First time today

Freezing

Bewuste gebruiker
Hey

heb vandaag voor het eerst ( en ook laatst :wink: ) sos gehad, gewoon een sleutelpuntje, nog best veel eigenlyk.
vond het zwaar goor toen het doorkwam, chemische smaak, en vond het ook niet zo chill dat mijn rechterneusgat wel verdoorfd leek tevens ook mijn keel.
Echt veel speciaals heb ik ook niet gemerkt, zeg maar rustig niks eigenlyk, heel klein beetje wazig, en ik praatte op een gegeven moment iets meer en was iets drukker maar thats all.
Niet echt geweldig dus.

Ligt dit aan de dosering ofzo? Wou het ook gewoon even weten want ik ben niet van plan het nog eens te doen :wink:

Later

dfssdfde

Badass junkie
Ligt er gewoon aan dat het de eerste keer was en dat je niet wist wat te verwachten.
Ik had dat ook bij m'n eerste keer, daarom dat het ook maar bij 2 gebleven is, het is z'n geld echt niet waard...

Freezing

Bewuste gebruiker
Nee ik mocht dat sleutelpuntje gratis proberen en k had nog een redelijke hoeveel heid eigenlyk.

ben niet van plan 50 euro uit te gaan geven ervoor dus een 2e keer zal het niet worden :)

Djo

Badass junkie
Freezing zei:
Nee ik mocht dat sleutelpuntje gratis proberen en k had nog een redelijke hoeveel heid eigenlyk.

ben niet van plan 50 euro uit te gaan geven ervoor dus een 2e keer zal het niet worden :)

Houdt deze mening vast, want het is het eigenlijk niet waard!

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik ben t er eigenlijk wel mee eens, heb t twee keer gedaan en vond het beide keren niet echt een noemenswaardig effect. Bovendien is t nogal een duur grapje voor zo'n minimaal effect.

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Bij mij ging het precies hetzelfde, heb een paar weken geleden voor het eerst sos gebruikt, 1x 3 punten en 1x 2 punten en ik kwam niet verder als een verdoofde mond & keel + een klein beetje wazigheid.
Volgens mij is de prijs/vaagheid verhouding bij sos wat krom.

Frisko

Badass junkie
hersenspinsel zei:
Bij mij ging het precies hetzelfde, heb een paar weken geleden voor het eerst sos gebruikt, 1x 3 punten en 1x 2 punten en ik kwam niet verder als een verdoofde mond & keel + een klein beetje wazigheid.
Volgens mij is de prijs/vaagheid verhouding bij sos wat krom.
dan hebt gij toch ma barakke sossa gehad denk ik zur...
en trouwens is het algemeen geweten dat coke voor beginnende gebruikers niet veel is...
met der tijd begin je met het gevoel om te kunnen gaan en dan werkt het beter...
maar in de meeste gevallen ben je dan al verkocht... :)

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik gebruikte coke ongeveer 2 jaar en had het goed in de hand. Gebruikte het ongeveer 1 keer in de maand en nog niet eens een halve gram.

Bij de eerste keer dacht ik dat de heftigheid nog moest komen, zat te wachten op een rush zoals speed en XTC.Maar die bleef natuurlijk uit.

Uiteindelijk is het gewoon dure koffie, na 7 kleine lijntjes voelde ik vrijwel geen bruisend gevoel meer. Enkel nog nerveus. Dus liet ik het ook gewoon linksliggen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Volgens mij als je echt goede coke hebt, dan ben je de eerste keer al enthousiast. Niet verslaafd, maar wel wat meer dan alleen wat wazig... Slechte coke in omloop dat is duidelijk

dfssdfde

Badass junkie
als je nieuw bent in het 'coke-milieu' kan je niet direct heel goeie coke vinden, of je moet wel heel erg geluk hebben

Albino

Bewuste gebruiker
Ik vind sos nou niet echt chemisch, dat is speed.. Sos vind ik meer smaken naar papaver, misschien hebben ze je speed gegeven ipv sos?

^_^

Bewuste gebruiker
Speed met verdoving? Moet wel vaag versneden zijn dan en iedereen die eerder pep gedaan heeft weet dat het fout spul is dus lijkt me niet.

Serenity

Badass junkie
Net als speed, je moet het leren waarderen. Maar doe dat dus maar niet. Da's beter voor je portomonnee en je neus enzo.

Atropa

Bewuste gebruiker
Goede coke ruikt naar cement en kerosine. Coke met minimale versnijdingsmiddelen daarin zie je de flakes zitten en is niet irriterend voor de neus. Zoals speed dat wel sterk is. Chemisch vind ik het ook niet echt proeven. Mdma poeder, pff, dat is echt een chemische fabriek gewoon.

Van supercoke werden m'n eikel en tanden zelfs euforisch. Een heerlijke heijpaal. Gooi het bij hevige kiespijn of verstandkiespijn erop en weg is alle pijn. :sunglasses: Lijkt wel of je pik en tanden er niet zijn, maar toch ook weer wel.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik had de eerste keer een paar lijntjes en merkte het echt wel goed.
misschien is een sleutelpuntje iets te weinig,?? en de kwaliteit was niet zo goed want anders had je echt wel iets gevoeld!
coke kan verslavend werken tijdens het gebruik, dus niet aan beginnen joh.

Freezing

Bewuste gebruiker
ik denk inderdaad dat een sleutelpunt ( want het was toch nog redelijk veel wat ik had gepakt , brede sleutel :P ) toch wat te weinig was
ik merkte wel een beetje wazigheid etc, maar niet echt overweldigend van wow dat wil ik nog eens doen.

ook beter zo :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vind coke ook te weinig effect geven en het is veels te duur. Als het nou 2,50 of 5 euro de gram was zou het 't proberen nog wel waard zijn..

Nee, doe mij maar een pilletje.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Mja ik verkies ook speed, maar het plant toch een beestje in je hoofd.
Vandaag toevallig paar lijnen gedaan omdat ik wel moest. Kwestie van geen testerset bij je mee te zeulen. En was ook na zoveel jaar toch nog altijd iets wat wakker werd een vals iets. k'heb het eigenlijk altijd te duur gevonden en toch heb ik het ooit klaargespeeld om 2000 euro erdoor te jagen op een 3 weken tijd door coke te doen.(toen nog zoiets van80 000, frank en we joegen ook op mamoet's en shit das lang geleden) T'is iets wat je beter niet in huis hebt.

Delirium

Badass junkie
Voor héél af te en is sos toch wel lekker hoor. Als ik een keer echt veel geld heb ben ik nog wel bereid om €40 euro voor een grammetje neer te leggen.

Ik neem het maar één keer in de vier maanden ofzo, simpelweg omdat ik met dat geld liever andere dingen doe :)

utregt16

Experimenterende gebruiker
allebei niet :grin:
nee haha ik had een kwart gram en een beetje erbij gedronken maar ik merkte dr niet zoveel van , me keel was verdoofd maar verder niet echt iets , ik deed t samen met een vriendin en haar tanden stonden strak ofzo:P maar meer ook niet

Bovenaan