Colaiuta zei:het is wel zo, dat blowen er voor zorgt dat ik een nogal heftige flashback kan krijgen, ben er dus maar mee gestopt. Nog meer mensen met deze ervaring?
ja, iddBal0n zei:Een flashback duurt maar een minuutje of 10 hoor, je bedoelt denk ik te zeggen dat ze niet altijd blijven voorkomen?![]()
met blowen heb ik ook flashbacks, niet van lsd (want heb nog nooit lsd gedaan), maar wel bij paddosColaiuta zei:het is wel zo, dat blowen er voor zorgt dat ik een nogal heftige flashback kan krijgen, ben er dus maar mee gestopt. Nog meer mensen met deze ervaring?
zommes zei:Met blowen heb ik inderdaad weleens flashbacks gehad... en een keer op de fiets opeens.
Eenden schijnen ook heel sterk flashbacks te krijgen.
zommes zei:Nou, ze hebben dus alleen de flashbacks.

Psychonaut1976 zei:Colaiuta zei:het is wel zo, dat blowen er voor zorgt dat ik een nogal heftige flashback kan krijgen, ben er dus maar mee gestopt. Nog meer mensen met deze ervaring?
Wat versta jij onder flashback? Rare gedachten gang of hallucineren?
En hoelang?
Verklaar uw nader..![]()
Colaiuta zei:Psychonaut1976 zei:Colaiuta zei:het is wel zo, dat blowen er voor zorgt dat ik een nogal heftige flashback kan krijgen, ben er dus maar mee gestopt. Nog meer mensen met deze ervaring?
Wat versta jij onder flashback? Rare gedachten gang of hallucineren?
En hoelang?
Verklaar uw nader..![]()
toch wel duidelijke hallucinaties...
Bal0n zei:NEEN, LSD blijft _NIET_ in je lichaam..
Ellesdee zei:Bal0n zei:NEEN, LSD blijft _NIET_ in je lichaam..
http://nl.wikipedia.org/wiki/LSD op wikipedia beweren ze van wel :P
De stof verlaat het lichaam nooit meer, en gezien de minimale dosis benodigd voor tripeffect kan dat aanleiding geven tot dit soort flashbacks.
ff gequote uit t tekstje wat er staat
staat in hetzelfde stuk onder de titel toxiciteit.Als chemische stof wordt het heel snel afgebroken in het lichaam en zal er nog voor de trip geëindigd is geen spoor meer van te vinden zijn
Bal0n zei:Ellesdee zei:Bal0n zei:NEEN, LSD blijft _NIET_ in je lichaam..
De stof verlaat het lichaam nooit meer, en gezien de minimale dosis benodigd voor tripeffect kan dat aanleiding geven tot dit soort flashbacks.
Dat is echt onzin, heb meteen een mailtje gestuurd naar wikipedia.
Ellesdee zei:Bal0n zei:Ellesdee zei:Bal0n zei:NEEN, LSD blijft _NIET_ in je lichaam..
Dat is echt onzin, heb meteen een mailtje gestuurd naar wikipedia.
hahaha... lol heb je dat echt gedaan? :P
Psychedelic_Fairytale zei:nee, lijkt me ook zeer straf,
waar gaat die stof dan in godsnaam naartoe?
en zou dan plots weer beginnen werken?
nee, lijkt me ook niet mogelijk...
Colaiuta zei:het is wel zo, dat blowen er voor zorgt dat ik een nogal heftige flashback kan krijgen, ben er dus maar mee gestopt. Nog meer mensen met deze ervaring?
Bal0n zei:NEEN, LSD blijft _NIET_ in je lichaam..
Dat zijn herinneringen. Velen zeggen dat ze dat krijgen als ze smoken, ze zullen tijdens de trip mss ook geblowd hebben? Dat kan een soort sleuteltje zijn om die herinnering op te halen. Het bootst de situatie alleen maar na. Flashbacks dus.cadou zei:Bal0n zei:NEEN, LSD blijft _NIET_ in je lichaam..
Wat triggered dan precies die flashbacks?
Hoor hier zoveel tegenstrijdigheden over, ook op dit forum trouwens.
Of is dat gewoon niet bekend en probeert iedereen er een verklaring voor te geven?
Is er iets wetenschappelijks bekend hierover?
cadou zei:Bal0n zei:NEEN, LSD blijft _NIET_ in je lichaam..
Wat triggered dan precies die flashbacks?
Hoor hier zoveel tegenstrijdigheden over, ook op dit forum trouwens.
Of is dat gewoon niet bekend en probeert iedereen er een verklaring voor te geven?
Is er iets wetenschappelijks bekend hierover?
spacekonijn zei:http://drogensong.de/