gast eet schijt

matthijs

Badass junkie
Havoscholier eet hondendrol voor weddenschap

ASSEN - Een havoscholier van het Dr. Nassau College in Assen heeft vrijdag een hondendrol opgegeten, zo meldde dinsdag woordvoerder Koos Neuvel namens de school. De jongen, die volgens Neuvel gemakkelijk te beïnvloeden is, heeft zich door medescholieren laten opjutten en overhalen.

Hem werd 100 euro aan wiet in het vooruitzicht gesteld. Andere scholieren hebben het weerzinwekkende voorval gefilmd met mobiele telefoons en deze beelden op internet gezet. Volgens de woordvoerder is het slachtoffer gezond. ,,Naar verwachting komt hij op 8 januari weer op school. Dit gebeurt in overleg met de familie.'' Of de jongen gepest wordt, wilde Neuvel niet zeggen.

Wel geeft hij aan dat de havoleerling moeite zou hebben met het bepalen van zijn grenzen. Er wordt over gedacht de jongen psychiatrische hulp te bieden. De scholieren die het betreft, zijn volgens Neuvel allemaal 16 en 17 jaar. Het afgelopen weekeinde hebben ze thuis een verslag moeten schrijven over hun rol bij het bizarre incident. ,,We overwegen nu of ze verder nog straf krijgen'', aldus Neuvel.
-----------------------------------------------------------------------------

Las ergens dat hij uiteindelijk maar 20 euro heeft gekregen :tongueout:
Voor het filmpje, klik hier (echt fokking goor): http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7920/5124abba/index.html

bron: http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=3515845

ZI09

Bewuste gebruiker
Je houd altijd mensen die overal schijt aan hebben.

Ik vind er in ieder geval geen drol aan. Flauwe grappen.

Lana

Wijs gebruiker
Bah, stront eten. Maar ik vind het ook echt een kutstreek om zo´n onzeker manneke van die rare dingen te laten doen. Ben benieuwd wat er nu in hem omgaat. Want dit incident zal hem waarschijnlijk wel z´n leven lang blijven achtervolgen. Als ie 80 is, weet ie dit nog.
Ik vind het echt zielig en ik zou hem ook hebben tegen gehouden als ik er bij had gestaan.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
die gast is gewoon ehh hij durft het niet met blote hand te pakken maar doet gewoon in zijn mond, ik denk dat geen enkel meisje hem zou willen zoenen , wat ik niet snap is hoe hij havo gedaan heeft, hij is gewoon fucking achterlijk denk dat hij geen gewone verstand heeft

xtaz

Wijs gebruiker
Inderdaad, zoals eerder al gezegd zal dit zijn hele leven in z'n hoofd zitten.
Denk ik persoonlijk toch. Toen ik in de kleuterschool zat was er eens iemand die gewoon een drol opnam, maar niet opat.. :kots:

TeQ

Bewuste gebruiker
Door schade en schande wordt men wijs :beer:

Tenminste, dat mag ik toch hopen voor hem. En laat 'm nu maar eens opzoek gaan naar echte vrienden.

Qocaïne

Badass junkie
Ongelofelijk.. dit is toch niet normaal?!?!

Buiten het feit dat die jongen het stront eet.. maar ook dat iedereen hem pushed om die drol te gaan eten!! Wat een stel eikels zeg.. en dat is nog zacht uitgedrukt!

Kan hier echt pissig om worden! On-ge-lo-fe-lijk >.<

Lana zei:
Ik vind het echt zielig en ik zou hem ook hebben tegen gehouden als ik er bij had gestaan.

Ik ook... ik kan niet begrijpen dat mensen dit gewoon toelaten.. en keihard staan te lachen en aan te moedigen. Héél laag.

lot

Badass junkie
ik vind het knap van de mensen die hem zover hebben weten te krijgen, bravo jongens je hebt een vriend schijt laten eten :confused:
Fuck hoe ziek kan je zijn, dat je je vriend noemt klopt al niet eens.

maar aan de andere kant snap ik die gast ook niet, schijt eten voor 100€ aan wiet, ergens spoor je zelf dan ook niet want een normaal mens zou geen drollen eten..
neem ik aan

Solidius

Badass junkie
Het gaat goed met de Nederlandse onafhankelijke filmmakers.
Dit is toch gewoon onbetaalbaar, een gozer eet hondestront in ruil voor een product (100 euro wiet), en alsof dát nog niet erg genoeg is wordt zijn wiet ontnomen en staat ie te kijk voor de hele natie :')

Imke

Badass junkie
Solidius zei:
Het gaat goed met de Nederlandse onafhankelijke filmmakers.
Dit is toch gewoon onbetaalbaar, een gozer eet hondestront in ruil voor een product (100 euro wiet), en alsof dát nog niet erg genoeg is wordt zijn wiet ontnomen en staat ie te kijk voor de hele natie :')
:beer:

matthijs

Badass junkie
Moet zeggen dat ik weinig medelijden met die gast heb. Zolang hij geestelijk 100% is (de vraag is of dat kan als het alleen al bij je opkomt als je schijt eet) moet hij zelf aande rem trekken en het niet eten. Is sowieso fokking dom.

