gbl testen ?

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Wat ik nog wil weten of iemand hier al eens zijn gbl heeft laten testen bij een testcentrum?
Waar testen ze op ?

Ik heb hier tijdje geleden ghb naar toegebracht hierbij testen ze alleen maar op sterkte verder niets.

MissMarie90

Experimenterende gebruiker
volgens mij is het zelfs zo dat je bij drugstest centra niet eens gbl mag laten testen
omdat dit een grondstof is

pandalicious

Experimenterende gebruiker
niemand is zo dom om "iets" bij ghb of gbl te doen als je het gewoon kunt "versnijden" met water...

Angramar Temenos

Badass junkie
pandalicious zei:
niemand is zo dom om "iets" bij ghb of gbl te doen als je het gewoon kunt "versnijden" met water...

Ik heb gehoord dat ze er wodka bij doen, omdat alcohol + GHB veel sterker zou werken.. :kots:

Of dit waar is weet ik niet, misschien gewoon een urban myth..

Soma

Bewuste gebruiker
Wodka bij GHB? Denk het niet hoor. GHB wordt in zo'n kleine hoeveelheden gebruikt dat dat kleine deeltje alcohol het verschil echt niet gaat maken hoor.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
pandalicious zei:

Ik heb gehoord dat ze er wodka bij doen, omdat alcohol + GHB veel sterker zou werken.. :kots:

Of dit waar is weet ik niet, misschien gewoon een urban myth..

Dat proef je echt wel.
Bovendien is vodka er in gooien geldverspilling. Laren we zeggen dat een normale dosis GHB 4 ml is, en het is versneden met 2 ml vodka. Dan moet je 15 buisjes leegdrinken en dan zit je pas op een shotglaasje.

Bovenaan