gesteamt na bezoek coffeeshop

DirtyP

Experimenterende gebruiker
Telkens een vriend van me (min chul een ware sumo uitziende koreaan)
de shop buitenwandeld staat er een groepje marrokanen (niets tegen marrokanen) hem op te wachten, zodanig dat hij alles wat hij gekocht heeft kan afgeven. meestal gaat hij naar roosendaal.

Nog iemand ervaring mee?

FlipMeister

Bewuste gebruiker
De leesbaarheid van uwe topics/post zal drastisch verbeteren wanneer er meer aandacht wordt besteedt aan de spelling, interpunctie en verzorging van uw werk. Nog een fijne dag verder.

PS: Voordat er hier overal wordt geschreeuwd dat mijn post onzinnig is bedoel ik er meer dat ik zijn vraag niet uit de tekst kan halen :confused:

DirtyP

FlipMeister zei:
De leesbaarheid van uwe topics/post zal drastisch verbeteren wanneer er meer aandacht wordt besteedt aan de spelling, interpunctie en verzorging van uw werk. Nog een fijne dag verder.

PS: Voordat er hier overal wordt geschreeuwd dat mijn post onzinnig is bedoel ik er meer dat ik zijn vraag niet uit de tekst kan halen :confused:

Heb dislectie, sorry hoor

azgaza

Badass junkie
Zoek een andere coffeeshop of ga met een grotere groep mensen naar binnen. Is mij echt nog nooit overkomen trouwens.

teebo

Bewuste gebruiker
het zijn nu toch ook altijd de marrokanen die de pret bederven
oh, sorry voor de veralgemening

Dissonant

Bewuste gebruiker
DirtyP zei:
de shop buitenwandeld staat er een groepje marrokanen (niets tegen marrokanen) hem op te wachten, zodanig dat hij alles wat hij gekocht heeft kan afgeven. meestal gaat hij naar roosendaal.

Nog iemand ervaring mee?

Dat hij de flikken belt

Dat hij ze op hun muil slaagt

Dat hij 'nee' zegt en gewoon doorloopt.

Dat hij alles doet behalve zijn wiet keer op keer afgeven..

En ja in Roosendaal heb ik ook al last gehad met Marokkanen, zelfs al 1 die me afdreigde met een pistool..

Solidius

Badass junkie
Ze hebben hem waarschijnlijk al dusdanig psychologisch gemanipuleerd dat je vriend bang voor ze is. Maar eigenlijk zou hij gewoon door moeten lopen, wat willen ze doen dan? De bak in voor een zakje wiet?

Supervlieg

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Ze hebben hem waarschijnlijk al dusdanig psychologisch gemanipuleerd dat je vriend bang voor ze is. Maar eigenlijk zou hij gewoon door moeten lopen, wat willen ze doen dan? De bak in voor een zakje wiet?
Goedkope kruimeldieven zijn het! T zijn gvd ook altijd dezelfde. Halfjaar geleden is er bij mij thuis ingebroken en zijn zon beetje al mijn waardevolle bezitingen meegenomen met allemaal gezeik erbij inbegrepen.. De daders, marrokanen, zijn gepakt, maar mijn spullen heb ik nooit meer teruggezien.......

Maar wat doe je eraan?

jasper

Wijs gebruiker
Solidius zei:

ze slagen je in mekaar voor minder hier in antwerpen.
nou ik zou gewoon er een paar keer met een grote groep aankomen, laten zien dat je mensen kent en niet een of andere verlegen jongen bent

ik zou zeker niet tegen ze beginnen uitpakken, zeker niet als je niet echt in zo een wereldje thuis bent.

maar ik vrees dat het nu wat te laat is en zoals solidius zegt dat je al de naam bij hen hebt gekregen dat je een gemakkelijke prooi bent waardoor ze je niet meer met rust laten.

Jadi

Bewuste gebruiker
DirtyP zei:

Nog iemand ervaring mee?
Maar daar mag je niets van zeggen hoor!
Het is wel elke keer het zelfde liedje :openmouth:

En ja in Roosendaal heb ik ook al last gehad met Marokkanen, zelfs al 1 die me afdreigde met een pistool..
Halleluja!

ZI09

Bewuste gebruiker
Ga naar een andere shop?
Ga op andere tijden?
Ga niet?
Ga dood?
Ga met meer mensen?
Ga het in de shop oproken?
GAWHALWLAUALALW:A:

WEES CREATIEF HENK!

Eier

Bewuste gebruiker
Met een groepje mensen altijd de man met de grootste bek slaan, klaar.

