Gbl vraag

Kxtel

Experimenterende gebruiker
Wanneer men een fles gbl ( 99,9% glb(schoonmaakmiddel) besteld, is deze dan geschikt voor gebruik wanneer je dit verdunt?

Robdebob

Bewuste gebruiker
Dat is mogelijk ja...
Mijn ervaring met GBL is dat ik gigantische last van mn maag en slokdarm krijg, hoeveel ik het ook verdun. Het is ook hardstikke smerig, neem gewoon GHB :grin:
Een tip: neem een rennie tegelijk met je dosis, dit zorgt er voor dat je maag minder last heeft van het zuur.

space scientist

Wijs gebruiker
pas wel op als je het zelf maakt, zorg echt dat de ph precies 7 is. Is het op een keer uit te proberen, gebruik dan gewoon de eerste keer GBL. Onthoud wel dat je normaal gesproken de GBL dosis 2 keer zo laag houd als GHB (inplaats van 5ml > 2,5ml )

als het je dan bevalt kan je het altijd nog omzetten in GHB

Kxtel

heb een half dopje van een cola fles gemixd met wat multivit. voelde me enorm wazig en ging nokkie kort daarna:tongueout:

DreamWeaver

Badass junkie
Kxtel zei:
heb een half dopje van een cola fles gemixd met wat multivit. voelde me enorm wazig en ging nokkie kort daarna:tongueout:

Ga niet kloten met dopjes, zeker niet met GBL waar je snel een mililiter teveel hebt! Haal een spuitje bij de apotheek, komt altijd wel van pas...

J0rrit

Badass junkie
Flugeltje zei:
Als je de mogelijkheid hebt om ghb te nemen moet je niet aan de gbl, trust me

Die mogelijkheid heb ik helaas niet meer daarom, hoezo? Is GBL ka uitwerking echt zo anders?

Wat gebeurt er als je een klein beetje GHB, ongeveer 10 ml, met een stuk meer GBL mixt? Chemische reactie ofzo, want kheb namelijk nog wat over ma doe t denk ik in t zelfde flesje.....

J0rrit

Badass junkie
Flugeltje zei:
Niets chemische reactie

De dosering wordt ingewikkelder als je de 2 gaat mixen

Ja dat maakt toch niet uit, dan neem ik toch gewoon dezelfde hoeveelheid als ik normaal aan GBL zou nemen, nu is die alleen ietstjes minder sterk.

J0rrit

Badass junkie
Wat is een goede dosering van GBL? IK heb gewoon GBL besteld als schoonmaakmiddel ( verfverwijderaar ) ofzo. Dus denk dat dat gewoon de 'normale' GBL is.

J0rrit

Badass junkie
space scientist zei:
hoeveel procent gbl zit er in?

dosering is de helf van ghb 5ml > 2,5ml

Klopt, ja weet niet, dat is denk ik 99,9 %, althans dat vond ik op internet, denk dat dat altijd zo is of niet? maar die gast zei dus dat 1 zon buisje van mij ( 5,5 ml ) ongeveer 4 doseringen waren, maar dat lijkt me stug denk dat die het op het oog zei. Hoeveel is een flugel dopje, die nam hij namelijk oingeveer halfje?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Een flugeldopje kan schelen als je met gbl begint te kloten.

Gewoonlijk 2 ml, is het bijna vol, of overvol, scheelt ook weer wat

Je moet altijd 99.9 % puur hebben. Heb zelf altijd GBL gebruikt omdat deze puur was en ik niet aan pure natriumhydroxide kon komen.

Je moet wel verdunnen met water. Probeer je dosis te vinden. Begin eerst met 0,6 ml dan 0,8 etc tot je een dosis heb die prettig is. Ik gebruikte doseringslepeltjes die in verschillende groote oplopen om mee te koken of koop een spuitje bij apotheek. Maar de GBL kan wel het plastic aantasten. Dit kan je misschien voorkomen door de GBL te verdunnen met de helft water.
Dus 100 ml GBL met 100 ml water.

GBL is bij proefdieren niet schadelijk bevonden. Vrouwtjes ratten kregen minder borsttumoren en manetjes ratten minder levertumoren.

GBL werkt sneller san GHB ondanks dat het nog moet worden omgezet in GHB.

Bij 2x per dag in 8 uur is het niet lichamelijk verslavend. Is als Xyrem op de markt voor narcolepsy met cataplexie. Zij gebruiken het voor het slapen gaan in 2 dosissen. De tweede dosis na 2 tot 4 uur.

Gebruik je het af en toe dan is er geen probleem mee.

Ik zelf kwam er te laat achter dat het wel verslavend was. Heb GBL 5 maanden 24/7 gebruikt en gedetoxed Bij Parnassia, Den Haag.

Kreeg 400 mg oxazepam dat werd in 2 weken verlaagd tot 200 mg. Hierna thuis zelf afgebouwd. Echter zeer depressief en teruggevallen. Hierna 2 maanden opname Bouman kliniek en nooit meer GBL gebruikt.

Het was nl. voor mij het ideale middel. Niet lichamelijk schadelijk t.o.v.alcohol geen calorien, anti depressief etc. Maar ja dit is allemaal op de korte termijn. Oplange termijn dus verslaving.

Gebruik met mate en niet elke dag.. Succes

Martijn

Heb een vraagje , hebben vandaag voor de 1e keer GBL uitgeprobeerd, ik 1 ml om te beginnnen en mijn vriend 1,5. Hebben ervaring met GHB , maar hoe zit het met het bijdoseren van GBL qua tijd en hoeveelheid ? :confused:
heb gelezen dat je om de ideale dosering te vinden telkens met 0,2 verhoogt,maar eenmaal daar aangekomen , hoe lang tussen 2 porties ? en dan minder , of hetzelfde als startdosis ?
:wave:

flugellover

Belezen gebruiker
mijn ervaring met gbl was slecht man je word er na paar dagen gebruik echt vies van je maag je slokdarm warm krijgen trillen echt niet gezond je bent veeel sneller veslaaft aan gbl dan ghb :tongueout:

Robdebob

Bewuste gebruiker
gbl werkt korter en harder en de rebound is veel heftiger dan bij ghb, waardoor je sneller geneigd bent om nog een dosis te nemen. Het enige voordeel van gbl is dat er niet zo teringveel zout in zit.

paddobenne

jakkes. moet echt nooit meer gbl hebben, mijn vriend heeft eens iets laten zien;
neem pakje sigaretten en doe er een druppel ghb en een druppel gbl op(op het pakje zonder plastic erom) wacht even en wrijf erover, die gbl doet heel die inkt loskomen, ghb doet nix.

zit wel geen verf in me slokdarm maar lijkt mij toch nie zo super goed om gbl te nemen, zeker nie als ghb zo makkelijk te maken is.

groetjes

Bovenaan