• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

first time 2c-b poeder(5mg)

Frisko

Badass junkie
net die 2c-b dus genomen...
zweetuitbarstingen krijg ik ervan,soort raar gevoel :mrgreen:
soms fijn soms nie... :grin:
heb de helft genomen van die capsul,dus 5mg maar...schranziewanzie ook 5mg(hij merkt er totaal niets van)eerst dacht ie van wel,maar zal zn joint geweest zijn!!!

ik op zogoed als nuchtere maag wel,en ik ben ziek...
ik voel er soms iets van en raar...niet te vergelijken met xtc vind ik persoonlijk!!! :grin: :grin:

soms zo een licht gevoel in mn benen...maar soms vooral zweetopwellingen!!!!!! :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
hmmmz,dit is mijn drugs dus naar keuze in ut vervolg :beer: :beer:

alles golft zo lekker om me heen,alles lijkt wel te ademen...
en alles licht ook zo fel op nu...en mn sigaret smaakt naar shit...
muziek klinkt ook raar in de oren nu

Frisko

Badass junkie
spacekonijn zei:
en dan te bedenken dat je op een hele lage dosis zit :)
idd...
maar dit was wel 2cb poeder(geen pil)+op nuchtere maag(wel maar de helft van wat 10mg zou moeten zijn maargoed..)
kan best begrijpen dat je er snel over zit...
vind dit soms al heftig nu!!
heb ut wel niet in een capsul genomen...rechtstreeks in mn mond!!
bah bah gore smaak,precies zand met een zure chemische smaak!!

maar wel toppie spul!!

mijn drug of choise vanaf nu denks!!!
mn knoppen voelen ook raar aan...
en alles draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaait hahahaha
best wel grappig hahaha

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Frisko

Badass junkie
shit schranz dit is het spul kerel,gegarandeerd wil ik dit dit weekend terug!!,maar dan 10mg...

ik snap sommige niet 30mg????????????
dit is echt heftig op wat heb ik nu genomen????
miss 6mg hoop en al!!!!!

Intoxicated

Wijs gebruiker
leuk om te horen als iemand zo veel lol heeft op deze manier :grin:
kvoel zo een beetje van de feestvreugde, haha
krijg dus wel weer zin nu

Frisko

Badass junkie
alles trekt naar links,en dan weer naar rechts...net op mn bed dikke closed eye visuals haha

fijn opzich om in je eentje te doen!!!
op je bed liggen en op je af laten komen wat er komt!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
haha,ikzelf ook,ik schiet gewoon in een plotse lachbui en ik zit hier helemaal alleen met alleen muziek op hahahaha

G:\DJ Sets\Flundr_-_No_Justice.mp3

darkpsy,voor diegen die t nie weten!!!,
haha nu wee rechts en dan weer linkt,echt vet!!!!
die smiley's lacgen me zelfs allemaal lief aan

Frisko

Badass junkie
alles golft gewoon lekker,stroomt,ademt,euh,raar om uit te leggen,echt met niks te vergelijken wat ik tot nu toe gehad heb...(hebn nog geen lsd gehad maar mdma is het al zeker niet :grin: :grin: :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
hmm ksnap het nog niet, maar hoop er binnekort achter te komen.
ik ga maar eens een dikke joint roken en lekker tukken.
veel plezier man :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
en jawel godverdomme ich moet da zo rap mogelijk terug hebben
word zot ervan als ik u hoor praten :angry: :angry: :angry: :angry:
en mijn slagroomspuit op gas tis moeilijk te vinden maar zal het dit weekend hebben

PSYCHEDELICA I LOVE IT :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Frisko

Badass junkie
Intoxicated zei:
hmm ksnap het nog niet, maar hoop er binnekort achter te komen.
ik ga maar eens een dikke joint roken en lekker tukken.
veel plezier man :wave:
thx zal er nie aan mankeren vrees ik :grin: :grin: :grin: :grin:

Frisko

Badass junkie
ja die gaan we straks zekers eens proberen schranz...

ff over die 2c-b

5mg dus genomen gisteren rond 21u
na een half uur ofzo kreeg ik vette zweetuitbarstingen,maar telkens maar een paar minuten!!
aangezien schranz nog nuchter was en er nog een nuchtere vriend bij zat,begon ik me toch een beetje ongemakkelijk te voelen!
dus ben richting huis getrokken en heb me thuis prima vermaakt...
eerst voelde ik me wat raar(wss omdat het een eerste keer was en ik nog niet wist wat voor een effect het zou geven)
maar al bij al vind ik dit nu DE beste drugs die er is om te trippen!!

maar een mild psychedelic,zo zou ik het niet durven noemen eerlijk gezegd!!!
volgens mij had ik20mg ofzo genomen had ik keihard getript en wist ik niet meer waar ik stond!!

ook kreeg ik dikke lachkicks ervan...zpomaar uit het niets!!!,ik zat hier heleùaam alleen namelijk...

