hallo allemaal. ik heb 3 maand geleden getript op mexicaanse paddo's. nu heb ik wel eens gehoord dat je een flashback kon krijgen. wel nu is mij het volgende overkomen: ik kan sinds een aantal dagen, als ik mij op de trip die ik heb gehad concentreer en probeer te herinneren, het gevoel dat ik de trip weer terug kan laten komen. ik voel mij dan lichtelijk anders, en ik zie als er patronen ergens op zitten, ze lichtjes langs elkaar bewegen. eerst dacht ik dat het gewoon mijn eigen fantasie was. nu was het gister zo erg, ik was zolang aan het concentreren dat ik ineens weer de bekende adrenaline en hartkloppingen kreeg en het beeld werd ook weer paddoachtig heel eventjes maar en ook heel lichtelijk maar toch. wel leuk dat ik het dus kan beinvloeden een beetje, maar ik durf niet verder tegaan omdat ik gister bij familie ook bijna wegzakte in een zwart gat. althans dat gevoel had ik. ik heb een paar week geleden ook heel erg zitten nadenken over het leven en weet niet of dat daardoor komt. gaat dit over? ik zit verder lekker in mijn vel en heb niet het gevoel dat ik gek aan het worden ben kan ook nog wel normaal denken. ben wel een paar week geleden na het blowen ineens eventjes depressief geweest en ik ging vet over het leven nadenken maar nu voel ik me hardstikke goed weer en denk ik ook niet zo na, maar toch kan ik de flashbacks beinvloeden. is het wel verstandig om weer te gaan trippen? aangezien mijn vorige keer zo goed was bevallen wilde ik het nog een keer doen. aan een kant vind ik het wel tof natuurlijk: gratis trip maar aan de andere kant heb ik ook geen zin dat ik straks ergens op een ongelegen moment Echt een flashback heb. nou ja ik hoor het wel. laterz Tim