• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

flashen op de dinsdag....

speedjunky69

Bewuste gebruiker
snel rijd ik van de dealer naar huis hoe sneller hoe beter!
thuis aangekomen zoek ik snel mn gereedschap bij elkaar en open 1 van mn pakjes en schuif de helft daarvan(speed) in mn lepel. beetje water erbij roeren en door het filtertje trekken en voila we hebben een mooie gebruiksklare spuit met pep. ik neem plaats op mn bank en doe mn broekspijp omhoog ik zet de spuit in mn been en heb meteen beet een wolkje bloed trekt in mn spuit. een onvervalste hole in one! ik begin met afdrukken en nadat ik daar mee klaar ben laat ik me relaxed achterover vallen. 1....2....3......en flashen maar! :rock: :rock: :rock:

energiegolven stromen door heel mn lichaam, mn hartslag versnelt en de speed gaat voor een paar seconden lang steeds sterker van zich laten horen. gevoelsmatig word ik van mn bank gelanceerd into space......ahhhh thats the shit!!! nadat de flash weggetrokken is blijft het lekkere heldere euforische gevoel dat pep geeft over....de euforische dopamine....

ik ben een tevreden man :) :) :)

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik hoop dat ik op de voorspelbare negatieve reacties die het onderwerp shotten oproept ook een beetje goede feedback krijg. dit is mn eerste tripreport dat ik schrijf en hoop dat ie de moeite waard is om te lezen....

Nathaniel

Wijs gebruiker
Kort maar krachtig, valt verder ook weinig te vertellen denk ik.

Heb een behoorlijk indruk van de ervaring gekregen,dus wat mij betreft geslaagd reportje hoor :)

LangeLokken

Experimenterende gebruiker
Is dit het enige effect dat je er van krijgt? Gaan er op dat moment verder nog andere gedachten door je hoofd of is het alleen maar euforie?
Sowieso wel interessant om hier eens wat over te lezen, hoe kort dan ook. :)

abby

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Denk je ook aan de gevolgen van shotten? :wink:
Wat zijn dan precies de gevolgen van shotten? Toch alleen dat je veel sneller verslaafd raakt, of niet? (niet dat dat zo'n plezier is)

L

Lid 6909

Gast
Ik moet me proberen in te houden bij deze post, maar dat lukt me niet.
Waar ben je mee bezig gozer?

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Tripreport waardigheid is het echt balhaar, maar het is een keer wat anders dan truffels.
Helaas is anders niet altijd beter...

Arthur King

Wijs gebruiker
speedjunky69 zei:
beetje water erbij roeren en door het filtertje trekken en voila we hebben een mooie gebruiksklare spuit met pep
Als je dit regelmatig doet, is het dan niet verstandiger om een fysiologische zout oplossing te gebruiken (osmotische waarde gelijk aan die van het bloed), lijkt me wat beter voor je lichaam.

Mike

Bewuste gebruiker
Zijn laatste inlog hier, was een uur nadat hij dit topic startte.

Ik denk dat hij dood is.... R.I.P. :cry:

L

Lid 6909

Gast
Arthur King zei:
speedjunky69 zei:
beetje water erbij roeren en door het filtertje trekken en voila we hebben een mooie gebruiksklare spuit met pep
Als je dit regelmatig doet, is het dan niet verstandiger om een fysiologische zout oplossing te gebruiken (osmotische waarde gelijk aan die van het bloed), lijkt me wat beter voor je lichaam.

ach laat die gast maar, wat mij betreft gooit hij er ook nog wat rattengif doorheen, ga je lekker hard van!!!!

Arthur King

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
Arthur King zei:
speedjunky69 zei:

ach laat die gast maar, wat mij betreft gooit hij er ook nog wat rattengif doorheen, ga je lekker hard van!!!!
Je hebt vast gelijk, krijgt hij een Darwin-award, ook leuk.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ik wacht op het moment waarop hij de leeftijd heeft bereikt dat hij inziet hoe ongelofelijk junky dit is.

En ook inziet hoe slim ik ben op dit moment.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
nee hoor ben nog niet dood...verre van dat ik voel me prima thanx voor de liefdevolle reacties van sommigen die negativiteit zegt meer over jullie dan over mij :)

Nathaniel zei:
Kort maar krachtig, valt verder ook weinig te vertellen denk ik.

