(gebits)paniek na roken crystal meth

SsteffanN

Experimenterende gebruiker
voor de 2e, en laatste keer, heb ik 1,5 week geleden crystal meth gerookt.
de maandag na het mis/gebruik hiervan kon ik naar het ziekenhuis omdat ik een te hoge bloeddruk had. voor mij hoeft dit nooit weer... (nog niet gesproken over angst en nachtmerries :confused:)

waar ik alleen nu nog heel erg mee zit, is mijn gebit. Ik heb het gevoel dat mijn tandvlees elke dag dunner wordt. ook verschijnt er een witte laag (plak?) op mijn tandvlees. ik ben nu al bang dat mijn tanden uit vallen!!! ook zie ik gele kringen onderaan mijn tanden (hoektanden), aan 1 kant zelfs bruin!!! natuurlijk maak ik nu direct een (spoed)afspraak .

Heeft iemand enig idee wat er gebeurd en of dit iets met het roken van meth te maken heeft, de bekende meth mouth? ik ben echt een nobody op dit gebied, zo stom!!!! baal van mezelf nu maar hoop op goede reacties van (ervaren) gebruikers.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik weet er verder niet zo veel van, alleen dat het héél slecht is voor je gebit, het zal er dus waarschijnlijk inderdaad verband mee hebben.

SsteffanN

paulXTC zei:
methamfetamine zal denk ik net als amfetamine je kalk erg aantasten

ik weet er erg weinig van maar inderdaad is mij verteld dat er geen of niet genoeg zuurstof in mijn bloed zat en dat er geen of weinig kalk was waardoor mijn nagels opeens erg dun waren (vorige week maandag..). dat is nu hersteld gelukkig maar maak me nu echt ernstige zorgen om mijn gebit.. het bloed af en toe een beetje, niet alleen tijdens poetsen... vermoed een bacterie icm het roken van meth :(

*.exe

Belezen gebruiker

Meth Mouth = niet best :rock:

Oom Klaas

Badass junkie
SsteffanN zei:
paulXTC zei:

ik weet er erg weinig van maar inderdaad is mij verteld dat er geen of niet genoeg zuurstof in mijn bloed zat en dat er geen of weinig kalk was waardoor mijn nagels opeens erg dun waren (vorige week maandag..). dat is nu hersteld gelukkig maar maak me nu echt ernstige zorgen om mijn gebit.. het bloed af en toe een beetje, niet alleen tijdens poetsen... vermoed een bacterie icm het roken van meth :(

Ga naar je tandarts...

SsteffanN

Oom Klaas zei:
SsteffanN zei:
paulXTC zei:

Ga naar je tandarts...
als je ff mijn allereerste post had gelezen in dit topic... natuurlijk heb ik al een afspraak gemaakt, maar wilde weten wat er hier over bekend is.. misschien heeft het niets met de meth te maken of misschien juist wel, ik had iig niet verwacht dat het kan na 2x roken, maar het lijkt wel zo.. mijn bek was hiervoor niet zo fucked up en het gaat in een lekker tempo naar te kloten. mocht het wel door de meth komen lijkt het me een waarschuwing voor anderen die het willen roken,of juist niet, doe dr mee wat je wilt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Aangezien het hier om een amfetamine gaat, past het beter tussen de speedtopics thuis.

iraqio

Belezen gebruiker
niet fucken met troep als crystal meth enzo.. waarom? WAAROM? er zijn zoveel drugs die veeeeel minder schadelijk zijn..

binnert

Om dat soort reacties vroeg hij toch helemaal niet hahaha :wink: ,volgens mij weet hij ook dat het slecht is en met deze ervaring was het de laatste keer meth zoals hij al zegt.
O.T : ga gewoon zo snel mogenlijk naar de tandarts,ik vind het wel gek dat je dit van 2 keer gebruiken krijgt. De bekende meth mouth krijg je die niet pas na een aantal keren gebruiken?
gr binnert

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
gewoon naar de tandarts gaan, en mondwater gebruiken, of spoelen met hextril.

