• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Gedroogte paddos - Bad trip

appelflap

Experimenterende gebruiker
heey mensen :)

het gebeurde op een zaterdag middag, een vriend van me had paddos gekweekt en had ze laten drogen en vroeg of ik ook een keer moest hebben. dus gingen we ik, die paddokweeker (michel) en nog een vriend (sebas) naar zijn huis om die paddos te gaan eten.
hij legte 3 porsies klaar, hij had ze helemaal verkruimeld en hij had geen weegschaal dus we wisten niet echt hoeveel we moesten nemen, dus ik had ook die hele dag niks gegeten zodat ik die dag lekker kan gaan trippe van die paddos :P. naja dus ik nam natuurlijk weer de grootste porsie... (daarna kwamen we erachter dat ik 2-3 keer te veel op had) dus snel die vieze verkruimelde gedroogte paddos in mn muil gieten en met water innemen. was echt heel ranzig.
dus we gingen snel naar buiten we wouden naar et parkje gaan... maar eerst moest ik even pissen (15 min na inname) meteen zag ik de wcpot beginnen te vervagen en bewegen. dus ik daarna weer naar buiten gingen we naar et parkje lopen. tijdens het lopen begon ik al te merken dat ik veel beter hoor en zie en veel scherper enzo. toen we eindelijk bij dat bankje aankwame begonne we die paddos echt wel goed te voele. de hele grond golfte :P en wij natuurlijk helemaal lachen echt een keiharde lachkick... ik keek naar die vriend en ik kon opeens zn aderen door zn hoofd heen zien. en ik zag overal haar op zn gezicht (op dat moment wist ik dat deze trip echt heel hard zou gaan want het was pas 30 min na inname). daarna dachten we laten we is naar dat andere bankje gaan die daar vlakbij was.
daar aangekomen ging het echt heel hard.. kreeg ook een keiharde mindfuck. ik kon op dat moment echt niet begrijpen dat wij mensen zoveel dingen aanhebben... een boxer! broek! shirt! trui! een jas! al die dingen ik kon het maar niet begrijpen. en al die spullen die in mn zakke zate! shag tip lang vloei mobiel aansteker sleutels. daarna dachten we ff laten we naar een ander bankje gaan. dus wij probere te lopen maar het ging gewoon echt niet meer het lukte gewoon niet om vooruit te komen. en overal liete we onze spulle hange enzo. daarna waren we toch nog bij dat bankje aangekomen en toen begonnen ik echt keihard te halicuneren... alle kleuren van de regenboog beesjes om me heen, het was de ene moment licht en opeens was het weer donker, de bomen waren paars en wit enzo en echt een keiharde mindfuck... en toen begon ik echt te trippen, ikon aan niks anders denke dan dat ik uit die trip wou, ik wist dat ik aan leuke dingen moest denke maar dat lukte echt niet. moest de hele tijd denken aan de dood en aan die zielige toeristen die naar nederland komen en paddos nemen zonder te weten wat het echt met je doet en dan uiteindelijk van een flat afspringen. daarna gingen we toch maar weer verder lopen ze wouden ff naar de c1000 gaan om drinken te kopen (terwijl hij een fles drinken in zijn hand de hele tijd had) uiteindelijk kwamen we bij de c1000 en zegt die opeens van ja we kunnen bij mij thuis zitten. dus wij weer naar zijn huis lopen, en op dat moment was het echt heeeel vaag ik kon echt gewoon niet nadenken ik kon niks begrijpe van het leven of van de wereld ik wist echt niet waar ik was en het leek alsof ik liep... maar ik was eigelijk dood en ik kon alleen maar kijken. de hele tijd als ik naar de autos keek dan vervaagde ze heeelemaal bij alle autos. en toen waren we weer bij zn huis aangekomen en probeerde we naar binnen te komen maar we snapte er helemaal nix van... we gingen in zijn garage en opeens vallen alle fietsen om, wij helemaal schrikken en kijken van wat gebeurt er..
we gingen naar zijn kamer... en gingen tv kijken op dat moment wou ik alleen maar dat het gewoon een keer afliep... ik dacht dat er een half uur voorbij was maar ik keek naar de klok en er waren gewoon 30 seconden voorbij. ik werd helemaal gek de tijd stond gewoon stil.
opeens zegt michel dat we weg moeten gaan. sebas was weer nuchter want hij was zo verstandig om de helft te nemen :P maarja ik kon echt niet naar huis omdat ik helemaal leip was dus ging ik met sebas mee naar zijn huis op de fiets.
op de fiets vroeg ik of tie mischien wat drinken kon kopen want ik had echt een hele droge muil en had geen geld bij me. dus wij naar de albert heijn fietsen... toen we daar eenmaal liepen echt iedereen keek me aan.
daarna gingen we weer naar een speeltuintje vlakbij zijn huis. ik nam 2 slokken van dat water en toen hoefte ik niet meer :P (hij had 6 flessen voor me gekocht) en toen ging het weer wat beter ik had geen mindfuck meer en kon weer een beetje nadenken. het halicuneren was niet voorbij maar kon wel weer normaal nadenken. op dat moment was ik echt zoooo blij dat het gewoon goed voorbij was gelopen en dat ik nog leef want tijdens de trip dacht ik alleen maar dat ik doodging. toen ging sebas weer me aan dingen herrineren wat ik allerdagelijks doe... blowe en runescape en al die dingen :P toen voelde ik me helemaal blij dat het weer is zoals het is...
daarna werd ik weer een beetje nuchter en gingen we lekker weer blowen en daarna lekker slapen :wink:

dat was mijn verhaal :P ik hoop dat dat jullie het wat vonden.

