• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Flashback paddotrip

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag ging ik samen met een maat naar buiten om een mooi bankje te zoeken waar we vervolgens 2 dikke joints zouden gaan smoren. Het was een mooie avond met een aangenaam temperatuurtje, ik pak me lange fluw en andere spulletje voor de joint. Ook hadden we er ships bij en wat pils om de keel een beetje te koelen.

De 2 joints waren gekruld, ik was blij dat het me was gelukt want ik was al niet helemaal helder en ik ben niet de beste draaier. Ik steek me eerste joint op en begin lekker te sucken. Onder het blowe door deden we een aantal spelletjes zoals dieren dieren en amerikanen. Altijd lachuh is dat :mrgreen: vooral omdat ik nooit een dier weet te noemen. Maarja, we hadden de eerste joint op en ik voelde me lichaam al zwaar worden en ik stond op het punt enorm te gaan lachen. ik keek naar M en er volgde een enorme lachkick :stoned: altijd lekker. ik had meteen al trek in de volgende joint, maar we besloten eerst nog een pilsje te nemen en een paar peuken.

Half uurtje later stak ik de 2e joint aan, ook deze was weer lekker gevuld :P (lots of weed). We waren aan het smoren tot M opeens zegd dat hij genoeg heeft en pased de joint na 2 hijsen weer naar mij, mij maakte het natuurlijk niks uit, deste meer voor mij :P hehe. Ik zag dat M niet lekker werd en hij zat de hele tijd voorover gebukt en zei dat hij zich ziek voelden, na ongeveer 3min was het dan ook zover en kotste hij al zijn hamburgers uit. Kennelijk was de joint gewoon niet lekker gevallen ofzo want normaal heeft hij daar nooit last van. Ik had de joint bijna op en ik voelde me nog meer van de kaart. Maar wel in de positieve zin, ik was niet misselijk en had geen hoofdpijn of dergelijke, (heb ik btw nooit van joints).We besloten wel even een ander bankje te zoeken want de geur was niet om te ruiken :kots:

Een paar straten verderop kwamen we alweer een mooi bankje tegen en besluiten we om te gaan zitten. Eindelijk we konden weer zitten, die 3 straten die we hadden gelopen waren er voor mij 3 teveel, alles was zóóó zwaar. Maarja eenmaal op het andere bankje kon ik weer rustig gaan zitten en genieten. Ik vond me stonedheid steeds meer lijken op een paddotrip, al hoewel ik dit best raar vond omdat ik in mijn vorrige paddotrip niet had geblowt. En ik wist dat als je dan de volgende keer zou blowen je misschien kans had op flashbacks omdat je hersenen dan een soort contact leggen met de trip en de stof THC die je op dat moment weer binnenkrijgt. Maarja ik begon er gewoon van de genieten en liet alles over me heenkomen. En jawel hoor ik begon te hallucineren :openmouth: Eerst schrok ik er even van, dit gebeurd je toch niet dagelijks dacht ik .... Er lag op de grond wat zand, ik concentreerde me op het zand en het werd ineens 3d en het zand kwam naarboven het zag er heel vet uit ook had het zand een groene gloed over zich heen, heel mooi :grin: , de lampen waren ook heel mooi de stralen van de lamp kon ik zo beet pakken, ook zag ik overal patronen en vond dit heel intressant. Eerst dacht ik dat ik het mezelf maar verbeelde totdat ik echt heeeeel duidelijk groene patronen in het zand zag komen. :openmouth: Het leek op een tafelkleed patroon die de meeste/ sommige oma's zelf meestal breien. driehoekjes en vierkantjes rondjes erin ga zo maar door.

kortom ik heb genoten en was compleet verbaast dat dit zomaar kon gebeuren!!! :wink:

Ik vond het leuk om dit meegemaakt te hebben, zeker voor herhaling vatbaar, alhoewel ik daar natuurlijk niet zelf voor kan zorgen :P

Gr. need^weed :wave:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
1 van de joints was een mixie, Dutch pesion en gruis van welke shop weet ik niet, ik heb het voor me laten halen :wink: De andere was alleen gruis :mrgreen:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Leuk :)
Gelukkig kon je er goed mee omgaan. Had je ook echt het paddogevoel in je lichaam, of ging met meer om wat je zag? Was wat je zag hetzelfde als wat je zag tijdens je paddotrip?

