Gbl blauwe gel

Pleuny

Bewuste gebruiker
Heeft iemand ervaring met de blauwe gbl gel die tegenwoordig alleen nog (legaal) besteld kan worden in nl . Ik weet niet of ik nu door dit te vragen de regels overtreed , indien wel laat dit dan even weten of verwijder mijn topic (moderator) wil niet weer een ban namelijk aub . Ik wou wat bestellen maar moet ik zelf omzetten omdat ik die niet puur ga nemen . Er zit lavender geur aan.
Nog steeds heeft mijn andere dealer geen ghb terwijl ik laatst iemand hier hoorde dat het weer in stock is . Kan niet echt veel info vinden over die "blauwe" aangezien die andere wel geleverd kunnen worden in andere landen .

Groeten !

Spyro

DF-koning
Ja, heb best vaak blauwe gezien

Mijn dealer vraagt helaas ook nog steeds de hoofdprijs voor normale G. Volgens mij expres, een te kort lijkt hier niet te zijn omdat ik letterlijk iedere hoeveelheid kan afnemen…

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ja, heb best vaak blauwe gezien

Mijn dealer vraagt helaas ook nog steeds de hoofdprijs voor normale G. Volgens mij expres, een te kort lijkt hier niet te zijn omdat ik letterlijk iedere hoeveelheid kan afnemen…
Enig idee hoe zij aan hun gbl komen?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Maar zijn die ervaringen ghb en omgezet of straight die gbl gel?
Meer van het komt aan, het is actief enz. Je weet zelf wel de voor en nadelen van GBL nemen of eerst omzetten. Die gel is wel beetje opgezet waardoor verhoudingen anders zijn maar kan je allemaal gewoon fixen met pH strip en beetje knutselen.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Meer van het komt aan, het is actief enz. Je weet zelf wel de voor en nadelen van GBL nemen of eerst omzetten. Die gel is wel beetje opgezet waardoor verhoudingen anders zijn maar kan je allemaal gewoon fixen met pH strip en beetje knutselen.
Aai oké man !

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik heb 1 grote firma gevonden in NL die ze zowel bulk (groothandel) als b2b verkoopt. ER zijn er vanzelfsprekend meer, maar je moet een btw nummer hebben en een bedrijfslicentie om die te kunnen bestellen. IS nog steeds een gereguleerd industrieel schoonmaakproduct (of goed om je onkruid morsdood te spuiten).

Meer moe ik eigenlijk niet zeggen, google is je vriend en als die het niet vindt.... use a free trial of any vpn :)

'k denk nie da'k iets gezegd heb dat ik niet mocht zeggen.

Bovenaan