Hanskazans930
Newbie
Ik gebruik nu al ruim 2 jaar weer dagelijks speed en 3mmc ondanks meerdere klinieken en detoxen gehad te hebben. Ik gebruik speed vooral vanwege mijn adhd en verleden met ritalin en concert. Sinds de laatste terugval ben ik ook 3mmc gaan gebruiken het begon met af en toe maar is inmiddels gebruik ik het elke avond/nacht en is opgelopen tot het punt dat ik per lijn gemiddeld 300/400mg neem. Ik besefte met dit pas toen ik laatst een keer ging wegen hvl ik nou eigenlijk nam en ik schrok er nog al van want ik neem deze hoeveelheden nu toch al ruim een jaar en ik wil binnenkort weer naar een detox/kliniek gaan maar heb geen ervaring met wat voor afkick verschijnselen ik ga krijgen van de 3mmc en zeker met deze hoeveelheden en in combinatie met speed gebruik, wat wel veel minder is dan de 3mmc maar wel al direct na wakker worden. Heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat ik kan verwachten qua lichamelijke klachten? Ik weet uit ervaring dat je van speed vooral heel veel slaapt en moe bent maar buiten dat bijna geen lichamelijke verslaving opbouwt. Is dit bij 3mmc hetzelfde of heftiger?
Ik hoor graag jullie feedback
thnx
Ik hoor graag jullie feedback
thnx
Laatst bewerkt: