GabberSnoePie
Wijs gebruiker
Hallo allemaal,
Afgelopen donderdag ging ik samen met een maat naar buiten om een mooi bankje te zoeken waar we vervolgens 2 dikke joints zouden gaan smoren. Het was een mooie avond met een aangenaam temperatuurtje, ik pak me lange fluw en andere spulletje voor de joint. Ook hadden we er ships bij en wat pils om de keel een beetje te koelen.
De 2 joints waren gekruld, ik was blij dat het me was gelukt want ik was al niet helemaal helder en ik ben niet de beste draaier. Ik steek me eerste joint op en begin lekker te sucken. Onder het blowe door deden we een aantal spelletjes zoals dieren dieren en amerikanen. Altijd lachuh is dat
vooral omdat ik nooit een dier weet te noemen. Maarja, we hadden de eerste joint op en ik voelde me lichaam al zwaar worden en ik stond op het punt enorm te gaan lachen. ik keek naar M en er volgde een enorme lachkick
altijd lekker. ik had meteen al trek in de volgende joint, maar we besloten eerst nog een pilsje te nemen en een paar peuken.
Half uurtje later stak ik de 2e joint aan, ook deze was weer lekker gevuld :P (lots of weed). We waren aan het smoren tot M opeens zegd dat hij genoeg heeft en pased de joint na 2 hijsen weer naar mij, mij maakte het natuurlijk niks uit, deste meer voor mij :P hehe. Ik zag dat M niet lekker werd en hij zat de hele tijd voorover gebukt en zei dat hij zich ziek voelden, na ongeveer 3min was het dan ook zover en kotste hij al zijn hamburgers uit. Kennelijk was de joint gewoon niet lekker gevallen ofzo want normaal heeft hij daar nooit last van. Ik had de joint bijna op en ik voelde me nog meer van de kaart. Maar wel in de positieve zin, ik was niet misselijk en had geen hoofdpijn of dergelijke, (heb ik btw nooit van joints).We besloten wel even een ander bankje te zoeken want de geur was niet om te ruiken
Een paar straten verderop kwamen we alweer een mooi bankje tegen en besluiten we om te gaan zitten. Eindelijk we konden weer zitten, die 3 straten die we hadden gelopen waren er voor mij 3 teveel, alles was zóóó zwaar. Maarja eenmaal op het andere bankje kon ik weer rustig gaan zitten en genieten. Ik vond me stonedheid steeds meer lijken op een paddotrip, al hoewel ik dit best raar vond omdat ik in mijn vorrige paddotrip niet had geblowt. En ik wist dat als je dan de volgende keer zou blowen je misschien kans had op flashbacks omdat je hersenen dan een soort contact leggen met de trip en de stof THC die je op dat moment weer binnenkrijgt. Maarja ik begon er gewoon van de genieten en liet alles over me heenkomen. En jawel hoor ik begon te hallucineren
Eerst schrok ik er even van, dit gebeurd je toch niet dagelijks dacht ik .... Er lag op de grond wat zand, ik concentreerde me op het zand en het werd ineens 3d en het zand kwam naarboven het zag er heel vet uit ook had het zand een groene gloed over zich heen, heel mooi
, de lampen waren ook heel mooi de stralen van de lamp kon ik zo beet pakken, ook zag ik overal patronen en vond dit heel intressant. Eerst dacht ik dat ik het mezelf maar verbeelde totdat ik echt heeeeel duidelijk groene patronen in het zand zag komen.
Het leek op een tafelkleed patroon die de meeste/ sommige oma's zelf meestal breien. driehoekjes en vierkantjes rondjes erin ga zo maar door.
kortom ik heb genoten en was compleet verbaast dat dit zomaar kon gebeuren!!!
Ik vond het leuk om dit meegemaakt te hebben, zeker voor herhaling vatbaar, alhoewel ik daar natuurlijk niet zelf voor kan zorgen :P
Gr. need^weed
Afgelopen donderdag ging ik samen met een maat naar buiten om een mooi bankje te zoeken waar we vervolgens 2 dikke joints zouden gaan smoren. Het was een mooie avond met een aangenaam temperatuurtje, ik pak me lange fluw en andere spulletje voor de joint. Ook hadden we er ships bij en wat pils om de keel een beetje te koelen.
De 2 joints waren gekruld, ik was blij dat het me was gelukt want ik was al niet helemaal helder en ik ben niet de beste draaier. Ik steek me eerste joint op en begin lekker te sucken. Onder het blowe door deden we een aantal spelletjes zoals dieren dieren en amerikanen. Altijd lachuh is dat
vooral omdat ik nooit een dier weet te noemen. Maarja, we hadden de eerste joint op en ik voelde me lichaam al zwaar worden en ik stond op het punt enorm te gaan lachen. ik keek naar M en er volgde een enorme lachkick
altijd lekker. ik had meteen al trek in de volgende joint, maar we besloten eerst nog een pilsje te nemen en een paar peuken. Half uurtje later stak ik de 2e joint aan, ook deze was weer lekker gevuld :P (lots of weed). We waren aan het smoren tot M opeens zegd dat hij genoeg heeft en pased de joint na 2 hijsen weer naar mij, mij maakte het natuurlijk niks uit, deste meer voor mij :P hehe. Ik zag dat M niet lekker werd en hij zat de hele tijd voorover gebukt en zei dat hij zich ziek voelden, na ongeveer 3min was het dan ook zover en kotste hij al zijn hamburgers uit. Kennelijk was de joint gewoon niet lekker gevallen ofzo want normaal heeft hij daar nooit last van. Ik had de joint bijna op en ik voelde me nog meer van de kaart. Maar wel in de positieve zin, ik was niet misselijk en had geen hoofdpijn of dergelijke, (heb ik btw nooit van joints).We besloten wel even een ander bankje te zoeken want de geur was niet om te ruiken
Een paar straten verderop kwamen we alweer een mooi bankje tegen en besluiten we om te gaan zitten. Eindelijk we konden weer zitten, die 3 straten die we hadden gelopen waren er voor mij 3 teveel, alles was zóóó zwaar. Maarja eenmaal op het andere bankje kon ik weer rustig gaan zitten en genieten. Ik vond me stonedheid steeds meer lijken op een paddotrip, al hoewel ik dit best raar vond omdat ik in mijn vorrige paddotrip niet had geblowt. En ik wist dat als je dan de volgende keer zou blowen je misschien kans had op flashbacks omdat je hersenen dan een soort contact leggen met de trip en de stof THC die je op dat moment weer binnenkrijgt. Maarja ik begon er gewoon van de genieten en liet alles over me heenkomen. En jawel hoor ik begon te hallucineren
kortom ik heb genoten en was compleet verbaast dat dit zomaar kon gebeuren!!!
Ik vond het leuk om dit meegemaakt te hebben, zeker voor herhaling vatbaar, alhoewel ik daar natuurlijk niet zelf voor kan zorgen :P
Gr. need^weed