• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

first time 2c-b poeder(5mg)

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Vreemd hoor, zou niet weten wat het kan zijn geweest. Ga zo even opzoek :). Ik heb geprobeerd een foto te maken van mijn capsules, maar door het licht zie je de inhoud niet, dus dat heeft niet zoveel zin :(
hmmz
ik heb sinds die 2c-b vies last van zweten in mn slaap...kan moeilijk in slaap komen daardoor...
zou het van die 2c-b kunnen zijn,of moet ik het gaan zoeken bij het feit dat ik ziek ben???? :rolleyes: :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Bal0n zei:
Vreemd hoor, zou niet weten wat het kan zijn geweest. Ga zo even opzoek :). Ik heb geprobeerd een foto te maken van mijn capsules, maar door het licht zie je de inhoud niet, dus dat heeft niet zoveel zin :(
hmmz
ik heb sinds die 2c-b vies last van zweten in mn slaap...kan moeilijk in slaap komen daardoor...
zou het van die 2c-b kunnen zijn,of moet ik het gaan zoeken bij het feit dat ik ziek ben???? :rolleyes: :)

Ik heb gehoord dat je van 2c-b opgezwollen zweetklieren krijgt die meer zweet gaan produceren dan normaal en dit gaat pas weg na een jaar,vooral in de zomer gutst het uit de klieren.. echt sproeien zeg maar..
Vorige zomer was er een jongen bijna verdronken in zijn eigen zweet door de 2c-b. :grin: ...Maar nu ff echt.. nee ik zou het niet weten hoe dat komt..

Mischien andere stof erbij ingezeten?

Bal0n

Badass junkie
Sowieso geen 2c-b. Ik ken sowieso geen compound dat voor een korte tijd hevige visuals produceert. Ja, salvia en DMT consorten, maar dat is gerookt.

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Sowieso geen 2c-b. Ik ken sowieso geen compound dat voor een korte tijd hevige visuals produceert. Ja, salvia en DMT consorten, maar dat is gerookt.
hmmz,en toch blijft die kerel aanhouden dat ut puur 2c-b poeder is...was iig machtig spul en wil het zeker weer volgend weekend!!!

Bal0n

Badass junkie
Nou ik ga het vanavond weer samplen, 8 mg :). Niet zoveel drinken deze keer, vorige keer nogal de psychedelic hooligan uitgehangen :rolleyes:

Haze

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:

Fotootje maken in het donker, flits aan, Hatseflats: Foto

Bal0n

Badass junkie
Ok, ik ga morgen eens opnieuw nadenken over die visuals e.d. die jij had van 5 mg. Ik heb vanavond 8 mg genomen, en heb echt hard getript. Op sommige momenten had ik echt het gevoel mn "LSD periode" weer opnieuw te leven, de visuals! De vreemdheden! Alles..

Blijven mooi he, psychedelica! :grin:

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Ok, ik ga morgen eens opnieuw nadenken over die visuals e.d. die jij had van 5 mg. Ik heb vanavond 8 mg genomen, en heb echt hard getript. Op sommige momenten had ik echt het gevoel mn "LSD periode" weer opnieuw te leven, de visuals! De vreemdheden! Alles..

Blijven mooi he, psychedelica! :grin:
HOE????
nu heb je zelf getript van zon kleine hoeveelheid 2c-b of wat bedoel je???
mag ik je msn niet eens,kunnen we via daar ook es praten....

Bal0n

Badass junkie
Jup, en het was een redelijk pittige trip ook. Heb me wel super vermaakt, maar ik mis op 2c-b wel het lacherige wat je op LSD wel hebt.

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Jup, en het was een redelijk pittige trip ook. Heb me wel super vermaakt, maar ik mis op 2c-b wel het lacherige wat je op LSD wel hebt.
hmmmz,ik vond ut anders wel lachwekkend het hele 2c-b gebeuren bij mij :P :P :P

Bovenaan