2c-b is een dikke aanrader voor mensen die een visuele trip willen zonder het nadenken en shit!!!

ik vond deze 5mg meer visueel als elke keer ik paddo's heb gegeten!!!(hawaiiaanse,mexicaanse,truffels)

rond een uur of 12/half 1 begonnnen de effecten af te nemen en ben ik in mn bed gaan liggen...om 12u werd ik terug wakker en ik voelde me toppie!!!
niks slecht gevoel echt niks!!!!

dus 2c-b is een machtige drug vind ik !!!!
dit weekend wss al terug een keer doen,maar dan dadelijk goed erop!!!!!

cya :stoned: :stoned: :stoned:

Bal0n

Badass junkie
Ja, dat is dus niet handig. 10 mg 2c-b kan je niet eyeballen door de helft. Het is veel te weinig om een goede dosis te maken. Waarschijnlijk had jij 7 of 8 mg en schranziewanzie 2 of 3, vandaar dat hij niks voelde.

Gooi het in water, laat het oplossen en drink alle 2 een helft. Of koop een schaal, want dit is gewoon niet slim. Gelukkig is 2c-b niet heel erg schadelijk, maar als je bijvoorbeeld DOB hebn gehad? Wat dan? Dan lag je nu in het ziekenhuis.

Je wist immers niet of het echt 2c-b was, of wel?

EDIT: nu ik zo je tripreport lees kan ik me niet voorstellen dat je visuals kreeg van 5 mg 2c-b. Zelfs van 10 mg krijg ik niet zulke heftige visuals, weet je echt zeker dat het wel 2c-b was?

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Ja, dat is dus niet handig. 10 mg 2c-b kan je niet eyeballen door de helft. Het is veel te weinig om een goede dosis te maken. Waarschijnlijk had jij 7 of 8 mg en schranziewanzie 2 of 3, vandaar dat hij niks voelde.

Gooi het in water, laat het oplossen en drink alle 2 een helft. Of koop een schaal, want dit is gewoon niet slim. Gelukkig is 2c-b niet heel erg schadelijk, maar als je bijvoorbeeld DOB hebn gehad? Wat dan? Dan lag je nu in het ziekenhuis.

EDIT: nu ik zo je tripreport lees kan ik me niet voorstellen dat je visuals kreeg van 5 mg 2c-b. Zelfs van 10 mg krijg ik niet zulke heftige visuals, weet je echt zeker dat het wel 2c-b was?
mjah,zeker weet ik het uiteraard nooit...het is net zand in je mond,met een zure chemische smaak!!??
volgens mn dealer was het 2c-b,hij heeft zelfs ook van de helft getript...en van een ganse tripte ie nog feller!!!!!!!
wat voorns smaak heeft 2c-b dan???
en heeft het miss verschil in werken mede dat het poeder was en geen vermalen pillen...???? :stoned:

Bal0n

Badass junkie
Dan is het of geen 2c-b, of geen 10 mg. Laten testen! Voor zover ik weet is het helemaal niet zuur, eerder bitter, maar ik drink het altijd in een grote hoeveelheid water, dus ik proef het meestal niet.

Maar kan je niet zo'n dingetje laten testen, ben wel benieuwd? :)

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Dan is het of geen 2c-b, of geen 10 mg. Laten testen! Voor zover ik weet is het helemaal niet zuur, eerder bitter, maar ik drink het altijd in een grote hoeveelheid water, dus ik proef het meestal niet.

Maar kan je niet zo'n dingetje laten testen, ben wel benieuwd? :)
hmmmz,is er in de buurt van maastricht ergens een testcentra???,dan zou ut eventueel mogelijk zijn,maar anders niet denk ik!!!
bitter zuur,aorige smaak in ieder gevakl...echt niet te vergelijken met iets...en de smaak werd nog veel bitterder,of zuurder als ik cola dronk vlak erna...

ahoi

Bal0n

Badass junkie
Hoelang werkte het? Ik ga zo even die camera opzoeken hier, dan maak ik een foto van een capsule met 22 mg. Misschien dat je dan kan vergelijken of jij meer of minder hebt.

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Hoelang werkte het? Ik ga zo even die camera opzoeken hier, dan maak ik een foto van een capsule met 22 mg. Misschien dat je dan kan vergelijken of jij meer of minder hebt.
ok is goed...het werkte ongeveer van half 10 tot half 1/1u ofzo...maar ben rond 12u in bed gaan liggen en had nog wat vage visuals maar niet zo erg...
echte visuals duurde maar een 2u ofzo....

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
3 uurtjes? Wtf? Dat is echt heel erg weird kort.
mjah...21u genomen...poeder,zonder capsul...begon na 15min al effect te krijgen...zweten volle trek,maar telkens heel kort...visuals begonnen begonnen ongeveer een uur na inname,daarom dat ik ook weg moest bij schranz zijn thuis...maar idd,soms echt momenten dat ik mij compleet nuchter voelde...
perfect ff pauze...
het was echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL weinig poeder maar hoor...had eerst nog niet gedacht dat ik er iets van ging voelen!!
op het moment zelf mocht het erger maargoed,was maar een try out weet je...daarom dat ik ook zelf niet alles wou nemen!!!!
maar maak maar eens een foto van je capsul...

oioi

Bal0n

Badass junkie
Vreemd hoor, zou niet weten wat het kan zijn geweest. Ga zo even opzoek :). Ik heb geprobeerd een foto te maken van mijn capsules, maar door het licht zie je de inhoud niet, dus dat heeft niet zoveel zin :(

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:

ze bestelen mich keer op keer he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bovenaan