Andrew zei:Star Wars lijkt me wel cool om te kijken tijdens LSD, al die gekleurde lasertjes enzo, de lightsaber gevechten lijken me dan echt heeeeeel gaaf.
Ik heb star wars marathon gedaan terwijl ik Bromo Dragonfly op had.
Andrew zei:Star Wars lijkt me wel cool om te kijken tijdens LSD, al die gekleurde lasertjes enzo, de lightsaber gevechten lijken me dan echt heeeeeel gaaf.
Aanrader !TrippyShit zei:Heeft iemand Yellow Submarine wel is gezien met lsd? Daar ben ik wel benieuwd naar :P
nee manPak Suiker zei:Andrew zei:Star Wars lijkt me wel cool om te kijken tijdens LSD, al die gekleurde lasertjes enzo, de lightsaber gevechten lijken me dan echt heeeeeel gaaf.
JAAAAA!!!
Of wat dacht je van de Blues Brothers? ik ben benieuwd hoe die film onder LSD zal zijn, ik vind de muziek wel super... maar misschien iets te druk en rechttoerechtaan voor LSD?![]()
Ik heb 'm toch al 'n stuk of tien keer gezien, en steeds is 'ie weer geweldig.Ivoos zei:Fear and Loathing (als je 'em nog niet gezien hebt, een 2e keer is het oersaai).
Hij is ook niet voor nuchtere mensen bedoeld volgensmij :Pheroin91x zei:Aanrader !TrippyShit zei:Heeft iemand Yellow Submarine wel is gezien met lsd? Daar ben ik wel benieuwd naar :P
Nuchter = oersaaie film
Trippend = Hemel voor je ogen
loadrunner zei:De "vliegende sterren" screensaver van windows, met een beamer op de muur projecteren
NLZ zei:
TrippyShit zei:Hij is ook niet voor nuchtere mensen bedoeld volgensmij :Pheroin91x zei:Aanrader !TrippyShit zei:Heeft iemand Yellow Submarine wel is gezien met lsd? Daar ben ik wel benieuwd naar :P
Nuchter = oersaaie film
Trippend = Hemel voor je ogen
schitterende film !!!TrippyShit zei:Heeft iemand Yellow Submarine wel is gezien met lsd? Daar ben ik wel benieuwd naar :P