• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

First time lsd, judgement day? Staat van verwarring :)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Setting : "Home sweet home"
Gezelschap : "max drie "vrienden" en een zwein (gozert die te dronken binnen kwam vallen om twee uur ofzo :beer: :smoke: "
muziek : "ambient, goa, minimal"
film : a scanner darkly
tijdsbestek: minimal 10 uur
Goederen oa. :

Ok het idee was dat ik en een vriend wat inkopen zullen doen voor de arc of goa. Rustig jointje roken, niks bijzonders. Tot ik op het briljante idee kwam om maar een halve trip lsd te checken om te weten wat me te wachten staat...

De volgende uren zijn het best uit te drukken door letterlijk mijn aantekeningen over te nemen (wat ik normaal nooit doe, zegt al iets :hearteyes: ). De trip eindigde dus met 2 trips en 3 paarse hartjes, met genoeg bier en joints :beer: :confused: :rolleyes: :flushed:

Gehaald? Ready? Wat staat me te wachten? Muziek? Wat is dat? Waarom sloven sommige mensen zich zo uit? Cari Lekebusch ! Dat zal heel goed kunnen...

I don't fear? Tijd voor een dikke took? Ondertussen is mijn maat hier al weer 45 minuten, nog maar amper een woord gesproken... Echt pieken?

Ik heb het meegemaakt zonder het mee te maken, maar dat maakt niet uit daar zijn zijn ze voor?

Ik heb zo'n gevoel dat me nog aardig wat te wachten staat...

ik had dus helemaal geen visuals? Puur filosofische trip?

Wat? Heel veel later ook nog waarom niet? We zijn te gewoon fockin mensen of niet soms? Radiohead zuigt op het moment best hard...

God's house, the house of god? Wat het nou allemaal was en waar het om ging? Spaced.. Trip nummer 2...

Ik heb zoiezo niet veel zon om na te denken... En toe was er goa

Wat boeit niet, wat boeit wel? OK, nu voel ik het. Leef in het heden en altijd doorgaan...

Levensvraag? Ik vond de arc of goa al genoeg maar dit erbij is (iets onleesbaars wat verdwijnt in microhandschrift :confused: )

Hoe laat is het eigenlijk? 10 voor twaalf... Is dat een hippie flip. Jij had ook een tip nodig? Waar is de weed, er zat zo'n heel dinge...

Sja, moet nog ee biertje, sja :grin: ! Pillen, weed, wat wil je wel wat wil je niet

Dat waren mijn laatste geschreven woorden daarna uitte mijn trip zich pas echt met het gevoel alsof ik in hollywood zat en een bekende artiest was ofzo. Ik snap in enen keer de matrix ook beter :wink: ! Totale waanzin is wat volgde nog 3 paarse hartjes op. Het volgende wat ik herinner is vesuft bij te kome, met een huiskamer vol lege bierflessen, 1 pil en nog een jointje of twee die ik nu maar aan het oproken ben :P ! Zo maar is slapen anders anders word het een zwaar feest op de arc of goa :P ! Als ik meer herrinner kwak ik het wel neer !

**UPDATE: Nog steeds best wel hard aan het trippen! Handle with respect :wave: **

** Opvallende momenten uit de trip:
- Gevoel hebben alsof je in een raceauto door new york rijd.
- Soms in een andere dimensie zitten, matrix stijl. In mijn geval was ik soort van bekende ster in een grote stad met veel lichtjes :P.
- Het gevoel hebben dat je rondjes door het huis aan het lopen bent terwijl je stilzit op de bank.
- Mezelf vanuit een ander perspectief bekijken, letterlijk en figuurlijk, voelde af en toe alsof ik uit mijn lichaam kwam en mezelf zag zitten op de bank.
- Als ik naar de schuur liep om biertjes te halen voelde het soms alsof ik een ander persoon was, een oud vrouwtje wat trillend nog wat biertjes haalt.
- Buiten was plain evil, had het gevoel dat de hele wereld op me afkwam en me wou pakken ofzo, terwijl ik geen persoon heb gezien buiten mijn maten, maar voelde anders.
- Tijdens het kijken van "a scanner darkly"leek de film gewoon door te lopen door de kamer :confused: ! Ook leken de personen in de film vaak reflecties van mezelf, en deed ik precies hetzelfde als 1/2 minuut later in de film gebeurt heel wazig.
- Op een gegeven moment leek het alsof ik in een cartoon zat, moeilijk uit te leggen, alles werd heel plat/vlak en verhouding klopten allemaal niet meer.
- Daarna is het toch voornamelijk een time loop waar ik niet veel meer van weet...

**UPDATE2: Heb net twee trips terug gevonden onder mijn tafel, blijkt dat ik er maar twee ophad :beer: ! Echt sterk spul zeg totaal onderschat...**

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Sja was niet zo'n goed idee, heb daarna lichte blackout gehad geloof ik :flushed: ! Maar wel heel filosofisch en leerzaam nu ik er op terugkijk paar dagen later :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Destructief karakter heb jij kerel .. is mixen is moetje bij jou ?

DE LSD is puur het lekkerst, licht biertje en een goed jointje kan geen kwaad.

Nou ja je hebt all tijd om is puutr te trippen.

Groet

Stonie

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hahaha, mooie aantekeningen :mrgreen: Echt super dat je die zo letterlijk hebt overgeschreven. Vaak weet je op het moment zelf precies waar het overgaat, en heb je ook het idee dat je met superbelangrijke zaken bezig bent... of had je dat niet... anyway... tof! :hearteyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Hahaha, mooie aantekeningen :mrgreen: Echt super dat je die zo letterlijk hebt overgeschreven. Vaak weet je op het moment zelf precies waar het overgaat, en heb je ook het idee dat je met superbelangrijke zaken bezig bent... of had je dat niet... anyway... tof! :hearteyes:

Ja man ik had echt zo'n gevoel alsof ik met iets belangrijks bezig was. Mijn lsd logboek maar was op een gegeven moment zo hard aan het trippen dak t allemaal niet meer wist :mrgreen:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Destructief karakter heb jij kerel .. is mixen is moetje bij jou ?

DE LSD is puur het lekkerst, licht biertje en een goed jointje kan geen kwaad.

Nou ja je hebt all tijd om is puutr te trippen.

Groet

Stonie

Ik neem meestal gewoon wat ik binnen bereik heb, daarom zorg ik ook altijd dat ik nooit grote voorraden heb :wink: ! Ga volgende keer wel puur proberen, maar kwam ook door ht onverwachtse bezoeke maakte er gelijk een gekkenhuis van (love it tho :hearteyes: )

Bovenaan