laaaterrr :grin:

Wromtrax

Bewuste gebruiker
ondanks het gebrek aan alinea's is het naar mijn mening een geweldig report :) maar ik snap 1 ding niet. Wat voelde je precies toen je dacht van hoeveel je wel niet aanhad.

appelflap

ik kon gewoon niet begrijpen WAAROM ik al die dingen bij me had, ik wou gewoon in mn blootje rond gaan lopen dat vond ik toen normaal. want had et ook super warm en snapte niet eens wat ik met al die spullen kon doen

phy

Bewuste gebruiker
Mooi reportje

Klinkt als een heftige ervaring. Heel herkenbaar. Tja je kan paddo's nou eenmaal neit wegdrukken he. Ze willen eruit!!!

Volgende keer toch even een weegschaaltje gebruiken misschien?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een stevige introductie met de paddo dus.. :) En, ga je het nog een keer doen?

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Hmmm altijd handig om bij te hand te hebben zijn Dextro en water met suiker erin als je niet zeker weet hoeveel je neemt of als je buiten bent en je bent niet in de buurt van de keuken.. Dan remt het alijd een beetje.. Maar wel heftig zeg na een half uur al zulke effecten. Heb je tijdens je trip nog gerookt of geblowt?

shokora

Wijs gebruiker
Leuk report, komt zeker bekend voor. Bij goed vasten met paddo's kun je vaak in de eerste 30 minuten al aanvoelen hoe hard de trip gaat worden :P

Btw, welke soort paddo's waren het?

appelflap

ja ik ga nog 1 keertje verse paddos doen en dan kap ik ermee :P ik hou het lekker bij blowen en zuipen en xtc enzo... maar het waren gedroogte Psilocybe cubensis. als je ze vers neemt dan stelt het niet veel voor... maar omdat ze gedroogt waren en omdat ik 3 keer te veel op had word het wel heel heftig :P

henkie84

Bewuste gebruiker
appelflap zei:
... maar het waren gedroogte Psilocybe cubensis. als je ze vers neemt dan stelt het niet veel voor... maar omdat ze gedroogt waren en omdat ik 3 keer te veel op had word het wel heel heftig :P

je bedoelt dus: "omdat ik 3 keer te veel op had word het wel heel erg heftig". Er zit geen verschil in sterkte tussen verse paddo's, of diezelfde paddo's maar dan gedroogd.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
appelflap zei:
ja ik ga nog 1 keertje verse paddos doen en dan kap ik ermee :P ik hou het lekker bij blowen en zuipen en xtc enzo... maar het waren gedroogte Psilocybe cubensis. als je ze vers neemt dan stelt het niet veel voor... maar omdat ze gedroogt waren en omdat ik 3 keer te veel op had word het wel heel heftig :P

Gewoon mee doorgaan man, bij de keuze tussen paddo's en xtc wordt al het kaf van het koren gescheiden! :beer:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Probeer de volgende keer toch uw tekst wat te structureren en aan de interpunctie te denken.
Zo kunnen meer mensen je rapport lezen.

Zeer herkenbaar scenario.
Had je je wel afdoende voorbereid op wat komen zou? (Lectuur bedoel ik dan).

Ik heb vorige week eveneens mijn eerste bad trip op gedroogde en zelfgekweekde paddo's (herkenbaar, n'est-ce pas?) gehad waarbij een ultieme mindfuck me met een serieuze depressie en zelfhaat opzadelde.
Maar in mijn geval lag dat aan de MAO-remmer die alles zo duister maakte.

Probeer de volgende keer eens een rustige setting. Trek er een ganse dag op uit. Begin met een halve portie waarna je gerust nog meer kan bijnemen.

Santatrip

Belezen gebruiker
Nice report en zeer herkenbaar...heb ergens in mijn trip altijd wel een donker stuk zitten...maar dat maakt het daarna juist alleen maar mooier imo :hearteyes:

:wave:

appelflap

henkie84 zei:
appelflap zei:
... maar het waren gedroogte Psilocybe cubensis. als je ze vers neemt dan stelt het niet veel voor... maar omdat ze gedroogt waren en omdat ik 3 keer te veel op had word het wel heel heftig :P

je bedoelt dus: "omdat ik 3 keer te veel op had word het wel heel erg heftig". Er zit geen verschil in sterkte tussen verse paddo's, of diezelfde paddo's maar dan gedroogd.

waar slaat dat nou weer op...? verse en gedroogte paddos even sterk? je hebt geen idee waar je over praat... die gedroogte paddos zijn niet voor niks illegaal?
ik had diezelfde paddos ook vers genomen, en dat was VEEEEL minder heftig.

henkie84

Bewuste gebruiker
appelflap zei:
henkie84 zei:
appelflap zei:

waar slaat dat nou weer op...? verse en gedroogte paddos even sterk? je hebt geen idee waar je over praat... die gedroogte paddos zijn niet voor niks illegaal?
ik had diezelfde paddos ook vers genomen, en dat was VEEEEL minder heftig.

