gestopt met blowen

chimera75

Newbie
Hoe lang duurt het, als je gestopt bent met blowen, voordat echt alle THC uit je lichaam is verdwenen.
En hoe lang duurt het voordat je je energie,libido en dergelijke weer een beetje terug hebt?
Ik heb het over iemand die 15 jaar dagelijks flinkt geblowd heeft.

Willemijn

Bewuste gebruiker
chimera75 zei:
Hoe lang duurt het, als je gestopt bent met blowen, voordat echt alle THC uit je lichaam is verdwenen.

ja dagelijks , hoeveel is dat dan?!
ik was 10weken gestopt en er zat nog wat thc in m'n bloed

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Ik kon die extra energie al binnen 1 week merken , echt een wereld van verschil als je dagelijks blowt .

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Vandaag officieel 1 week en 1 dag en het doet me niets, de rooibos thee houdt me overeind.

Geen korrel THC genomen ......
En dat blijft zo tot ik mijn studie heb afgerond.

Bonie

Psychopath

Belezen gebruiker
thc is er na een dag al uit, toen ik 10 jaar terug bij de keurigen van de landmacht stond had ik de dag ervoor nog geblowed, geen probleem.

dfssdfde

Badass junkie
Psychopath zei:
thc is er na een dag al uit, toen ik 10 jaar terug bij de keurigen van de landmacht stond had ik de dag ervoor nog geblowed, geen probleem.

als je eens in de maand es 1 jointje rookt misschien wel, maar dagelijks echt niet hoor...

nicolai

Wijs gebruiker
Psychopath zei:

dan heb je geluk gehad. ze kunnen thc nog lange tijd in je lichaam terugvinden. vaak nog tot 6 weken zelfs.

chimera75

Newbie
Willemijn zei:
chimera75 zei:

ja dagelijks , hoeveel is dat dan?!
ik was 10weken gestopt en er zat nog wat thc in m'n bloed

Zo'n 7 blowtjes per dag.
Er mee op staan en er mee naar bed gaan dus....
Het gaat trouwens goed, hij is nu ongeveer een maand gestopt.
Met vlagen heeft hij af en toe nog trek in een jointje.
Afkickverschijnselen zijn weg,eetlust en nachtrust gaat goed,krijg ook weer wat kleur in zijn gezicht......alleen dat libido :(

jcutter

Badass junkie
Ach, een libido heb je niet nodig. Je moet gewoon niet beneden je stand gaan palen!

Een man zonder libido is een reden om zelfmoord te plegen. :beer:

Bovenaan