GBL

Overcome

Belezen gebruiker
Hallo allemaal.

Even een vraagje, ik wou met oud en nieuw ghb gaan gebruiken, alleen kan ik dat plotseling nergens meer regelen, alleen kan ik nog wel gbl regelen, ik hoorde dat dat veel slechter voor je is, maar wat zijn de excacte risico's, en brengt het echt zoveel risico's met zich mee als je het 1 keer doet? en zijn de effecten hetzelfde als bij ghb? wie kan me iets meer vertellen over gbl?

Groetjes.

Ja precies

Bewuste gebruiker
Het schijnt dat je van GBL veel vager wordt dan van GHB dus ik zou oppassen met de hoeveelheid. Maarre..waarom maak je zelf geen GHB als je toch aan GBL kunt komen??

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Meng het gewoon degelijk gooi 2ml in een glas cola. Let wel op gbl is 2maal zo sterk als ghb.
Gbl wordt omgezet naar ghb in je lichaam als je het goed vermengt heeft dit niet veel schade.

anon22

Belezen gebruiker
hoeveel sterker gbl is is afhankelijk van welke sterkte GHB je uit gaat.
maar je hoeft inderdaad minder te nemen voor hetzelfde effect.

MissMarie90

Experimenterende gebruiker
steelpad zei:
hoeveel cl raaden jullie aan dan?
2?

CL!!!!!
denk dat als je 2 centiliter gebruikt je nogal dood bent
ik raad aan om met 1.5ML(!!!!!) te beginnen en dan gewoon kijken hoe dat voelt en dan de volgende keer eventueel verhogen naar 2ml

steelpad

Experimenterende gebruiker
undercover zei:
steelpad zei:
hoeveel cl raaden jullie aan dan?
2?

CL!!!!!
denk dat als je 2 centiliter gebruikt je nogal dood bent
ik raad aan om met 1.5ML(!!!!!) te beginnen en dan gewoon kijken hoe dat voelt en dan de volgende keer eventueel verhogen naar 2ml
idd, ml bedoelde ik, ok bedankt :wink:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik heb het nu nog altijd maar één keer gedaan en dat al meer dan een jaar geleden. ben er sindsdien nog altijd vruchteloos opzoek naar, hier in gent vinden veel dealers het blijkbaar een 'rapesdrug' of 'johnydrug'. beetje jammer want ik heb het ooit eens aangeboden gekregen op een feestje en dat was één van mijn leukste drugservaringen ooit. gewoon zeer a 'laise, niet echt intensief maar ik heb er niet echt nadelen aan ondervonden. voelde enorm lekker, je hebt veel energie en zelfvertrouwen maar je weet nog wat je zegt, veel liefde en geen kater. het voelde zoals drugs hoort te voelen naar mijn mening. lijkt mij een enorm veilige drug als je jezelf wat onder controle kunt houden.

Bovenaan