Ik heb 1 bar vandaag genomen en ik voelde me spieren wel slapper , maar dat kan ook aan de keta liggen die ik had genomen, je moet ook alleen benzo's gebruiken als je ze echt nodig hebt, als je je gewoon goed voelt en je neemt het heeft het geen effect of is het effect zelfs kut.
Ik ga die bar nemen als ik het echt nodig heb, bijv bij slaap problemen of angst of spanning. Ik heb een flinke tollerantie voor benzos want ik krijg ze van de dokter maar ik ben wel aan het af bouwen.
Zo snel mogelijk afbouwen, echte sluipmoordenaars die benzo's. Angst en spanningsproblemen beter op een natuurlijke manier oplossen door gezond te eten en sporten.
Nieuw jaar nieuwe kansen! Je kan dit.
Ik ben aan het stoppen met wiet... klinkt onschuldig maar ook meer dan 10 euro per dag weg gerookt voor jaren.
Ik ben eerder gestopt met verslavingen en weet zeker dat als je regelmatig gaat sporten bijvoorbeeld krachttraining, op je eten let en een vast slaapritme probeerd aan te houden (op vaste tijden naar bed en opstaan ook al ben je niet moe) je jezelf echt heel veel beter gaat voelen in een hele korte periode al.
Doorzetten, doelen stellen, volhouden.
Dag voor dag. Alleen voor vandaag 💪🏼🍀
Besten wensen!!