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik heb het idd ook weleens gehad ...vooral als ik nu nog eens ga blowen omdat ik al 5 jaar gestopt ben frequent te roken.
Ik zie dan zachte veranderingen ....het ademen van houten objecten steen enzo....het lachen van de blaadjes aan de boom...heel vet!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Leuk :)
Gelukkig kon je er goed mee omgaan. Had je ook echt het paddogevoel in je lichaam, of ging met meer om wat je zag? Was wat je zag hetzelfde als wat je zag tijdens je paddotrip?

et echte paddogevoel kan ik me niet meer echt herinneren heb pas 1 keer gepaddo't. Maar het visuele ervan(de hallucinaties dus) die waren wel hetzelfde als in een echte paddotrip alleen is het natuurlijk allemaal wat milder dan dat je echt aan het trippen bent. :wink:

Jeller

Badass junkie
en hoe lang duurde het?

lijkt wel nog leuk als het op het gepaste moment is
maar wel raar toch :confused:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik weet niet heb nog een half uurtje op dat bankje gezeten en daarna ging ik naar huis toen heb ik geen hallucinaties meer gezien

Mr.jiho

Wijs gebruiker
wow best wel vreemd maar leuk reportje, je vriend begint te kotsen en jij begint te hallucineren :grin:
wat is dieren dieren en amerikanen?
:wave:

BacingsPen

Badass junkie
hehe nice:)

Erg herkenbaar, dat patronen idee... Ik zie ook altijd patronen in het gras gek genoeg ^^

Veel beter zo'n reportje toch, dan zo'n korte post in t onzin forum? :sunglasses:

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
wow best wel vreemd maar leuk reportje, je vriend begint te kotsen en jij begint te hallucineren :grin:
dieren dieren is dat je een dierennaam zegt en dan moet de andere ook ene dier zeggen waarvan de eerste letter dezelfde is als de laatste van het vorig woord

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Mr.jiho zei:
dieren dieren is dat je een dierennaam zegt en dan moet de andere ook ene dier zeggen waarvan de eerste letter dezelfde is als de laatste van het vorig woord
ja hij heeft me een pm gestuurd :)

Florian01

Belezen gebruiker
need^weed zei:
Er lag op de grond wat zand, ik concentreerde me op het zand en het werd ineens 3d

Heb ik ook steeds vaker, ook als ik nuchter ben.. als ik ergens goed opp consentreer kan ik het zo laten bewegen bijv, een muur laten golven, niet zo heftig hoor maar tog wel vaag... is dat een soort flashback? sins ik af entoe trip middelen gebruik heb ik het pas.. of teminste valt het op..

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Misschien ben je er gewoon te veel mee bezig Florian.

En die patronen zijn herkenbaar idd, ik had het in het bos we dachten dat we een bandenspoor van een auto zagen, nou no big deal dus. Maar op een gegeven moment dacht ik hier kan geen auto rijden! Dus ik probeer het weg te vegen met mn voet maar t lukte niet en ik was vrij hard van de kaart dus ik snapte niet dat het "bandenpatroon' zou moeten verdwijnen en nam er genoegen mee dat het bleef..

Maar als ik dan omhoog keek of opzij dan zag ik het ook als een soort behang! :openmouth:
En iedereen zag het ook daarna.. heel apart :grin:

Hebben jullie trouwens ook dat je alleen maar harder gaat trippen naarmate je het vaker gaat doen? Ik heb het nu 5 x gedaan en de laatste 2 x waren het hardst .. totaal van het pad af.

1 portie vind ik trouwens wel het max wat ik zou nemen want das bijzonder heftig bij mij..

Btw, amerikanen is 1 hijs nemen en inhouden en doorgeven en dan pas uitblazen als je hem weer krijgt.. aanrader als je met meer dan 4 mensen ben hehe :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Gelegenheidsgebruiker zei:
Btw, amerikanen is 1 hijs nemen en inhouden en doorgeven en dan pas uitblazen als je hem weer krijgt.. aanrader als je met meer dan 4 mensen ben hehe :grin:

Persoonlijk prefereer ik mexicanen, inhouden tot je niet meer kan :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
Florian01 zei:
need^weed zei:
Er lag op de grond wat zand, ik concentreerde me op het zand en het werd ineens 3d

Heb ik ook steeds vaker, ook als ik nuchter ben.. als ik ergens goed opp consentreer kan ik het zo laten bewegen bijv, een muur laten golven, niet zo heftig hoor maar tog wel vaag... is dat een soort flashback? sins ik af entoe trip middelen gebruik heb ik het pas.. of teminste valt het op..

Ik heb deze gekke dingen nu iedere keer wanneer ik een nacht doorhaal en rond een uurtje of 4 een joint rook! Je merkt gewoon dat je ogen ook maar beperkte mogelijkheden hebben, en dat het 'prettiger' voor je ogen is om ze niet scherp te stellen, en vanaf dat m,oment gaat alles bewegen!

Het lijkt dan heel ff alsof je paddo's hebt gehad! =D

paddo's doen 'niks' vreemds met je :grin:

Bovenaan