Geen effect bij blowen

catrilepis

Newbie
Nou, ik heb voor de eerste keer wiet geblowed. Als je duizeligheid negeert was er bij mij dus niets. Ik nam ongeveer een halve joint, maar ik weet niet wat voor wiet het was. Ik wist alleen dat ik er stoned van zou worden. Toen ik het nam begon alles na een paar minuutjes heel veel detail te hebben, maar dat effect bleef. Ik kan zelf van 720P naar 4K switchen als ik dat wil L.O.L.

Iemand een enig idee wat er gebeurd is?

Manu76

Badass junkie
Misschien was het CBD wiet met geen tot heel weinig THC. Dan merk je het alleen als je gestressed bent of het kan pijn wegnemen of kan helpen tegen misselijkheid of soms helpt het voor mensen die niet in slaap vallen. Uiterlijk zie je geen verschil, maar met het in vele landen illegale component THC, merken de meeste mensen wel vanalles.
Ik probeer er nu zelf mee te stoppen, dus weet niet of ik je aan kan raden te onderzoeken hoe je wel stoned kunt worden, maar het kan zeker een uitleg bieden. Maar kan ook zijn, dat je gewoon niets merkt van de THC.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Van al de keren dat ik heb geblowd merk ik er ook steeds maar weinig van. Na een paar trekjes even een heel lekker sloom gevoel, maar dat ebt dan snel weg en daarna lijkt alles weer normaal.
Een enkele keer een mega lachbui gehad, maar buiten dat merk ik vaak niks, tot ik op het einde teveel gehad heb en ik me voel alsof ik in een almaar durende val naar beneden/achtbaan zit als ik mijn ogen dicht doe. Niet perse erg, ook niet leuk.
Wellicht doe ik iets verkeerd met inhaleren of heb ik gewoon verkeerde verwachtingen van blowen.

Bovenaan