Geur meth?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ongeveer een maand geleden was ik op een feestje waar iemand ook meth bij zich had. Hij bood het ons aan, maar wij wilden het (uiteraard) niet proberen. Ik wilde wel graag even er aan ruiken natuurlijk, want ik was ook wel benieuwd naar de geur van dat omstreden spul! Het rook minder sterk dan de gemiddelde speed die we hier kennen, maar had echter toch ook wel die typische, bekende, chemische "acetongeur". Niet echt heel makkelijk te onderscheiden dus van de gewone pep qua geur!!

Djo

Badass junkie
Nou, ik weet dat op Ground Zero afgelopen jaar mijn medepassagier die ik hier niet bij naam zal noemen :sunglasses: gedurende de 2 uur die ik naar mijn auto heb lopen zoeken, terwijl hij hem na een uur al gevonden had, van een jongen pep heeft gekocht, dacht hij, want naderhand is hij een week wakker geweest en bleek het dus Meth te zijn geweest.
Ik heb deze ook geroken en idd wat Marla zegt, deze leek wel iets milder te ruiken, maar ja, toch vrij moeilijk om het verschil te bemerken.
Ik denk dat dit alleen met testresultaten vastgesteld kan worden. :)

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Dit weekend weer goei spul gekocht.
Een lijntje van ongeveer 50mg gaf een avondje plezier, eerder babbelkick en chill gevoel in't kopke, minder fysiek effect.
Geen rook-kick, maar bier ging er wel zeer vlot in en 6 uur later gaan slapen zonder problemen.

Daarmee weetek ni of 't echt pep was...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Deep Blue zei:
Dit weekend weer goei spul gekocht.
Een lijntje van ongeveer 50mg gaf een avondje plezier, eerder babbelkick en chill gevoel in't kopke, minder fysiek effect.
Geen rook-kick, maar bier ging er wel zeer vlot in en 6 uur later gaan slapen zonder problemen.

Daarmee weetek ni of 't echt pep was...

Als jij keurig alleen dat ene lijntje hebt gesnoven, dan is dat na ongeveer zes uur uitgewerkt en zou je dus makkelijk in slaap kunnen vallen. Zeker als je daar ook nog een aardige hoeveelheid alcohol bij hebt gedronken, want dat verdooft je nog extra. Ga er maar van uit dat jij gewoon pep hebt gehad! :wink:

nutsss

Wijs gebruiker
Zorg nou voor een beetje betrouwbaar kanaal waar je zeker bent van een constante zorg en kwaliteit..

Je kan moeilijk bij KASSA gaan klagen achteraf dus doe zoveel mogelijk zelf. Een goede dealer gebruikt bij voorkeur zelf niet en zal keurige porties leveren die goed verpakt worden en dergelijke, kortom: die het in ieder geval serieus neemt en je niet wil oplichten eenmalig voor zijn eigen shit.

vraag ook naar testrapporten, een goede dealer wil weten wat hij verkoopt en zal dat graag bewijzen.

:smoke:

3970

Wijs gebruiker
nutsss zei:
Zorg nou voor een beetje betrouwbaar kanaal waar je zeker bent van een constante zorg en kwaliteit..

Eens..

nutsss zei:
Je kan moeilijk bij KASSA gaan klagen achteraf dus doe zoveel mogelijk zelf. Een goede dealer gebruikt bij voorkeur zelf niet en zal keurige porties leveren die goed verpakt worden en dergelijke, kortom: die het in ieder geval serieus neemt en je niet wil oplichten eenmalig voor zijn eigen shit.

Niet mee eens; leg mee eens uit waarom een goede dealer niet kan/mag gebruiken?

nutsss zei:
vraag ook naar testrapporten, een goede dealer wil weten wat hij verkoopt en zal dat graag bewijzen.

Eens, maar je koopt niet bij Bovag-bedrijven ofzo...het zijn dealers. En als ik iets laat testen, krijg ik niets op papier...

Hemi[/b]

nutsss

Wijs gebruiker
3970 zei:
nutsss zei:

Eens..

nutsss zei:

Niet mee eens; leg mee eens uit waarom een goede dealer niet kan/mag gebruiken?

Omdat hij dan tegenstrijdige belangen krijgt, namenlijk het onderhouden van zijn eigen verslaving en het runnen van een vorm van inkomen waarbij je heel goed je verantwoordelijkheden moet kennen. Althans dat vindt ik... Daarom zou een vorm van legalisatie zoveel incidenten wegnemen en zoveel criminaliteit wegnemen uit die hoek. Drugs doe je bewust en dan liever met goede voorlichting en regels dan alles aan de criminaliteit overlaten en geluk.

3970 zei:
nutsss zei:

Eens, maar je koopt niet bij Bovag-bedrijven ofzo...het zijn dealers. En als ik iets laat testen, krijg ik niets op papier...

Hemi[/b]

ja die bewijslast is inderdaad lastig dus... Maar een duidelijk signaal dat de beste man of vrouw weet wat ie verkoopt. Of laat het zelf testen als je niet zeker bent van de afkomst en de inhoud...

3970

Wijs gebruiker
nutsss zei:
Omdat hij dan tegenstrijdige belangen krijgt, namenlijk het onderhouden van zijn eigen verslaving en het runnen van een vorm van inkomen waarbij je heel goed je verantwoordelijkheden moet kennen. Althans dat vindt ik... Daarom zou een vorm van legalisatie zoveel incidenten wegnemen en zoveel criminaliteit wegnemen uit die hoek. Drugs doe je bewust en dan liever met goede voorlichting en regels dan alles aan de criminaliteit overlaten en geluk.

Dus een dealer die gebruikt, is verslaafd?? En kan dus geen verantwoordelijkheden nemen? Ik ben blij dat ik geen dealer ben, anders zou ik me aangesproken kunnen voelen :wink:

Hemi

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
iemand die de gemeenschap dient met goede geteste lsd is geen dealer maar een bemiddelaar ...

iemand die crack verkoopt aan EksterC is een pusher ...

een dealer heeft geen belang bij de gezondheid van zijn klanten.

hij versnijdt liegt en weegt schamele pakjes af van 900 mg

:hearteyes:

ik haat dealers en als je je dealer al niet kan vertrouwen wie dan nog wel ?

De notaris ?

Deep Blue

Bewuste gebruiker
nutsss zei:

Ja ik vertrouw mijn bron wel ze, dealer is ook goede maat van mij.
Nog nooit versneden boecht gehad of afgezet geweest.

Achteraf gezien is't wel dom dak twijfelde of het pep was,
maar het effect was deze keer anders dan anders daarmee...

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Is meth echt zoveel slechter dan andere drugs? Of zijn wij gewoon geindoctrineerd door Amerikaanse horrorfilmpjes?

Djo

Badass junkie
Wat een onzin, dat de dealer zelf niet gebruikt. En gelijk als een verslaafde gezien wordt. Hier klopt niks van.

Van wat ik met eigen ogen gezien heb, klopt hier niks van!

Bovenaan