Zelf zie ik er ook uit als een sumo-aziaat (mwah, in bepaalde mate) maar geen marokkaan die bij mij in de buurt komt om míjn wiet te jatten. :rolleyes:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik shop zelf al 6 jaar in roosendaal nog nooit zoiets meegemaakt maar heb wel veel verkocht aan minderjarige marokanen zelfs,

maar ik ben zelf ook buitenlander (geen marokaan) dus dat zal wel de reden zijn,

DirtyP

die jongen waar ik het over had is ook een buitenlander, een zuid-koreaan
maar echt van formaat, een echte sumo beer :d

Dissonant

Bewuste gebruiker
En? Gaat hij onze raad opvolgen en een paar klootzakjes op hun bek slaan?

Of naar de politie stappen?

Hou ons op de hoogte!

DirtyP

maar het is denk ik toch een beetje moeilijk om als belg ff te gaan zeggen dat al je wiet gestolen is, niet? zeker als je een paar grammetjes teveel bij hebt :wink:
Ik moet er wel bij zeggen, de tweede keer dat hij het meemaakte waren ze niet met 6 maar met z'n twee, en toen is het voor die jongens niet zo goed afgelopen, 1 gebroken scheenbeen en de andere z'n neus gebroken :hearteyes: i love it.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
DirtyP zei:

vriend kijk, hoe je eruitziet maakt helemaal niet uit zolang je niet durft om te vechten ik ben niet de sterkste en dat zie je ook aan mij, en ik kom sinds mijn 15de in roosendaal om te shoppen, die marokanen die jullie bedoelen ken ik bijna allemaal en als ik hun niet ken kennen ze mij vast wel :mrgreen:
als ze van mij wiet afpakken weten hun allemaal dat ik ze een voor een terug ga pakken :grin:

wat jouw koreaanse vriend moet doen is gewoon durven nee te zeggen en als nodig gewoon vechten hij gaat mischien op zijn bek maar die marokaantjes zullen volgende keer niks vragen

Dissonant

Bewuste gebruiker
DirtyP zei:
maar het is denk ik toch een beetje moeilijk om als belg ff te gaan zeggen dat al je wiet gestolen is, niet? zeker als je een paar grammetjes teveel bij hebt :wink:

Als het toch gestolen is, kan niemand weten dat hij teveel meehad.

Dan moet hij gewoon zeggen dat ze zijn '2 gram' hebben afgepakt.

DirtyP zei:
Ik moet er wel bij zeggen, de tweede keer dat hij het meemaakte waren ze niet met 6 maar met z'n twee, en toen is het voor die jongens niet zo goed afgelopen, 1 gebroken scheenbeen en de andere z'n neus gebroken :hearteyes: i love it.

Ik hoop voor hem dat dit waar is

Dissonant

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
DirtyP zei:

vriend kijk, hoe je eruitziet maakt helemaal niet uit zolang je niet durft om te vechten ik ben niet de sterkste en dat zie je ook aan mij, en ik kom sinds mijn 15de in roosendaal om te shoppen, die marokanen die jullie bedoelen ken ik bijna allemaal en als ik hun niet ken kennen ze mij vast wel :mrgreen:

Je hebt gelijk, het beste is om gewoon niet op je kop te laten zitten.

Maar het blijft natuurlijk wel heel jammer dat je niet gewoon op je gemak naar de shop in Roosendaal kunt gaan, omdat het er vol kutmarokkanen loopt.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
yellowmoon zei:
DirtyP zei:

Je hebt gelijk, het beste is om gewoon niet op je kop te laten zitten.

Maar het blijft natuurlijk wel heel jammer dat je niet gewoon op je gemak naar de shop in Roosendaal kunt gaan, omdat het er vol kutmarokkanen loopt.
zelf vind ik wel meevallen hoor en als jullie echt bang zijn beter in azul je shit kopen en richting centrum heen lopen daar staan cameras dus moet wel veiliger zijn :mrgreen:

Dissonant

Bewuste gebruiker
DirtyP zei:
blijkt dat het niet je beste vrienden zijn he :mrgreen:

Van jou wel dan?

Niemand die in groep onschuldige voorbijgangers gaat aanvallen en bestelen zijn mijn beste vrienden. Ik kan er ook niet aan doen dat het praktisch altijd Marokkanen zijn..

Ja, ik kan me er behoorlijk over opwinden :wink:

Ik zal er vlug een gaan opsteken om me te kalmeren :grin:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
zelf vind ik wel meevallen hoor en als jullie echt bang zijn beter in azul je shit kopen en richting centrum heen lopen daar staan cameras dus moet wel veiliger zijn :mrgreen:

ik ga ook meestal naar Roosendaal, en enkel aan t station is er elke keer een allochtoon (kweet nie of t marokkaan, turk, algerijn, tunesier, surinamer, ... is) naar me en vraagt of k wil wiet kope.
kzeg dan altijd gwn "neen, ik kom naar hier voor enkel 3 grammetjes te kope, en heb mar 20 euro bij" dan lope ze gwn door op zoek naar n volgend mogelijk afrip-slachtoffer...

en kga ook meestal naar Azul, nog nooit probs gehad me steamers enz...

waar in roosendaal ga die vriend van je, DirtyP?

Bovenaan