Ff Vraagje

Eerste ervaring met drugs?

• G0ed had helemaal geen problemen mee

Stemmen: 0 0,0%
  • Slecht doe het echt nooit meer!!!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

Angel Of Dead

Experimenterende gebruiker
hello mensjes :)

ik vroeg me af hoe jullie eertse ervaring met drugs....ik bdoel niet met alcohol maar met egt speed of GHB of wat dang 0wk...( dit is eingelijk omdat vriendin 0ok wil gaan doen maar ik weet me eerste x nie meer hihi :P )

alvast bedankt van mij en van me vriendin Carmen :)

caatje

Badass junkie
Angel Of Dead zei:
caatje zei:
degene die bij deze poll hoort :wink:
ja maar dan nog. Het kan je ook slecht zijn gegaan en dat je t later toch nog eens probeert. Snap je, dat bedoelde ik met dat je alleen de 2 uiterste hebt en geen midden weg die voor veel mensen toch ook t geval is.

BombSki

Bewuste gebruiker
waarom vraag je al je vragen in het voffesshop forum?

je kan niet verwachten dat mensen die na 1x stoppen met drugs (en dus op de 2e optie zouden stemmen) hier op het forum zitten.. dus deze poll is imo nutteloos..

Angel Of Dead

BombSki zei:
waarom vraag je al je vragen in het voffesshop forum?

je kan niet verwachten dat mensen die na 1x stoppen met drugs (en dus op de 2e optie zouden stemmen) hier op het forum zitten.. dus deze poll is imo nutteloos..

sorry hoor :confused: :(

BombSki

Bewuste gebruiker
tsja.. van mij mag je best zon poll maken maar ik geef er slecht mijn mening over..

de vraag blijft: waarom in het coffeeshop forum?

Angel Of Dead

BombSki zei:
tsja.. van mij mag je best zon poll maken maar ik geef er slecht mijn mening over..

de vraag blijft: waarom in het coffeeshop forum?

0wke zal j vraag met een vraag beantwoorden...wrom NIET in het coffeshop forum? kijk als jij vind dat ie ergens anders past laat me weten waar jij denkt dat het "beter" past dan...:wink:

Frisko

Badass junkie
vind dan eerder dat ie bij drugs hoort...gaat tenslotte over drugs in het algemeen!!! :rolleyes: verders ook nutteloosch topic imo!!

maargoed,ik heb op het 1ste gestemt

BombSki

Bewuste gebruiker
ja idd..
"wat was jullie eerste ervfaring met drugs?"
past volgens mij toch prima in het "drugs forum". had je zelf ook echt wel kunnen bedenken. :rolleyes:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik heb één keer slechte ervaring gehad, en dat was toen ik al spacend uit Leeuwarden kwam, de bus nam, en in Drachten moest wachten op een vriend. Freakin eng was dat.

Voor de rest nooit iets negatief meegemaakt.

Bovenaan