Je moet altijd 99.9 % puur hebben. Heb zelf altijd GBL gebruikt omdat deze puur was en ik niet aan pure natriumhydroxide kon komen.
Je moet wel verdunnen met water. Probeer je dosis te vinden. Begin eerst met 0,6 ml dan 0,8 etc tot je een dosis heb die prettig is. Ik gebruikte doseringslepeltjes die in verschillende groote oplopen om mee te koken of koop een spuitje bij apotheek. Maar de GBL kan wel het plastic aantasten. Dit kan je misschien voorkomen door de GBL te verdunnen met de helft water.
Dus 100 ml GBL met 100 ml water.
GBL is bij proefdieren niet schadelijk bevonden. Vrouwtjes ratten kregen minder borsttumoren en manetjes ratten minder levertumoren.
GBL werkt sneller san GHB ondanks dat het nog moet worden omgezet in GHB.
Bij 2x per dag in 8 uur is het niet lichamelijk verslavend. Is als Xyrem op de markt voor narcolepsy met cataplexie. Zij gebruiken het voor het slapen gaan in 2 dosissen. De tweede dosis na 2 tot 4 uur.
Gebruik je het af en toe dan is er geen probleem mee.
Ik zelf kwam er te laat achter dat het wel verslavend was. Heb GBL 5 maanden 24/7 gebruikt en gedetoxed Bij Parnassia, Den Haag.
Kreeg 400 mg oxazepam dat werd in 2 weken verlaagd tot 200 mg. Hierna thuis zelf afgebouwd. Echter zeer depressief en teruggevallen. Hierna 2 maanden opname Bouman kliniek en nooit meer GBL gebruikt.
Het was nl. voor mij het ideale middel. Niet lichamelijk schadelijk t.o.v.alcohol geen calorien, anti depressief etc. Maar ja dit is allemaal op de korte termijn. Oplange termijn dus verslaving.
Gebruik met mate en niet elke dag.. Succes
Martijn