• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

first time lsd

jbnater

Newbie
ik heb nog nooit in een forum gezeten dus ik ga mn best doen XD
ik was al langer van plan om eens te trippen, en op een dag was het me gewoon beu.
ik heb mn vriend 20 euro gegeven en gezegd 'ik wil trippen', hij verstond waar ik het over had en kwam een dag later terug met een dubbele shiva. (gelijk ook de eerst hard die ik ooit nam)

ik heb de momenten afgewacht om het te proberen maar op een zondagavond (rond half 1) heb ik dan toch gedacht van doe het gewoon, IK HAD HET ZWAAAR ONDERSCHAT! :grin:

eerst had ik een halve genomen, nadat er na een uur niets gebeurde heb ik maar de andere helft genomen, vanaf het moment dat ik de 2de helft op m'n tong had gelegd begon ik patronen te zien om alles rondom mij, de patronen bleven maar bewegen zodat ik niet goed kon zien wat het was (redelijk irritant).
toen heb ik een liedje opgelegd; http://youtu.be/1H5loYi6wVc
zalig gewoon, na een tijdje kon ik de muziek zien :hearteyes:
maar ik begon al snel kriebels te krijgen om te gaan fietsen,
dus ben ik gaan fietsen naar een visvijvertje waar 2van mijn beste vrienden samen nachtvissen
toen ik aankwam was het ongeveer 4 uur en was alles gewoon super, de wolken en de bomen waren allemaal gevormd uit duizende van dezelfde patronen, ik kon nog steeds niet zien wat het was,
ik heb daar een stoel gepakt en mij aan de vijver gezet en naar de zonsopgang gekeken :openmouth:
ik zag het licht mijn kant opkomen en; opeens begonnen alle wolken rond de zon te draaien (zoo mooi dat ik zelf moest wennen :flushed:.
en opeesn zag ik het! in de zon, het patroon maar nu overduidelijk een adelaar met en pijl in zijn snavel met opgeheven vleugels.
ik heb daar nog tot 6uur staan staren en dan nog een jointje geblowed met mijn vrienden.
na mijn blow begaf ik mezelf omringd door wolken en licht (de hemel?°
rond 7uur ben ik terug naar huis gefietst en nog tot 10 uur liggen spacen in m'n zetel.
ik begon me wel zorgen te maken over het feit dat ik om 11 uur moest werken (mij was verteld dat het maar 8uur zou duren) maar ik ben toch gewoon gaan werken en toen ik aankwam zag ik alleen nog wat het adelaar patroon lichtes op alles waar ik naar keek XD

na m'n werk heb ik nog een joint gerookt en kwam mijn trip licht terug (van 4uur tot 8uur)
ben vroeg gaan slapen en heb heerlijk gedroomd.
eerste keer lsd was geslaagd :hearteyes:

jwz!

Newbie
Mooi verhaal! Ben ook nieuw op dit forum, en ben van plan om binnenkort voor het eerst LSD te proberen. Door jouw tripreport ik alleen maar meer zin om het te doen :wink: ! Je was alleen en zonder tripsitter als ik jouw verhaal goed begrijp? Had je al veel ervaring met psychedelische drugs?

jbnater

Newbie
jwz! zei:
Mooi verhaal! Ben ook nieuw op dit forum, en ben van plan om binnenkort voor het eerst LSD te proberen. Door jouw tripreport ik alleen maar meer zin om het te doen :wink: ! Je was alleen en zonder tripsitter als ik jouw verhaal goed begrijp? Had je al veel ervaring met psychedelische drugs?

nee het was zelf mn eerste keer dat ik een 'harddrug' nam XD
dwaas weet ik maar het was de moeite waard

jbnater

Newbie
jwz! zei:
Is het dusdanig bevallen dat je het weer zou doen? (Op dezelfde manier...?)

ja tuurlijk ik ben zelf van plan om het weekend van de 4de opnieuw lsd te gebruiken, deze keer een dubbele hoffman,
ik heb wel een fallback gehad gisterenavond die 3 uur heeft geduurt ;aar ik was niet bang en heb me gewoon laten meeslepen

jbnater

Newbie
jwz! zei:
Een fallback van 3 uur lang? Was het intens?

nie egt maar wel nog heftig.
ik had die dag (laatste dag van de gentse feesten) al een xtctje gepakt en een dipje md waardoor ik de hele dag kon doorgaan, op mijn fiets naar huis rond 7 uur vond ik dat alles zoo een mooie schijn had en ik kon niet stoppen met tegen mezelf te praten XD.

toen ik stopte met fietsen had ik door dat het een lsd trip was en heb ik het mezelf maar gemakkelijk gemaakt, een muziekje opgelegd en wat psychedelic fotos bekeken,
wa egt nog een vette trip, heb er zelf aan gedacht een joint te roken voor een heftiger effect maar was te moe (heb wa zot gedroomd)

jwz!

Newbie
jbnater zei:
jwz! zei:
Een fallback van 3 uur lang? Was het intens?

nie egt maar wel nog heftig.
ik had die dag (laatste dag van de gentse feesten) al een xtctje gepakt en een dipje md waardoor ik de hele dag kon doorgaan, op mijn fiets naar huis rond 7 uur vond ik dat alles zoo een mooie schijn had en ik kon niet stoppen met tegen mezelf te praten XD.

toen ik stopte met fietsen had ik door dat het een lsd trip was en heb ik het mezelf maar gemakkelijk gemaakt, een muziekje opgelegd en wat psychedelic fotos bekeken,
wa egt nog een vette trip, heb er zelf aan gedacht een joint te roken voor een heftiger effect maar was te moe (heb wa zot gedroomd)

Aah ok, door de M en de je pil is de LSD teruggekomen waarschijnlijk. Hoeveel dagen na de LSD was dat? Wel dope hoor weer ff in die LSD roes :) !

jbnater

Newbie
dude.....
gene zever maar PRECIES een maand nadat ik mijn lsd heb gpakt.
op de dag precies een maand :openmouth:
freaked eh

jbnater

Newbie
dude.....
gene zever maar PRECIES een maand nadat ik mijn lsd heb gpakt.
op de dag precies een maand :openmouth:
freaked eh

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kort maar krachtig, leuk geschreven. Hoop volgende keer een wat langer report te lezen je schrijfstijl bevalt me goed :)
Mijn eerste keer was ook geweldig, deed het alleen omdat ik dan niet afhankelijk was. Had die avond/dag gelijk 375 mics op. Onvergetelijke ervaring! :hearteyes:

Peace!

Bovenaan