Genetische verandering bij paddo's?

Bal0n

Badass junkie
Bij LSD gebruik verandert er ook wat in de prefrontale cortex, tijdelijke mRNA verandering. Dus is het idd niet onaannemelijk dat het met shrooms ook zo is.

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:
En wie zegt dat het niet blijvend is?

Alle wetenschappers? De verandering verandert na de intoxicatie weer terug naar normale staat. Dit is met LSD zo he, misschien dat het met shrooms helemaal neit zo is..

Bal0n

Badass junkie
Mja, maar waar maak je je druk om? Als LSD en shrooms echt zo gevaarlijk waren zat je nu met een hele generatie vreemde mensen, aangezien de kinderen van de jaren-60-generatie nu opgroeien :P.

spacekonijn

Badass junkie
Bal0n zei:
Mja, maar waar maak je je druk om? Als LSD en shrooms echt zo gevaarlijk waren zat je nu met een hele generatie vreemde mensen, aangezien de kinderen van de jaren-60-generatie nu opgroeien :P.

ja hoezo vreemd gewoon vette mensen die shit is goed voor de mensheid :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Haha naja ik zal niet ontkennen dat er veel mensen van mijn leeftijd zijn waarvan ik zeg, wat is daar in hemels naam mee gebeurd? :P

spacekonijn

Badass junkie
nee ok maar dan denk ik eerder aan drugsgebruik tijdens zwangerschap en andere drugsverslavingen of familie vader en broer tegelijk als je snapt :rolleyes:

ramper

Newbie
wat kan je beter doen microdots af zon paper trip of vloeibaar vindt het trouwens wel kut om aan lsd te komen nog tips :(

Bovenaan