• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

First time pep

Beezzz

Experimenterende gebruiker
Ik had een tijdje terug zelfs een zieke paniekaanval toen ik hasj had gerookt tijdens speed... Voor mij nooit meer cannabis tijdens stims.
Ik ben ervaren met stims en blowen doe ik ook al zeker 15 jaar maar dit zag ik niet aankomen! Extreme angst dat ik het gevoel had dat ik er niet meer uit zou komen. Motorisch geen controle meer over me lichaam, ik kon alleen maar spartelen als een vis met mijn benen. Ijsberen door de kamer als een bezetene. Stil zitten was geen optie!! Daarnaast was ik extreem aan het hyperventileren en zweten. Ik had het zo heet en ik zweette zoveel dat ik me compleet uitkleedde en op de bank ging liggen. Heb erna zelfs de kussens in de wasmachine moeten doen omdat ze zeiknat waren van de zweet. Ik kon mezelf gelukkig kalmeren door rechtop te zitten en op mijn ademhaling te letten. Ik ging rustig en diep inademen en uitademen en hierdoor kalmeerde ik! Dit wil ik nooit meer van me leven meemaken.

Achteraf gezien was dit gewoon me lichaam die even kortsluiting had en aangaf dat het genoeg was geweest. In die periode sliep ik weinig, at ik weinig en gebruikte ik veel speed, GHB en cannabis.
Bah dat klinkt heftig idd!
Maar zoals je zelf al zegt niet heel lekker bezig geweest en dan ineens zegt je lichaam bam klaar.
Was je er snel uit? Snel weer rustig? Of heeft het ook nog wel tijdje geduurd?

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Bah dat klinkt heftig idd!
Maar zoals je zelf al zegt niet heel lekker bezig geweest en dan ineens zegt je lichaam bam klaar.
Was je er snel uit? Snel weer rustig? Of heeft het ook nog wel tijdje geduurd?
ik gok hooguit 3 tot 5 minuten gepiekt en vrij snel daarna voelde ik me fysiek wel weer de oude. Het bewust focussen op je ademhaling is echt een golden rule merkte ik. Mentaal heb ik de rest van de dag er wel non stop aan gedacht omdat het zeer intens was.

• Like
Waarderingen: L-6

Beezzz

Experimenterende gebruiker
ik gok hooguit 3 tot 5 minuten gepiekt en vrij snel daarna voelde ik me fysiek wel weer de oude. Het bewust focussen op je ademhaling is echt een golden rule merkte ik. Mentaal heb ik de rest van de dag er wel non stop aan gedacht omdat het zeer intens was.
Ja precies dat blijft dan toch nog wel even hangen ja
Plekje geven en goede leer voor de volgende keer

Ranjana

Newbie
Hey allemaal,

Eerder plaatste ik al een berichtje over drugs op latere leeftijd. Afgelopen weekend is het dan uiteindelijk pep geworden. Hierbij een reportje van mijn beleving.

Waar: festival
Wie: 2 vrienden, mijn vriend en ikzelf

Ik had besloten om pas op het feest zelf wat te nemen, maar eenmaal daar raakte ik toch weer aan het twijfelen. Alleen ik zou het nemen, mijn vriend wist er vanaf maar nam niets. Andere 2 vrienden wisten er niets vanaf. Ja of nee? Ben al wat ouder (3:sunglasses: wat gaat het met mijn gezondheid doen? Wat als het verkeerd gaat? Er kan niet veel verkeerd gaan enz enz enz. Nu moet je weten dat ik ADD heb dus mijn hoofd staat altijd aan en slaat regelmatig op hol haha. Op een gegeven moment dacht ik fuck it ik ga het gewoon doen. Op naar de wc (ja die vieze dixies) en daar even lopen klungelen. Ja eerste keer he dus geen idee wat te doen haha. Hoppa 2 lijntjes in de neus en weer terug naar de tent. Brandde een heel klein beetje, maar totaal geen last van. Volgens mij duurde het nog geen 5 minuten en bam daar kwam het.....mijn hoofd was stil!!!! Wat een rust! Ik werd ontzettend vrolijk, gezellig, lachen, dansen, energiek, had overal zin in, het maakte me allemaal niet uit als het maar gezellig was. Praten met iedereen die op mijn pad kwam, wat een euforie. Nou moet je weten dat ik op feestjes en festivals vaak geremd word o.a. door de ADD, maar ook in combinatie met maag en darmproblemen. Nou er waren geen remmen meer te bekennen!
Geen idee hoe laat het was en hoe lang er tussen heeft gezeten maar op een gegeven moment begon het wat af te zwakken en ben ik opnieuw even naar de wc gewandeld. Nu ging het allemaal wat makkelijker, tja men leert snel haha. En weer enkele minuten later was alles helemaal euforisch.
Ergens aan het einde kreeg ik het erg warm in de tent en voelde ik mij niet prettig. Dus gingen we naar buiten. Eenmaal buiten nergens geen last meer van en ik ging weer vrolijk verder. Ow jah drinken van alcohol gaat op zo'n moment ook nergens over. Je blijft doordrinken haha.
00.00 dus feest afgelopen, vrienden gingen naar huis en ik zat thuis met mijn vriend die binnen 2 seconden knock out was door de alcohol. Ik heb mij de hele nacht nog prima vermaakt. Beetje appen, met iemand sigaretje gerookt, netflixen, slapen in ieder geval niet. Ergens tegen 05.00 viel ik een beetje in slaap, het leek meer wakker dromen ofzo, heel bizar maar niet vervelend.
Ik heb het nog wel even een 2 dagen gemerkt, maar niet heel veel last van gehad.
Ik zou het zo weer doen! Die rust in mijn hoofd was echt goddelijk. Maar ook de rest veraste mij positief.

:hearteyes:
Hoi

Bovenaan