geen 18!

michielxboxer

Belezen gebruiker
Ikzelf ben geen 18, (16..)
Dus als ik aan mijn wiet wil komen, moet ik het zelf kweken (wat ik volgend jaar ook zeker ga doen) of ik moet er aan komen via school. Via school doe ik liever niet, want dat is of slechte rotzooi, of het is te duur!

dus meestal ga ik in de buurt van een coffeeshop chillen, wacht ik tot er een man naar binnen gaat die er wel enigzins te vertrouwen uit ziet, en vraag ik hem of hij voor mij wat wilt halen.

Dit lukt wel aardig, maar ik vind het toch best gevaarlijk en eng.

Zijn er hier mensen die tips hebben?

lutz

Deranged

Badass junkie
Ik en m'n maten halen onze eigen shit al sinds we 14 zijn. Gewoon zelf de shop binnenstappen en kijken of het lukt of niet.

michielxboxer

Belezen gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:
Ik en m'n maten halen onze eigen shit al sinds we 14 zijn. Gewoon zelf de shop binnenstappen en kijken of het lukt of niet.

heb ik ook 'ns gedaan, dan komt er een kapot groote neger, die pakt me zo hard bij mijn arm dat het pijn doet. Zegt hij: ben jij 18? ik zeg: nee, zegt ie: OPDONDEREN DAN!

dus daar was ik zo van geschrokken dat ik dat eigenlijk niet meer durf:confused:
maar ik zal het weer ''ns proberen :wink:

lutz

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Ik ben vandaag nog in de shop geweest en ben ook geen 18, maar mijn mening is dat meisjes het veel eerder mee krijgen dan jongens hoor, want daar werken alleen maar van die buitenlandse mannen. Maar bij jongens die ik ken hoor ik wel dat ze weleens eruit worden gegooid of zich moeten legitimeren.

BacingsPen

Badass junkie
Haha, heb je geen vrienden/kennissen?

Ik heb toch zeker 10 kennissen onder de 18 die wel 'meekrijgen'

En anders heb ik altijd nog mensen die al 18 zijn :)

En als ik DIE niet meer heb, dan heb ik altijd nog: MAC :grin:

michielxboxer

Belezen gebruiker
SpacingBen zei:
Haha, heb je geen vrienden/kennissen?

Ik heb toch zeker 10 kennissen onder de 18 die wel 'meekrijgen'

En anders heb ik altijd nog mensen die al 18 zijn :)

En als ik DIE niet meer heb, dan heb ik altijd nog: MAC :grin:

ik heb genoeg vrienden, maar die zijn net als ik, tegelijk begonnen. Wij besloten een keer gewoon met z'n allen keer te gaan blowen. Dus we zitten op hetzelfde level, er zit jammergenoeg geen junky tussen die altijd heeft:(
dus ik ben meestal de klos omdat ik wel wat meer lef heb....,
en nou probeer ik hier tips te krijgen:) want daar is dit forum nou eenmaal voor :wink: :wink: thnx trouwens voor alle reacties

EDIT:
Wat bedoel je met: MAC?

michielxboxer

Belezen gebruiker
SpacingBen zei:
Paspoort vervalsen :wink:

Mac is Mac, De mod, ook wel ModderEter

ka ni kook met de PC maarja mij geloven ze sowieso niet. Ik ben wel 184 cm lang maar lijk echt totaal geen 18...,

als ik drank koop moet ik mij ook nog wel 'ns legitimeren :flushed:

spacekonijn

Badass junkie
door mensen op straat aan te spreken heb ik mn eerste dealer gevonden lang geleden :grin: hoort erbij he , je word vanzelf ouder

michielxboxer

Belezen gebruiker
morgen ga ik ff 2 coffeeshops gewoon inlopen terwijl ik mijn stoerste kop trek, kyken wat er gebeurt:wink:

zijn er mischien mensen die coffeeshop in R'dam weten waar ze bij iemand die er ong. 17 uit ziet geen legitimatie vragen???

lutz

matthijs

Badass junkie
'ey joh....er zijn in Groningen sowieso genoeg shops waar je redelijk makkelijk meekrijgt...in Rotterdam dus zeker

michielxboxer

Belezen gebruiker
mathijs zei:
'ey joh....er zijn in Groningen sowieso genoeg shops waar je redelijk makkelijk meekrijgt...in Rotterdam dus zeker

haha ik ben niet naar binnen gegaan. Er zat een junky vlakbij de super. Hij heeft voor mij geregeld. Mischien heeft hij me wel belazerd want het was een zakje van 12 euro, hoeveel draaien jullie daarvan? (ong. halfzware met evenveel wiet als tabak in de joint)

lutz
michiel

platypus

Belezen gebruiker
uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)

en zowiezo zo min mogelijk tabak!

michielxboxer

Belezen gebruiker
platypus zei:
uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)

ok. dan ben ik niet belazerd:wink: PS. ik heb ook wel eens pure shit gerookt enz. maar ik wordt vaak net zo stoned als ik gewoon een dikke maak waar gewoon veel wiet en veel tabak in zit. Das gewoon het flext vind ik, zeker om te rollen.

thnx

matthijs

Badass junkie
Gewoon shops binnengaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je eruit gezet wordt...en anders kan je het aan iemand vragen die je kent en die wel 18 is...of je zoekt gewoon een dealer :wink:

spacekonijn

Badass junkie
michielxboxer zei:
platypus zei:

ok. dan ben ik niet belazerd:wink: PS. ik heb ook wel eens pure shit gerookt enz. maar ik wordt vaak net zo stoned als ik gewoon een dikke maak waar gewoon veel wiet en veel tabak in zit. Das gewoon het flext vind ik, zeker om te rollen.

thnx

in t begin werd ik van een dikke joint met zwaar veel shag ook gewoon knetterhigh hoor.

maar als je aan wiet gewent bent en het al lang rookt werkt puur beter

Emo

Bewuste gebruiker
gwoon id van me broer mee en dan ben k ineens 19 :mrgreen:
als k die niet heb laat k lange wel halen die is over de 2 meter
dus die krijgt ook wel mee :grin: :stoned:

Emo

Bewuste gebruiker
vaak niet ... ligt dr maar net aan welke shop etc
maar volgens mij officieel niet :)

trippie443

Experimenterende gebruiker
haha ik ben 185,5 cm lang dus heb wel de lengte maar heb beetje een babyface dus in de shop lukt niet:P of gwn id kaart van een vriend meenemen waar je een beetje op lijkt. is mij 1 keer gelukt en anders laat ik iemand van 18 halen of ik sta te posten op de hoek van de shop en wachten tot er iemand voor je wil halen.
1 nadeel daaraan is dat mensen soms toppen eruit jatten das jammer :P

Stoniemelony

Experimenterende gebruiker
Heb ook een tijd gehad dat we gingen staan wachten en aan iemand vroegen of ze konden halen voor ons, en daarna werd er iemand 18 die altijd haalden, maar gellukig is dat allemaal verleden tijd en krijg ik nu zelf mee

Altijd veel gezeik met dealertjes gehad die een uur laten komen dan afgesproken enzo en zwaare kut wiet kreeg je dan ook nog eens :rolleyes:

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
in rotterdam weet ik geen maar ga naar schiedam dan
naar fat freddy's cat daar kreeg ik al mee toen ik 13 was nog nooit
gecontroleerd,

jah trouwens 1 keer toen ik net 18 was
zeg ik zo ik kom hier al 5 jaar en nu ga je me legitimatie vragen :grin:

maar daar krijg je zker wel mee

Bovenaan