• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

First time LSD

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
Goedemiddag mensen,
Voel me nog een beetje vreemd door gisteren. Heerlijk was dat! De eerst keer trippen :hearteyes: een hele geweldige ervaring :grin: ik was met 4 vrienden H, B, J en T(Sorry ze wouden privacy houden).
ik had 4e rij 6e blotter.

Zaterdag 12.00
Begonnen met een halve. HAd al een joint gerookt . Begon na een tijdje een beetje wazig te worden. Mijn andere vrieden die lagen er net zoals mij bij. Op een gegeven moment komt er een hond langs (het was in een bos) WTF!? Die hond heeft geen ogen zei B. Wij lagen helemaal in een deuk. Hij begint wel te werken he jongens zei H. Maar stemmen klonken anders als golven drongen ze in je door. Dat was wel fijn. Ik vond die hond ook wel vreemd, maar kon het niet helemaal plaatsen. Maarja, toen besloten we naar een bijgelegen kinderboerderij om helemaal lol te trapen.

Kinderboerderij
O wat zagen die dieren er raar uit! De hoorns van een geit leek te golven. En het geluid van kippen PRACHTIG! :grin: . Ook was het daar lekker spacen door nog een (pure) joint :grin: :stoned: . Even later namen we de andere helft in. Die kinderen spraken allemaal chinees ofzo want we verstonden er niks van, op een gegeven moment vroegen we het na en het bleek Fries te zijn :P We besloten weg te gaan want toen zelfs de ogen van een geit bogonnen te bewegen wouden we rust. We zetten muziek op en wat ik toen meemaakte kan ik niet uitleggen. Ik voelde de muziek door mijn aders stromen GEWELDIG! :hearteyes: Ik was onderdeel van de muziek. Ik was gewoon alle instrumenten de zanger de microfoon de geluidsboxen bij elkaar. Toen kwamen we weer in een pad die oneindig lang leek. de bomen waren ook oneingig hoog. Mos leek riet en paddenstoelen :rolleyes: :P echt vaag! We kregen het koud en haddem toen een uur naar onze jassen lopen zoeken.(op de eerste plaats laten liggen) We hadden ze aangetrooken en vertrokken naar huis. Daar ben ik op bed gaan liggen en met muziek nog nagenoten. Dit was een geweldige ervaring en ik ga het vaker doen :grin:

buzzy

Badass junkie
Tot hoelaat was je nog aan het trippen dan, er staat alleen bij 12:00 en verder geen tijden :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Lachen he...

Dat van chineze taal menen te horen dat ken ik.....haha
Was in de trein een x aan het trippen waren toevallig ook friesen..

Wah jong hajaa...geen touw aan vast te knopen... :wink:

Ellesdee

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Lachen he...

Dat van chineze taal menen te horen dat ken ik.....haha
Was in de trein een x aan het trippen waren toevallig ook friesen..

Wah jong hajaa...geen touw aan vast te knopen... :wink:

ik heb juist vaak t idee dat mensen duits zitten te praten...

Requiem

Belezen gebruiker
chill report,

ik wil binnekort ook wel een keer LSD proberen :)
samen met Eyezblack, wordt wel vet denk ik :grin:

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Tot hoelaat was je nog aan het trippen dan, er staat alleen bij 12:00 en verder geen tijden :wink:
Toen ik thuiskwam was het ongeveer 20.00 verder weet ik de tijd niet want daar heb ik ook helemaal niet naar gekeken :)

Djo

Badass junkie
Klinkt vet allemaal.
Nogmaals de vraag, hoelang heeft het allemaal geduurd?

rocka

Experimenterende gebruiker
Ja ben ook wel benieuwd hoe lang het allemaal duurde! Krijg wel erg zin in LSD als ik dit reportje lees :mrgreen: maar zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen.

qinn

Bewuste gebruiker
Hahaha lijkt me egt wazig,
Lsd en kinderboederij :grin:

naaaaah nix voor mij,
ik ben meer een avond tripper,
simpel weg om dat het dan minder druk is op straat, en je meer hallicuneert. :grin:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
qinn zei:

naaaaah nix voor mij,
simpel weg om dat het dan minder druk is op straat, en je meer hallicuneert. :grin:

Haha,geloof me op een kinderboerderij hallicuneer je echt meer dan sávonds thuis hoor.. :P :grin:

Ik heb er ook 1 in de buurt,ga eens een keer die stal in, daar zit zon vette zeug met allemaal biggen eens kijken hoe dat er uit gaat zien..

Zal wel freaky vlezige knorrende bende zijn..

qinn

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
qinn zei:

naaaaah nix voor mij,

Haha,geloof me op een kinderboerderij hallicuneer je echt meer dan sávonds thuis hoor.. :P :grin:

Ik heb er ook 1 in de buurt,ga eens een keer die stal in, daar zit zon vette zeug met allemaal biggen eens kijken hoe dat er uit gaat zien..

Zal wel freaky vlezige knorrende bende zijn..

Whaha, meschien dat ik het in de toekomst nog een keer proberen ga,
maar ik hou het nu voorlopig gewoon op savond's,
lekker wandele door de staate, en flink geniete van me trip :grin:

Bovenaan