Wacky zei:Ja ok, er is veel commentaar op het per maand betalen dat ze bij meer en meer spellen gaan doen, maar dat vind ik onterecht.
Vroeger werd een spel gemaakt, en daarmee was de producent klaar. Hij kreeg daar dan ook gewoon 1 keer voor betaald. Nu zijn spellen bijna allemaal online, en moeten ze servers onderhouden en service bieden om allerlei problemen op te helpen lossen. Vooral die MMORPGs vereisen nogal wat server capaciteit. Daarnaast moeten ze continu de games updaten om cheats tegen te gaan en de spellen eerlijk te houden. En ze moeten de spellen interessant houden zowel door content toe te voegen nu spellen vaak veel meer uren gespeeld worden dan vroeger, en door game balance te corrigeren met de ontwikkelende metagame in vaak zeer competetief gespeelde spellen.
Het betalen per maand vind ik dus helemaal geen probleem. Of 10 of 15euro nou veel of weinig is. Sja....
Andrew zei:Maar dan moet het wel echt leuk blijven en niet saai worden en dat ze de lore verkrachten, kut blizzard.
Dat wel maar toch : p sowieso is PvE kankersaai geworden toen WotLK uitkwam.Immo zei:Gameplay > lore
Immo zei:TeKNoZem zei:Immo zei:Eve online ben ik zat geworden, maar weer al mijn tijd in WoW steken.
Ook ben ik van de week van Fifa Online 2 begonnen, best vet spel.
Hehe, mja ik heb geen cash meer om het maandelijks te betalen, anders zat ik nu nog op Eve. :3
Zo duur is het nou ook weer niet.
soldiermoney zei:gelukkig me rs account verkocht voor 100 ritalin pillen![]()
Andrew zei:Ik heb een lvl 80 WoW character verkocht voor 50 euro
Immo zei:Zo vandaag 3 HoN beta keys gewonnen, mensen hier die interesse hebben?
Ik heb er zelf niks voor betaald, ik wilde 70 vragen maar dat was teveel dus toen maar 50, ik vind het best, welke sukkel gaat er nou een poppetje kopen..TeKNoZem zei:Andrew zei:Ik heb een lvl 80 WoW character verkocht voor 50 euro
Lol. Had je veel meer voor kunnen vangen.
)Amaranth zei:7. Heb jij een oplossing voor een game verslaving?
Niet meer gamen.
TeKNoZem zei:Antow zei:Vind MW2 maar zwaar tegenvallen, vooral vergeleken met MW1. Enige vorm van realistisme is in MW2 compleet weggevaagd, terwijl MW1 toch een redelijk realistisch scenario liet zien. Zelfde geld voor de gameplay.
Neemt neit weg dat MW2 een goeie game is ofzo, het had alleen een stuk beter gekund. Vooral de SP.
ik vindt juist dat mw2 grotere maps heeft -> tact vereist! Bij mw1 kon je al drek op lvl 4 de AK47 equipen en beginne rushen (neemt ook weer niet weg dat mw1 meesterlijk in elkaar steekt). de storyplay van mw2 is véél beter dan 1! (Amerika neemt deel aan hoogverraad) & mw2 biedt meer mogelijkheden tot clan-wars. Ondermeer nieuwe perks, nieuwe wapens, nieuwe combinatie mogelijkheden om je wapen te customizen ... btw de game play is veel beter, vooral online, 2-3 kogels en je mag het vergeten :d
Antow zei:TeKNoZem zei:Vergeet overigens niet dat sequels moeten bouwen op wat het vorige game had. Er is echt niks bij gekomen, geen enkele vernieuwing. Ja okay, akimbo wapens dan. Maar dat blijkt in de MP al een schijtkeus te zijn geweest.
console ? indien ps3 - account welkom ! ps akimbo wapens zijn BOMMM
Call of Duty 4 is ook wel wat meer voor nodig dan speeltijd als ik eerlijk ben.TeKNoZem zei:Antow zei:TeKNoZem zei:Vergeet overigens niet dat sequels moeten bouwen op wat het vorige game had. Er is echt niks bij gekomen, geen enkele vernieuwing. Ja okay, akimbo wapens dan. Maar dat blijkt in de MP al een schijtkeus te zijn geweest.
console ? indien ps3 - account welkom ! ps akimbo wapens zijn BOMMM
Ik speel niet op consoles. Ik blijf bij m'n trusty PC. Ik laat me niet limiteren op grafisch vlak. Zelfde geld voor gameplay mogelijkheden, aantal mods, etc. etc.
Anyway, "ps akimbo wapens zijn BOMMM" ik neem aan dat je bedoeld dat akimbo ownage/OP'd is? Ja dat klopt, daarom is het geen goeie keuze geweest om het überhaupt in de multiplayer te dumpen. Het is te vergelijken met de USAS in 't ouwe SOF2, alleen moest je met de USAS nog richten. Bovendien is er nog altijd die lame perk, hoe heette 't ookal weer? Last Stand? Nah, mij niet gezien ouwe.
Ik ben niet zo van de nieuwe generatie shooters, het enige wat je nodig hebt om ze goed te kunnen spelen bijna is speeltijd. BFBC2 valt dan wel weer mee, mocht ook onderhand wel weer eens.
edwin__ zei:Vinden jullie een "verslaving" niet een beetje een uit de kluiten gewassen benoeming?
als je b.v. kijkt naar verslaafden van heroïne of alcohol. Die de rest van hun leven verslaafd blijven?
Flameon zei:Ik wil niet zeggen dat een gameverslaving erger is dan een drugs (en dus ook alcohol) verslaving....
Dreuge zei:Minder ongezond bedoel je![]()
TeKNoZem zei:Dreuge zei:Minder ongezond bedoel je![]()
Gamen heeft een positief effect op je oog-hand coordinatie. Het is in zekere zin dus daadwerkelijk gezond. :P
Door het regelmatig spelen van tetris kunnen je hersenen tot zo'n 7 keer efficiënter gaan benutten had ik onlangs nog gelezen. ;o