First Time Speed - Help pl0x

Blazing Banana

Experimenterende gebruiker
Yo DF,

Ik en een vriend zijn dus van plan om speed te nemen komende zaterdag. Nou hebben we al wel wat doseringen gehoord van een vriend, die het af en toe gebruikt, maar omdat hij meestal heel hard gaat feesten en wij gewoon rustig willen beginnen, nam ik het maar met een korreltje zout.

Nu zit ik dus nog steeds met die dosering. In de sticky's staat dat het nasaal 6x50mg is om 12 uur door te halen, maar, zoals ik al zei, dat willen we niet.

Daarom wilde ik dus vragen aan jullie hoeveel we moeten nemen om ongeveer 8 uur lekker chill(bij wijze van spreken dan) van onze pep te genieten?

De speed is getest en het was, dacht ik, meer dan 65% amfetamine. Het precieze aantal wee tik niet meer, maar het schijnt erg goed spul te zijn.

Fidge

Bewuste gebruiker
Hoeveel je moet snuiven is moeilijk te zeggen. De ene persoon reageert heel anders dan de andere. Je kunt het best beginnen met één lijntje, misschien later nog ééntje, dan denk ik dat je wel genoeg hebt gehad voor 8 uur. :)

Tripper

Wijs gebruiker
Je moet je niet zo druk maken hoor. Neem lijntjes van 1 cm lang en 1 a 2mm breed. Dan gewoon afwachten, je gaat heus niet stuiteren hoor! :tearsofjoy:

Fidge

Bewuste gebruiker
Blazing Banana zei:
Is het eigenlijk handig om op speed nog eventjes 5 uur te gaan vakkenvullen? :P

Je zult wel snel klaar zijn :grin:
Of alles op de juiste plaats in de vakken staat, ik vraag het me af.....

Ik zou het in ieder geval de eerste keer niet doen, kijk eerst eens hoe het bevalt

clockcable

Bewuste gebruiker
Werken met speed op :hearteyes: Je werkt harder, hebt er meer plezier in(of minder haat aan) en de tijd vliegt voorbij. Je hoeft je ook geen zorgen te maken dat het chaos is want van speed word je geen ADHD patient zoals veel mensen denken maar je word er geconcentreerd en alert van.
Qua dosis zou ik gewoon een klein beetje nemen (denk aan een sleutelpuntje) en als je zin hebt in meer dan neem je nog wat. De effecten voel je al binnen 1 a 2 minuten dus doseren is vrij simpel.

Carlitos

Badass junkie
Blazing banana

Kleine bana als je eenmaal op speed loopt te bivakeren en 65% moet je koesteren dat is een zege.
Is me alleen onduidelijk en komt over alsof de dealer het getest heeft of je leverancier,en niet jij zelf dus 40% pep knalt ook wel wie weet wat je krijgt ...
40% is al boven het landelijk gemiddelde,dus 60% kan mooi erin klappen met een bom van 120 mg

*Maar ohnee vertrouwd bekende* steek dat werkelijk in je hol die gedachte tenzij ..

weyoun22

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
pl0x = alsjeblieft.

dat weet ik toevallig

Ook jij hebt ooit WoW gespeeld!

Chaincells

Belezen gebruiker
50mg zijn (voor mij) wakkerhoud hoeveelheden. Gewoon functioneel zegmaar, om echt strak te staan neem ik 250/750mg. Verdeeld over'n avondje.

Antondebeuker

Chaincells zei:
50mg zijn (voor mij) wakkerhoud hoeveelheden. Gewoon functioneel zegmaar, om echt strak te staan neem ik 250/750mg. Verdeeld over'n avondje.

WHOAA!! :openmouth: :openmouth:
En dat is ook boven de 60% getest?
750mg is wel heel erg veel, of je moet een enorme tolerantie hebben inmiddels.

Voor beginners zonder tolerantie lijkt me 30-50mg meer dan zat.
Je kan altijd nog bijpakken.

Ik weet nog dat ik zelf voor het eerst echt goeie pep had, met wat vrienden relaxed thuis met muziek en jointjes gezeten.
3x een klein lijntje gepakt en een geweldige nacht gehad, iedereen de oren van de kop geluld.
En dat is wat de TS in gedachte had volgens mij, niet strak staan.

Less is more. :wave:

Chaincells

Belezen gebruiker
Antondebeuker zei:
Chaincells zei:

WHOAA!! :openmouth: :openmouth:
En dat is ook boven de 60% getest?
750mg is wel heel erg veel, of je moet een enorme tolerantie hebben inmiddels.

Voor beginners zonder tolerantie lijkt me 30-50mg meer dan zat.
Je kan altijd nog bijpakken.

Ik weet nog dat ik zelf voor het eerst echt goeie pep had, met wat vrienden relaxed thuis met muziek en jointjes gezeten.
3x een klein lijntje gepakt en een geweldige nacht gehad, iedereen de oren van de kop geluld.
En dat is wat de TS in gedachte had volgens mij, niet strak staan.

Less is more. :wave:

Het is meer 250mg met goede 60%+ pep, en hoger bij slechtere pep. Maar dat is ook wel echt strak-strak staan :hearteyes: .

clockcable

Bewuste gebruiker
Precies. Ik denk dat veel speed gebruikers nooit meer hebben genomen dan een wakkerhoud hoeveelheid. Ik ging ooit eens allemaal vormpjes leggen en als ie af was moest iemand hem opsnuiven. Dus aan het begin van de ochtend zat iedereen te stuiteren :grin: Bij die hoeveelheden treed er ook een zekere depersonalisatie op. Heel vaag.

