Flephedrone / 6-APDB : teleurstellend

Legaldope

Experimenterende gebruiker
Wou even laten weten dat ik dit weekend Flephedrone heb geprobeerd.
Ik probeerde kalm aan met een lijn van 50mg ...
Tot men verbazing niet veel van gevoeld...
Gevolgd door een lijn van 100 mg. En nog een, en nog een, en nog een, enzo ...
Voelde me een beetje Actiever en happy'er, maar had eigelijk verwacht het mephedrone effect te krijgen. Een teleurstelling dus.

6-APDB : was als iets steviger als Flephedrone, maar nog altijd niet zo denderend.
Had 4 Lijnen van 100mg genomen (21:00) : beetje happy, maar lang wakker was ook niet echt het geval.
Ben tot 02:00 weggeweest, en dan huiswaards om zonder problemen dan maar in slaap te vallen.

Flephedrone < 6-APDB < Mephedrone < MDMA

Ik raad het af voor wie het Mephedrone/MDMA/... gevoel wilt hebben.

Telpeva

Belezen gebruiker
Re: Flephedrone teleurstellend

+1!

Grappig, ik kreeg dit ook onder mijn neusje afgelopen zaterdag, heb er 1 goeie dikke lijn van gekregen, maar effect was vrijwel nihil voor mij. Mn maat voelde er ook weinig van zei die.

Nibiru

Bewuste gebruiker

De naam Flephedrone klinkt uberhaupt al vies en afgeraffeld haha.

TeKNoZem

Wijs gebruiker

Mja flephedrone is een milde variant van mephedrone. Aangezien ik mephedrone al relatief mild vond en de craving uitermate irritant blijf ik hier dus ook vanaf. =)

Legaldope

TeKNoZem zei:
6-APDB is sowieso niet veel speciaals. Kheb liever 6-APB. =P
Heb net 100mg 6-APB gratis opgestuurd gekregen, ik wil het wel eens testen.
Heb al van velen gehoord dat het geweldig is.
Is de volle 100mg innemen een verstandig idee ? :tongueout:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Geen idee ouwe, kheb 't nog niet geprobeerd. Maar atm zeggen veel vendors 6-APB te versturen, dus Benzo Fury, maar dat blijkt achteraf gewoon 6-APDB te zijn. Er zijn maar 6 vendors die het daadwerkelijke goedje verkopen en die zijn al door hun stock heen. Er was namelijk maar zo'n 1,5kg gemaakt. Vandaar waarschijnlijk ook de ontiegelijk hoge prijs bij officiële vendors.

6-APB is trouwens een MDA vervanger. Als ik de reports zo lees is het een geniaal goedje. =)

Legaldope

TeKNoZem zei:
Geen idee ouwe, kheb 't nog niet geprobeerd. Maar atm zeggen veel vendors 6-APB te versturen, dus Benzo Fury, maar dat blijkt achteraf gewoon 6-APDB te zijn. Er zijn maar 6 vendors die het daadwerkelijke goedje verkopen en die zijn al door hun stock heen. Er was namelijk maar zo'n 1,5kg gemaakt. Vandaar waarschijnlijk ook de ontiegelijk hoge prijs bij officiële vendors.

6-APB is trouwens een MDA vervanger. Als ik de reports zo lees is het een geniaal goedje. =)
Goh ik heb vorige week 6-APDB aangekregen, en eergisteren 6-APB, en het is duidelijk een verschillend stofje.

Bovenaan