Heb een behoorlijk indruk van de ervaring gekregen,dus wat mij betreft geslaagd reportje hoor :)

graag gedaan :)
blu zei:
Hoelang duurt zoiets?

dat flashen duurt bij mij hoooguit een minuut en daarna gewoon de ''standaard'' werking zeg maar.....
Flameon zei:
Denk je ook aan de gevolgen van shotten? :wink:

jazeker ik maak mn shotjes met zorg en doe het ook zeker niet elke dag en ook vaak niet eens elke week.....

LangeLokken zei:
Is dit het enige effect dat je er van krijgt? Gaan er op dat moment verder nog andere gedachten door je hoofd of is het alleen maar euforie?
Sowieso wel interessant om hier eens wat over te lezen, hoe kort dan ook. :)

weinig gedachten op zon moment...
Arthur King zei:
speedjunky69 zei:

geen idee eigenlijk ik zal hier over gaan lezen bedankt voor de tip....

Jalliz zei:
Ik wacht op het moment waarop hij de leeftijd heeft bereikt dat hij inziet hoe ongelofelijk junky dit is.

En ook inziet hoe slim ik ben op dit moment.

ja heel slim om iemand op 1 dingetje/post helemaal af te rekenen zeker ja daar heb je vast lang over moeten nadenken... :kots:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
speedjunky69 zei:
snel rijd ik van de dealer naar huis hoe sneller hoe beter!
ik begin met afdrukken en nadat ik daar mee klaar ben laat ik me relaxed achterover vallen. 1....2....3......en flashen maar! :rock: :rock: :rock:
nadat de flash weggetrokken is blijft het lekkere heldere euforische gevoel dat pep geeft over....de euforische dopamine....

ik ben een tevreden man :) :) :)

Sorry. Als je me weer wil quoten, lees dan eerst deze tekst nog enkele keren héél kritisch door.

Lood

jezus dit is wel drugsforum he voor mensen uit staphorst zijn wij allemaal vieze junkies dusja. Je kan net zo goed een shot zetten he als je toch speed gebruikt :wink: meer plezier voor je geld :rock:

KoxBox

Badass junkie
Wat is er verkeerd aan dit report? Dit is toch het DRUGS forum, hoe je het inneemt is toch bijzaak... Pluggen lijkt mij anders ook maar een zielige poging tot toch maar wat harder trippen, dus als hij wil shotten is dat zijn beslissing.
Al is dat geen verstandige...

Naj

Vind de negatieve reacties een beetje hypocriet, dit is een drugsforum waar de meeste het over drugs hebben waar de gemiddelde persoon hetzelfde op zou reageren als de mensen op dit reportje doen en toch verwachten wij hier meer begrip voor wat wij doen, maar als iemand met zo een report aan komt kunnen wij hun niet respecteren voor wat zij waardig vinden om te doen.

Hiet is niet mijn persoonlijke keus, maar het was is interessant om te lezen hoe het in zijn werking gaat.

Sunseed

Belezen gebruiker
Leuk report, kan wel wat beter geschreven worden, zou het zelf nooit doen. Ik wil zelfs nog niet snuiven

Drientje

DF-koning
Afgezien van het verslavende aspect vind ik dat spuiten helemaal niet zo junk is als iedereen denkt. Ik vind pluggen ook niet zo raar en buiten dat je met spuiten ontzettend op moet passen dat je zuiver spul hebt is het niet veel anders dat pluggen.

Ooit zal ik ook een keer een spuit in mijn arm/been zetten. Gewoon om het een keer mee gemaakt te hebben.

Maxime

:openmouth:
Bedankt voor je openheid, zeer intressant.
Had ergens eens gehoord of gelezen dat spuiten idd beter was dan andere manieren?
Maareuh, fix beter materiaal man.
Beetje water en koffiefilter?

Leef je nog? Heb je het nog gedaan? Is het ooit al fout gegaan?
Vind je spuiten zelf niet een beetje over the top?

grtz Maxie

drugsgebruiker

Leuk om te zien dat er na zo'n post meteen een discussie oplaait over wat wel kan en wat te ver gaat. Er zit zo te zien (en begrijpelijk genoeg) nog heel wat gelaagdheid in de soorten gebruikers.

Bovenaan