Hier een van mijn 'lijntjes' :sunglasses:

Chaincells

Belezen gebruiker
clockcable zei:
Precies. Ik denk dat veel speed gebruikers nooit meer hebben genomen dan een wakkerhoud hoeveelheid. Ik ging ooit eens allemaal vormpjes leggen en als ie af was moest iemand hem opsnuiven. Dus aan het begin van de ochtend zat iedereen te stuiteren :grin: Bij die hoeveelheden treed er ook een zekere depersonalisatie op. Heel vaag.

Dat's een flinke snuif :tongueout:. Geen super-spul? Of dat ook nog :P?
Wat je zegt klopt wel, depersonalisatie, je gaat je ook echt vaag voelen.

Beanhead

Badass junkie
clockcable zei:

:grin:

clockcable

Bewuste gebruiker
Het was denk ik rond de 40% ofzo. Maar in iedergeval genoeg dat wij de volgende dag allemaal het gevoel hadden dat we de nacht ervoor met andere personen waren dan de ochtend erna.

Beanhead

Badass junkie
Daar geloof ik je vrij in.

Tevens ga ik wat woorden van WFL herhalen:

Of het nu 60 procent of 40 procent is, daar zit je nog wel goed mee. Als het minder word en je hebt manitol/caffeine... tja

Antondebeuker

Ik weet dat ik van dex iig heel erg vaag wordt als ik teveel pak op een nacht.
Depersonalisatie is idd wel een goeie omschrijving, ik ben mezelf dan echt kwijt..
Met normale wordt ik vaak echt overactief, dan ga ik opruimen, wat neerkomt op van alles verplaatsen wat ik dan de week daarna niet meer kan vinden. :smoke:

Caffeine is de vloek van de pepliefhebber, gelukkig is mijn leverancier het daar mee eens.

Mooi State of the Art lijntje trouwens! :wink:

Beanhead

Badass junkie
Waarom vind iedereen caffeine trouwens de duivel?

Als je pep versneden is, oke dan wel. Maar naast dat, niemand die een bommetje inneemt met een tas koffie?

Of een tas koffie drinkt en een klein lijntje snuift. Die "rush" waar mensen het over hebben & dat meer euforische komt door die caffeine. (wetenschappelijke uitleg kun je ook krijgen maar die is niet zo boeiend :tearsofjoy:)

clockcable

Bewuste gebruiker
Als je het slikt (in bijvoorbeeld koffie of energiedrankjes) dan heeft het een mildere werking. Als je het snuift krijg je veel sneller hartkloppingen, zenuwachtige trekjes, paranoia en dat soort ongein. Daarnaast brand het in je neus en stinkt het ook nog eens. Het maakt de speed ook plakkerig.

Blazing Banana

Nog snel vraagje tussendoor. Heb nu dus een halve gram 'natte' pep. Hoe droog ik dit en hoeveel 'droge' pep komt hier vanaf?

Chaincells

Belezen gebruiker
Blazing Banana zei:
Nog snel vraagje tussendoor. Heb nu dus een halve gram 'natte' pep. Hoe droog ik dit en hoeveel 'droge' pep komt hier vanaf?

Pakje open leggen, Met een mesje/pasje/weet ik veel beetje uitsmeren/brokkelen, tijdje laten drogen, dan weer beetje brokkelen/hakken en verspreiden, weer drogen. Klaar.

Kan ook op een spiegeltje/CD hoesje of zo.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
clockcable zei:

:grin: mooi kunstwerk!

@TS: je voelt zelf wel op een gegeven moment dat je genoeg naar binnen hebt gewerkt (gewoon lekker gevoel van binnen etc etc) dan is het gewoon genieten en als je voelt dat het afneemt wat bij pakken. enjoy :)

clockcable

Bewuste gebruiker
Als het poeder is dat niet plakt. Als het echt pasta is spreid je het uit totdat je het meer en meer tot stukjes kan hakken en uiteindelijk hak je het dan tot poeder.

Carlitos

Badass junkie
Wanneer ie grap maakt waar je dubbel om ligt..

Nee je ziet het vanzelf toch poederachtig worden na het drogen en kan toch enigsinds inzien dit is te snuiven of in een cappie te proppen.
Je bent geen 13 meer,dus af en tie omspitten die hap en je ziet vanzelf het vochtige verdwijnen.

Blazing Banana

Zo, het bouwde zich heel erg op, voelde me heel chill, ging werken, ik had echt geweldige conversaties met mijn medevakkevullers. Vond mezelf echt 500% meer socialer zijn. Toen was het 2 uur en ging ik naar huis

En nu sta ik focking strak en heb echt allemaal tics. =/

Chaincells

Belezen gebruiker
haha, netjes. qua tics, stel je is voor hoe dat is als je een paar dagen daar op 'leeft', dan word dat stukken erger. :P

Blazing Banana

Halp, nja, heb een nieuwe snuif genomen omdat ik me ook best kut voelde. En nu is het op.

Met kut bedoel ik: het geestelijke effect van de speed ging weer omlaag, maar dat voelde best meh.

Bovenaan