gebruiks gedrag

Mac...

Badass junkie
SpacingBen zei:
maccie maccie maccie! Stop nou toch is met die troep! :cry:

Ik heb het zelf nooit gebruikt maar volgens mij kan je beter een lijntje COKE snuiven of een p'tje slikken! Ik vertrouw die troep echt niet!

Sorry Ben.

shakes

Belezen gebruiker
Als je per se coke OF speed wilt snuiven en het is je eerste keer ofzo kun je beter coke nemen, maar als je al een 'ervare' speed gebruiker bent voel je niks meer van coke.

Je hebt het verkeerde gekoze Mac! :tongueout:

BacingsPen

Badass junkie
Mac... zei:
SpacingBen zei:
maccie maccie maccie! Stop nou toch is met die troep! :cry:

Ik heb het zelf nooit gebruikt maar volgens mij kan je beter een lijntje COKE snuiven of een p'tje slikken! Ik vertrouw die troep echt niet!

Sorry Ben.

hehe als je nou een vriend van me was in het echte leven en ik zou dit regelmatig zeggen. Zou je dan niet zeggen: je moet niet zo zeuren! Ipv sorry? :P

Jeller

Badass junkie
van speed wordt je niet agressief hoor, alleen als je wat te veel binne hebt
je wordt er eigenlijk zelfs rustig van, zoals bij ritalin.. ik zeg wel rustig, je loopt wel nog opgefokt en zo

roaren*

Bewuste gebruiker
inderdaad, maar in het begin had ik het wel dat ek nogal agressief stond, maar nu echt wel relax... maar als ek zo op een feestje ben en kmoet zo 10minuten wachten op men drank kan ek tg wel even uit men kraam vliegen :P

MystiX

Experimenterende gebruiker
bij een avondje goed housen en hakkuh kan ik me best indenken dat speed lekker kan zijn, ik ben zelf ook wel eens een nacht lang volledig uit me plaat gegaan op de speed.
Toch is speed een drug die heel erg agressief werkt op je lichaam, het is ook niet erg om een keer te doen (en dan bedoel ik een keer als in 1x per 3 maanden max.) maar de dagen erna moet je wel heel erg goed voor je lichaam zorgen de juiste dingen eten en drinken, rust en natuurlijk geen andere drugs nemen.

ik gebruik trouwens maar 4x per maand een drug en dat is elke keer wel wat anders ik doe eigenlijk nooit 2x hetzelfde achterelkaar. Speed neem ik eigenlijk nooit maar 1x per jaar vind ik het wel leuk om eens een hele nacht volledig uit me plaat te gaan op een goed dance of hardcore feest:grin:
(ik ga het liefst naar een goed acid feest en dan is er voor mij geen speed bij natuurlijk)

Jeller

Badass junkie
ja achter en voor speed en xtc moe je je lichaam god onderhoude

vleen gaan hier de fout in en zo wordt ht al 2x zo gevaarlijk

Mac...

Badass junkie
Tjaja, wat zullen we s zeggen.
Speed is linke shit.
Ik heb niet het verkeerde gekozen, sos kan ik sowieso niet betalen.
Ben stop met zeuren :tongueout:
Je kan echt wel agressief worden van pep, alleen niet als je vol erop zit, maar eerder wanneer je op de afkick (comedown) zit. STAPELGEK!!!!
Het ging lang goed met me, maar vandaag weer eens flink uit de pan ge..nogwat...
FUCK IT
LIVE SUCKS
BUT I LOVE IT
sometimes

sorry, ben beetje in minder goede bui vandaag, dus niet veel lolligs tot nu toe

Bovenaan