Ik heb geen idee waar ik over praat? Als je verse laat drogen ontrekt het vocht zich uit de paddenstoelen. Dit heeft tot effect dat ze meestal ongeveer 90% lichter zijn, in gewicht. Tijdens het droogproces wordt er geen extra werkzame stof aangemaakt. Dezelfde werkzame stof zit nu alleen in een gekrompen paddenstoel. Je zult dus dezelfde hoeveelheid werkzame stof behouden, alleen nu zit het in een minder aantal gram paddenstoel.

Dus, als je vers 30g zou nemen, neem je gedroogd 3g. Dat is precies evenveel paddenstoeltjes en precies evenveel werkzame stof.

En gedroogde zijn illegaal omdat het een zogenaamde 'bewerkte' paddenstoel zou zijn. Net als paddochocolade, ook illegaal. Dat is een mening van de overheid die verder niet direct op logica stoelt.

Als je die zelfde paddo's ook vers hebt gehad en je weet zeker dat het dezelfde hoeveelheid was (dus 1 op 10), en dat was veel heftiger, dan moet je de oorzaak daarvan zoeken in één der volgende opties: andere flush/kweek, minder potente stoeltjes, maaginhoud, setting, van te voren genuttigde andere middelen, ander soort stoeltjes, andere mindset, etc. .

Ciao! :rock:

(Ik weet een beetje waar ik het over heb. echt waar.)

appelflap

Ik heb geen idee waar ik over praat? Als je verse laat drogen ontrekt het vocht zich uit de paddenstoelen. Dit heeft tot effect dat ze meestal ongeveer 90% lichter zijn, in gewicht. Tijdens het droogproces wordt er geen extra werkzame stof aangemaakt. Dezelfde werkzame stof zit nu alleen in een gekrompen paddenstoel. Je zult dus dezelfde hoeveelheid werkzame stof behouden, alleen nu zit het in een minder aantal gram paddenstoel.

Dus, als je vers 30g zou nemen, neem je gedroogd 3g. Dat is precies evenveel paddenstoeltjes en precies evenveel werkzame stof.

En gedroogde zijn illegaal omdat het een zogenaamde 'bewerkte' paddenstoel zou zijn. Net als paddochocolade, ook illegaal. Dat is een mening van de overheid die verder niet direct op logica stoelt.

Als je die zelfde paddo's ook vers hebt gehad en je weet zeker dat het dezelfde hoeveelheid was (dus 1 op 10), en dat was veel heftiger, dan moet je de oorzaak daarvan zoeken in één der volgende opties: andere flush/kweek, minder potente stoeltjes, maaginhoud, setting, van te voren genuttigde andere middelen, ander soort stoeltjes, andere mindset, etc. .

Ciao! :rock:

(Ik weet een beetje waar ik het over heb. echt waar.)[/quote]

OWNED :P
ja ik had die dag ook helemaal nix gegete nee :P

henkie84

Bewuste gebruiker
En je schreef dat je 3x te veel had gehad. Speelt waarschijnlijk ook een kleeeein beetje een rol. Tenminste, zou kunnen.

Ik twijfel. :wave:

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
heerlijk report , ook al ging je bad
en erg herkenbaar ook.toen ik begon te experimenteren met paddo's ben ik ook een paar keer flink de weg kwijt geweest.ik denk dat iedere ervaren paddo-gebruiker wel een soortgelijke ervaring als jou heeft meegemaakt. de combinatie hoge dosering+onervarenheid zijn geen aanrader imo.

misschien geld dit voor jou anders maar zelf ben ik blij geweest na wat badtrips het goedje niet definitief vaarwel te hebben gezegd en heb daarna levensverijkende momenten ervaren in vervolgtrips. en eigenlijk ga ik ook nooit meer bad,ondanks de hogere doseringen die ik tegenwoordig neem

ben je van plan nog eens te trippen op paddo's?

appelflap

ja tuurlijk :P kwil ook nog een keertje lsd doen maar beetje oppasse gewoon met paddos, want van die dag had ik echt wat geleerd over drugs doseren.

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Goed reportje! Beetje chaotisch, maar dat maakt niet uit :wink:

Fijn dat de je paddestoeltjes niet meteen hebt afgeschreven! Dosering is inderdaad erg belangrijk bij paddo's! Maar dat heb je nu ook door volgens mij :sunglasses:

Bovenaan