ZI09

Bewuste gebruiker
lot zei:
ik vind het knap van de mensen die hem zover hebben weten te krijgen, bravo jongens je hebt een vriend schijt laten eten :confused:
Wat heeft dat met vrienden te maken?
Vrienden doen zoiets niet.

lol zei:
ergens spoor je zelf dan ook niet want een normaal mens zou geen drollen eten..
neem ik aan
Je klinkt zo schattig, haha :mrgreen:

Imke

Badass junkie
Wat is dat hier met dat medelijden? Je kiest er toch zelf voor om stront te eten of niet.

TeQ

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Wat is dat hier met dat medelijden? Je kiest er toch zelf voor om stront te eten of niet.

Vind dat dus ook. En als je niet sterk in je schoenen staat dan is dat gewoon heel erg kut.
En daarom, als die hier niet van heeft geleerd dan verdiend ie het ook.
Dan moet je maar de ballen hebben om ajuus te zeggen tegen die losers die je aanmoedigen om zoiets achterlijks te doen. En zich je vrienden noemen.

Lana

Wijs gebruiker
TeQ zei:
Saivy zei:

Vind dat dus ook. En als je niet sterk in je schoenen staat dan is dat gewoon heel erg kut.
Dan moet je maar de ballen hebben om ajuus te zeggen tegen die losers die je aanmoedigen om zoiets achterlijks te doen. En zich je vrienden noemen.

Ja maar ja.. Kom zeg.
Mensen die zo zwak zijn, moet je niet nog verder de grond in stampen. Daar moet je t voor opnemen. Wat is dat nou. Het is allemaal al erg zat voor zo´n knul.
Die leert ook van andere dingen in het leven, daar hoeven ze hem geen stront voor te laten eten.

TeQ

Bewuste gebruiker
Lana zei:
TeQ zei:
Saivy zei:

Ja maar ja.. Kom zeg.
Mensen die zo zwak zijn, moet je niet nog verder de grond in stampen. Daar moet je t voor opnemen. Wat is dat nou. Het is allemaal al erg zat voor zo´n knul.
Die leert ook van andere dingen in het leven, daar hoeven ze hem geen stront voor te laten eten.

Dat doet hij echt helemaal zelf, ze dwingen hem niet. En begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het best wel sneu voor hem. Daarom hoop ik ook voor hem dat hij er van leert. En als die dat niet doet vind, tja.. dan kan ik weinig medelijden met hem hebben nog.
Als je zo graag bij zo'n stelletje kneuzen wilt horen, ga dan je gang maar. Als je een beetje voor jezelf opkomt is veel mogelijk, maar dan moet je dat wel doen. Van altijd medelijden genieten blijf je slap.

Lana

Wijs gebruiker
TeQ zei:
Als je een beetje voor jezelf opkomt is veel mogelijk, maar dan moet je dat wel doen. Van altijd medelijden genieten blijf je slap.

Daar heb je ook helemaal gelijk in.
Maar zo´n jongen heeft gewoon een vet psychisch probleem, dat is wel gebleken. Die KAN waarschijnlijk niet voor zichzelf opkomen. Sommige mensen kunnen gewoonweg niet. En gecombineerd met een flink minderwaardigheidscomplex. Gaan ze gekke dingen doen.
Het is inderdaad te hopen dat ie ervan geleerd heeft, anders is t helemaal erg.

Imke

Badass junkie
Ik vind dat jullie dit allemaal wat opblazen en wat overdreven reageren, omdat die jongen stront zit te eten, heeft ie toch geen ernstig psychisch probleem? Er zijn zat veel mensen die rare dingen gaan doen voor een weddenschap.

Lana

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Ik vind dat jullie dit allemaal wat opblazen en wat overdreven reageren, omdat die jongen stront zit te eten, heeft ie toch geen ernstig psychisch probleem? Er zijn zat veel mensen die rare dingen gaan doen voor een weddenschap.

Vind je dat geen zwaar psychisch probleem??? Stront eten om er beetje weed mee te verdienen en om bij een groep te horen??
Ik vind dat nogal een zwaar probleem als je niet door hebt dat je op die manier totaal voor lul wordt gezet, terwijl je hoopt er beter van te worden.
Dan ben je echt niet goed tussen de oren hoor.

Imke

Badass junkie
Als dat een zwaar psychisch probleem is, dan mogen ze bijna de hele bevolking in de psychiatrie steken, iedereen doet wel iets om erbij te horen, de ene al wat extremer dan de andere.
Akkoord, als ie zelf niet beseft dat het volledig idioot is wat ie deed dan heeft ie misschien wel een probleem.

zommes

Badass junkie
Saivy zei:
..., omdat die jongen stront zit te eten, heeft ie toch geen ernstig psychisch probleem?

:mrgreen:

Dat is nou echt een typische Belgische uitspraak.

Nee, maar behalve flauw doen. Saivy heeft wel gelijk. Die jongen heeft minder issues dan de gekken die het nodig hebben iemand te pushen totdat hij hondenschijt opvreet.

Bovenaan