foto's vorige jaar spain!

Bori

Newbie
foto's van vorige jaar huisje in spain!

jup , en als je dat verkoopt in nederland!

koop 2de huisje en ga kweken :wave:

Bori

Newbie
+ 2 emmers achter me pa die de foto nam ,

in totaal ligt er wel 200.000 euro!
je moet het maar willen en mogen! :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
op het eerste gezicht dacht ik dat er een olifant in je kamer gekakt had, mijn tweede gedachte was, hoe krijgt ie de olifant door zonder die meubels te slopen...en toen kwam er het licht...een berg wiet

Bori

Newbie
Ellesdee zei:
misschien zeg ik iets geks...
maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten?

dom om dit online te zetten?
valt wel mee!
de politie in spanje stellen niks voor , ze houden alleen de boel een beetje in de gaten en ze ondernemen zowat geen actie! en de politie wat moet die nou met deze 2 foto's?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
met die foto's misschien niet, maar met je username/e-mail adres/ip adress of whatever misschien des te meer...vooral als je wat langer post en wat meer informatie over jezelf bloot geeft.

Bori uit Zeeland (wonen niet al te veel mensen dacht ik zo :P)

Bori

Newbie
haha ,
net weggehaald uit me naam! :wink:
en in zeeland rijdt de politie nog op paard en wagen! :mrgreen:

en wat dan als ze me wiet vinden!
dan zit ik maar een paar jaartjes! :rolleyes:

davie

Wijs gebruiker
Bori zei:
Ellesdee zei:

valt wel mee!
de politie in spanje stellen niks voor , ze houden alleen de boel een beetje in de gaten en ze ondernemen zowat geen actie! en de politie wat moet die nou met deze 2 foto's?

Volgens mij is Spanje soms nog makkelijker. Laatst was op de radio dat ze niet snel moeilijk doen over een paar gram, maar als je 100 gram bij je hebt dan zijn ze wel lastig. Ik dacht 100gr hier doen ze al bij meer dan 5 gram moeilijk.

Maar welk belang heb jij om hier dit te posten. Je moet het zelf weten, maar is echt niet slim.

En ontopic dat heb je goed gedaan jongen. Ziet er mooi uit.

Marklar

Belezen gebruiker
Ziet er mooi uit :) Waarom ligt het niet gewoon zo in de albert heijn met een schep en weegschaal er naast :(

Bori zei:
koop 2de huisje en ga kweken :wave:

Huishouden is al te veel voor me, laat staan dat ik twee huizen bij moet houden en bankbiljetten moet gaan strijken!

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik vond foto's posten van je berg wiet al een beetje triest, maar dit slaat alles. Al die leugens om te zorgen dat mensen je echt helemaal de man vinden. Erg pathetisch allemaal...

sebbe

Newbie
Bori zei:
Ellesdee zei:

valt wel mee!

waar verkoop je dat dan??

in nederland of in spanje zelf?

leuke hobby :smoke: :mrgreen:

The Used

Bewuste gebruiker
Haha lozer! :grin: kom op zeg valse post gaan posten is triest ech heel triest... Ik zei al dat het nep was :grin:

Trouwens mooi dat diegene die dat zei ze al kende! :grin:

Delirium

Badass junkie
Dat plaatje van die berg met wiet was ik al een paar weken geleden tegengekomen ergens op het web. Wat een toeval! :)

pepito

Bewuste gebruiker
LOL!!! Whahahahaha...bye bye bacardi!!! echt pathetisch dit soort acties......zou ook zwijgen, verdediging is verdere ondergang! Zeeuwse-zuinigheid??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Doerak

Bewuste gebruiker
Profiel van :: Bori
Laatste bericht geplaatst: 21 Mrt 2007 17:51

Een kort maar krachtig verblijft :wave:

davie

Wijs gebruiker
Daarna is hij volgens mij ook actief geweest onder de naam

Doerak zei:
Profiel van :: Wietboertje
Laatste bericht geplaatst: 24 Mrt 2007 17:58

Een kort maar krachtig verblijft :wave: