first timer

mattskovic

Wijs gebruiker
goede avond beste df-ers

ik ben me al een hele tijd aan het inlezen op het sosa gedeelte van dit forum, en ik ben van plan om zelf het ook eens te proberen.
ik heb uitlopende posts gelezen over coke voor de ene is het de hemel en voor de ander is het enkel hel en miserie.
ben nu de voor en nadelen aan het afwegen.

maar wat kan ik dan juist van myn first time coke ervaring verwachten?
en hoeveel moet ik nemen ? ( toen ik voor first time pep deed gebruikte ik een sleutel puntje en paar uur daarna nog 1tje maar dat is al even geleden die eerste keer)

bedankt voor te antwoorden op mijn vele vragen. ( ik accepteer ook negativie ervaringen van mensen want daar kan ik van leren )

( als de planning het toe laat is het voor deze zaterdag zodat ik me er mentaal kan op voorbereiden op het gebruik)

greetz mattskovic

voor ik het vergeet. kan het kwaad dat ik paar dagen er voor nog speed heb gebruikt?

berbe

Bewuste gebruiker
ja wat je kan verwachte dat kan ik niet zegge .
als het je ligt kan je een door jouw ervare fijn gevoel krijge.
kan ook zijn dat je net als ik het toch net niet zoo lekker vind,
en vb ook zoals ik speed fijner vind.

hoeveel je moet neme
ja ligt aan je sos
ik zou zegge begin met 2 lijntjes elk ongeveer ========== zoiets.
maar ik zeg er ook bij (zo ervaar ik het altans)
2 lijntjes voel je eig niet echt
sos voel je goed na meerdere lijne
het is niet zoals bij speed da je na 2 lijne al echt iets voelt een fijn gevoel
of wat dan ook.
maar idd negatieve comment zal ik ook eve geve.
ik vind sos zijn geld niet waard door de volgende rede:
1:9/10 die het gebruikt word er hebberig naar en sommige wrs ook wel egoistisch.
2:het werkt niet lang.
3:(altans bij mij) het kruipt in je hoofd ik bedoel je gaat er echt veel aan denke als het uitgewerkt is (ik kon er zelfs niet van slape door dat ik er voortdurend aan zat te denke).
4:als je bovenstaande rede bekijkt en bedenkt dan eve dat je hiervoor
50 euro moet betale

ps:zeg er ook bij af en toe doe ik het nog wel eens.
betaal zelf 40 euro voor een gram, en kwaliteit vind ik het
de beste die ik ooit gehad heb
maar voor er elke week zoveel geld aan te bestede =>nee dank je .
geef mij maar speed :P :wink:

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Ik vond het het relaxt om het gewoon op te bouwen, eerst een ini mini lijntje om de zenuwen weg te werken (ja ik was zenuwachtig maar ik had er zin in). En daarna steeds dikkere.

Ik vond het gevoel wel lekker, maar niet zo fijn dat ik er aan verslaafd kon raken. Sowieso, 50 neertellen voor zon effect, dat vind ik gewoon oplichterij. Dan koop ik liever voor 50 euro wiet in en chill daar een paar avonden op.

Maar je moet het natuurlijk zelf weten..

Tripper

Wijs gebruiker
Waarschijnlijk kom je er achter dat je bijna geen reet gaat voelen. Ik zou een halve gram halen, een spiegel pakken en binnen een paar uur die halve opsnuiven om tot de ontdekking te komen dat je bijna niks van merkt, dat het zo is uitgewerkt en dus zonde is van je geld. En het gekke is dat je het toch nog wel is gaat doen..

Bovenaan