gedragsproblemen en suicide gevaar dit is eerste meer dat ik verslavingsverschijnselen heb!
Al te meer reden om aan de bel te trekken! Verslaving staat nu bovenaan. Dat zit letterlijk alles in de weg. Pas dan kan je verder gaan kijken. Niet wachten, vandaag doen. Je gezondheid staat op het spel.

Noukster

Experimenterende gebruiker
Als je nog thuis woont, hebben je ouders dit niet door? Praat aub met ze om je te helpen! Niet eten drinken en slapen is echt gevaarlijk, je kan ik een delier of psycose terecht komen! Sterkte en probeer echt iets te eten en te slapen voor nu!

• Like
Waarderingen: Ape

Springtouwtje

Experimenterende gebruiker
Hey meisje of jongen,
heb je iets van benzo in huis? Zorg aub dat je die angsten wat kan laten varen zodat je aan je gezondheid kan denken, je leven, je welzijn...
K vermoed naar aanleiding van alles wat je schrijft dat je geen mensen in vertrouwen wil nemen, maar ik zou als je nog steeds niet kan slapen en er nt uitgeraakt aanraden een ambulance te bellen...je weerslag gaat enorm zijn...nt slecht als je paar daagjes kon opgenomen worden om door die dagen te geraken.
Als je dat niet wil, neem alsjeblieft iemand in vertrouwen die er iets van kent bv...of als je goede of redelijke band hebt met je ouders je ouders of een nonkel of tante, t maakt nt uit. Iemand met verantwoordelijkheidsgevoel wel, niemand die misbruik zou maken van deze situatie bv door je bij hem/haar verder te laten gebruiken bv....
Of bel de kliniek waar je was, je zal er mss niet terecht kunnen maar er moet iemand op de hoogte zijn. Bezorgdheid van iemand heb je nu nodig!!!!

Klopt t dat je geen hulp durft te vragen uit angst voor afwijzing/ dat mensen je laten vallen?

Ik hoop heel erg dat je inmiddels al hebt kunnen slapen?

Liefs! Zorg goed voor jezelf aub!!!!

Lilymoeras

Newbie
Wat mij hielp als ik alleen ziekelijk probeerde af te kicken was te luisteren naar Louise Hay. Vooral deze audio:
Tijdens het afkicken heeft een mens juist liefde, empathie en een knuffel nodig. Geen verwijten en negatief reacties.

Bovenaan