Bloedend tandvlees kan ook gewoon door iets heel anders komen. Als ik een tijdje onregelmatig mijn tanden poets ipv elke dag twee keer, dan krijg ik ook bloedend tandvlees maar dat komt gewoon omdat het zo gevoelig is.

kiekert

Bewuste gebruiker
Lijkt me sterk dat je na 2x gebruik al een slechter gebit krijgt. Volgens mij ben je gewoon nog fucking para van die meth. Blijf van die zooi af.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
was het 't nou waard? :rolleyes:
ik vraag me toch af wat je nou voelt van die meth. Niet dat ik het wil proberen maar toch.. Werkt het echt zo verslavend als gezegt wordt? Werkt het ook echt dik 12 uur door?? Ben echt benieuwd ik dacht serieus dat hier in Nederland weinig Meth users zaten. Vertel vertel vertel!! :mrgreen:

SsteffanN

heb nog zeker geen meth bek, gelukkig, maar er moet een begin zijn en dat is er. gebit is nu wel tot rust merk ik (poets nu netjes en met regelmaat :wink:) en heb gelezen dat het plotseling kan komen door bijv bacterieele infectie maar ook door te weinig weerstand. denk dat dat idd is gekomen door de meth. volgende week weet ik meer ben dan bij de tandarts.

over de effecten.. de eerste keer kon ik ongeveer 5 nachten niet slapen, de crash was huge en was erg depri. de tweede keer wist ik wat er ging komen dus had (daardoor?)bijna geen last. wel een mega pols van 115 waardoor mijn handen en voeten blauw werden. kon me bijna niet bewegen omdat mijn spieren slap waren. ook last van paniekaanvallen en daarbij, voor het eerst, hyperventilatie. heb de meth gebruikt tussen zaternacht 02.00 en zondag 16.00. bij gebruik de eerste keer (tijd terug..)merkte ik dat ik meer wilde, in tegenstelling tot speed nam bij mij het libido toe, vergelijkbaar met het effect op je libido van ghb. verder geen eetlust natuurlijk, gbl had ook geen effect (bij de persoon warvan ik het kreeg wel..(hoe vreemd ook?)), tijds/afstands besef bleef in eerste instantie, tot na het gebruiken toen verdween dat vrijwel direct. behalve het libido niets positiefs wat mij betreft.

volgens velen zal ik het wel misbruikt hebben, dat zal dan maar.. weet nu hoe gemakkelijk het voor mij was om het te misbruiken, gebruiken kan ik die zooi niet. wat een ander kan of denkt te kunnen... ik wil het iedereen afraden om ook maar 1x te ge/mis bruiken. je wil altijd meer, al na 1x gebruiken. er blijft een enorme verleiding. voor mij althans.. anders dan bij alle andere drugs tot nu toe. :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hoi Steffan,

Bloedendtandvlees heb ik ook, goed poetsen is heel moeilijk.
Poetsles hielp me ook niet, steken stoken flossen ... etc etc ...

Ik kan het niet geloven dat dit doot de meth indirect komt.
Mss dat je na die eerste 2 keer wel veel energie en vitamines bent kwijtgeraakt
En dat daarom je weerstand iets achter uit gaat.

Ga naar je dokter en tandarts leg ze eerlijk uit wat er gebeurt is en laat je bloed onderzoeken.

Succes man ....

Ouwe meth junk ..

:hearteyes:

:wave:

SsteffanN

lysergine25 zei:
Hoi Steffan,

Bloedendtandvlees heb ik ook, goed poetsen is heel moeilijk.
Poetsles hielp me ook niet, steken stoken flossen ... etc etc ...

Ik kan het niet geloven dat dit doot de meth indirect komt.
Mss dat je na die eerste 2 keer wel veel energie en vitamines bent kwijtgeraakt
En dat daarom je weerstand iets achter uit gaat.

Ga naar je dokter en tandarts leg ze eerlijk uit wat er gebeurt is en laat je bloed onderzoeken.

Succes man ....

Ouwe meth junk ..

:wave:

bedankt :wink: bloed is paar x onderzocht en was goed, nog ff weekje wachten dan zit ik bij de tandarts. als het niet teveel verslechterd althans. meth junk ok... maar oud? :angry: :smilingimp:

aapkut

Badass junkie
waarom je bek aan het rotten is ?
dit zijn veel gebruikte producten om meth mee te maken

Antifreeze
■ Battery acid
■ Drain cleaner
■ Hydrochloric acid
■ Lantern fuel
■ Lye
■ Muriatic acid
■ Paint thinner
■ Red phosphorus found in the strips on
match boxes
■ Over-the-counter cold medicines that
contain ephedrine

Dikke chemicaliën dus :P

Meth roken :rock:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de meth eerst laten testen kan idd geen kwaad of niet Steffan ...

Ouwe is meer een stopwoordje he ouwe ......

Bovenaan