Gastric Bypass en truffels (micro dosering)

Iris_1989

Newbie
Hoi hoi, ik heb gezocht maar kon geen direct antwoord vinden eerlijk gezegd.. Dus probeer ik het even zo. Hopelijk kan iemand mij een beetje advies bieden via deze weg. 🙂

Ik ben niet onbekend met tripmiddelen.. 5 a 6 keer heb ik magic truffels genomen, 1x LSD. Echter de laatste keer truffels is ruim 6 a 7 jaar geleden.

Vorig jaar augustus heb ik een gastric bypass operatie gehad (maagverkleining), op dit moment weeg ik 63kg en ben 163cm. In augustus zou ik weer truffels willen proberen. Echter ben ik een beetje nerveus hoe dit nu precies aan te pakken..

Alle overige keren was ik zwaarder en had ik een veel grotere maag en ging het altijd gewoon hartstikke goed. Heeft iemand misschien met een dergelijke ingreep en het nemen van truffels ervaring? En qua dosis misschien wat advies bij mijn postuur? Ik zat te denken om eerst misschien met een microdosering te beginnen, om even aan te kijken hoe ik hier op reageer.. is dit een idee?

Alvast bedankt 😊

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hoi!
Waarom denk je dat je anders reageert? Heb je bij andere voedingsmiddelen bijvoorbeeld sneller last van maagirritatie of overgeven?

Met tripmiddelen zou ik de dosis niet al te erg van je postuur laten afhangen, hooguit een beetje. 10 voor een lichte trip, 15+ voor een sterke trip bij bijv Atlantis truffels. Je kunt ze ook vermalen en er thee van zetten. Zoek maar eens op 'lemon tek truffels', dat geeft waarschijnlijk minder maagirritatie, vooral als je de truffel eruit filtert.

En ja, beginnen met micro is nooit een slecht idee.

Groetjes

FerdFatoehaus

Badass junkie
Gebruik je nog medicatie? Qua maag zou het geen probleem moeten zijn lijkt me maar kan me voorstellen dat je sneller last hebt van irritatie in de maagregionen. Kopje thee ervan zetten werkt als een tiet!

Iris_1989

Newbie
Top, bedankt! Nee ik gebruik geen medicatie of dergelijke. Vroeger hakte wij ze altijd fijn en propte ze in een cup a soepje, of thee met honing, maar wel alsnog de stukjes er na goed nakauwen. Ik las ergens dat iemand vrijwel geen effect merkte I.v.m zijn bariatrische chirurgie, maar ookal is de "verwerking" een stuk sneller dan bij mensen zonder mini maagje kan ik mij dit niet goed voorstellen? 🤨 't zit toch in je lichaam alsnog lijkt mij..

De nervositeit komt meer omdat ik mijn af vraag of het effect juist door die kleine omvang een stuk harder binnen zal komen misschien 😂 maar only one way to find out haha. Atlantis heb ik meermaals gebruikt inderdaad, erg leuk. Bedankt voor de tips, ik denk dat ik het met thee ga proberen. 👍

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
De nervositeit komt meer omdat ik mijn af vraag of het effect juist door die kleine omvang een stuk harder binnen zal komen misschien
Mwah, misschien is er een effect maar die zal heel klein zijn in verhouding met andere interne en externe factoren. De lemon tek thee die ik heb genoemd komt wel per definitie ietsje sneller/harder aan. Veel plezier!

Iris_1989

Newbie
Ja die 1e ervaring was helaas echt heeeeeeel slecht haha.

Een maand geleden toch besloten het weer eens te gaan proberen. 7 gram ingenomen van dragon's dynamite, eigenlijk alsnog te heftig voor mij, naar mijn mening maar ik had ze al liggen. Zal geen hele trip report er over schrijven maar dit is een stuk beter bevallen gelukkig, wel wederom wèèr heel snel de come up, ik merk dat ik net na het innemen gewoon even lekker languit in bed of de bank moet liggen terwijl het inwerkt want het komt toch wel heftig op nog.

Ik wil het in augustus weer proberen, lichtere truffel deze keer, tampanensis.

Al met al was de lichtere dosis wel fijn gegaan dit keer 😊 maar de lemon tek sla ik toch maar even over voor nu...

De Zandman

DF-koning
Ik heb ook een GBP, en ben 50 kg lichter geworden.
Mbt medicijnen innemen kan ik wel zeggen dat er grote verschillen tussen zitten van de lichamelijke verwerking v o o r, en het lichamelijk verwerken n a deze zware chirurgische ingreep. Ik zou nu truffels beslist niet meer aandurven.
Ook geen LSD of zoiets dergelijks. Nee.

Bovenaan