Gebruik?

Heeft iemand enig idee wat schadelijker is... Xtc..of speed (amfetamine)..

meeste vrienden en vriendinnen..vinden zichzelf heel wat.. k slik niej meer..mja doen nu dan aan speed... veel schadelijker.. doe het zelf ook maar met mate.. maar het rare is..dat de dag na gebruik.. bij xtc...en ook bij speed mijn mood echt super is... beetje day after efect ofzo..

mja dan erna.. krijg ik last van wisselbuien..en denk soms ineens heel erg aan speed...en dan weer niet... krijg dan super zin om het weer te doen..? dit is lichtelijke verslaving of niet? denk dat ik wel iets verslaaft ben... want er zonder kan ik me eigenlijk niet indenken...

er is tog nog een sterkere speed? zijn 2 soorten..waarvan 1 sterker is..

iemand ook nog ideen wat nou eigk het minst schadelijk is.. het in je drinken gooien? of het snuiven??
bedankt!

Bal0n

Badass junkie
Snuiven is slecht voor je neus, doorslikken is slecht voor je maag. Ik zou niet weten of het een slechter dan de ander is. Daarnaast zijn er honderden soorten amfetaminen, waarvan Amfetamine en Methamfetamine het meest op de straat worden verkocht.

Meth geeft een sterkere en langere roes, maar is daarbij ook een stuk schadelijker en heeft een vreselijke come-down.

pepgirl

Experimenterende gebruiker
je kan niet zeggen wat schadelijker is .....alle drugs zijn natuurlijk schadelijk, maar vooral omdat je niet weet wat erin zit.
of waar t mee vermengd is. dat is bij elke pil of speed anders.
allebei even schadelijk dus

Mac...

Badass junkie
Ik denk dat wanneer je naar de basis van de drugs kijkt dat het minder ongezond is om MDMA te nemen dan amphetamine. Het laatste vreet namelijk behoorlijk aan je lijf. Mja, pure MDMA is vaak al iets moeilijker te krijgen dan speed en bovendien als je speed gewent bent zul je pure MDMA niet meer zo te gek vinden, omdat je best loom wordt.

Bovenaan