Sisi

Newbie
Lieve allemaal ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want ik kom er niet uit! Ik ben vrij nieuw met drugs gebruik en doe dit pas sinds einddecember maar door mijn psygotische ziektes werd het zwaar afgeraden door me omgeving toch wou ik beetje snuiven. Zoals mijn omgeving al bang voor was heb ik nu een zwaar probleem op dit moment (donderdag) ben ik al sinds maandag wakker aant snuiven nog geen seconden aan het slapen. Ik heb nog niet kunnen eten of drinken en merk dat me spraak weg aant gaan is en ik mega veel vergeet. Ik wil nuchteren maar zodra ik buurt van nuchter word word ik gek iedereen haat me, iedereen gaa me blokeren. Zulke gedachtes spoken direct door me hoofd en krijg direct paniekaanvallen leidend tot kotsneigingen en en trillen waar ik bang van word dus weer snel bij pak. Nu is me angst dus om nuchter te worden en weer me 3de aanval te krijgen ik kan dit met niemand bespreken aangezien ik nog vrij jong thuiswonend ben met strenge ouders en degene die in me omgeving weten zelf ook al tijdje onder invloed zijn.

Wie heeft het redende advies (kliniek heeft geen zin ben er net uit 1)

Ape

Badass junkie
Dit is echt zorgwekkend en het eerste wat je moet proberen nu is eten, drinken en indien mogelijk slapen, maar liggen met je ogen dicht is ook prima. Je hebt eventjes nodig om een beetje te herstellen. Drink eerst een bouillon om te kijken of het je eetlust opwekt. Lastig eten? Prak het, blend het, maak een smoothie van fruit en een plak bruin brood

Daarna leg je dit het beste voor aan de huisarts. Eerlijk zijn en vertel wat je hier ook verteld. En dan zou je weer naar een kliniek gaan, so what, het klinkt niet alsof je hier zelf uit komt. En dan opten voor dubbel diagnose, zodat ze niet alleen naar je verslaving kijken maar ook naar wat er allemaal achter zit.

Niet afwachten op reacties die je wat meer pleasen. Onderneem nu actie om permanente schade te voorkomen!

Sisi

Newbie