FF genoten

SoulAssassins

Badass junkie
Gister per toeval tegen 2 oxy's aangelopen in huis ,volgens mij was dit echt het laatste want zover ik weet had ik alles weggebracht naar de apotheek.
Dus ik tegen me vrouw "we gaan ff lekker chillen op bed"
Ik 4 lijnen gemaakt ja de echte OC's ,om 19:00 de eerste lijn 2.5mg en me lijf werd na 3 minuten al chill en relaxed ,me vrouw ook en we hebben lekker wat gebabbeld.
Onze pupillen waren net naaldpuntjes dus het kickte goed in ,20:30 de 2e lijn en me vrouw ook.
Weer na 3 a 5 minuten kickte hij in en begon te nodden ,me vrouw zat ook al ver ineen gezakt op bed dus die was even van de aardkloot verdwenen.
De high duurde lang en voor we het wisten was het half 11 en ze was in diepe slaap dus heb ze goed gelegd en ben zelf ook gaan slapen.

Geen terugval maar toeval ,niet op zoek naar een volgende high want ik heb me lesje wel geleerd met die troep.
Maar toffe ervaring om met 0,0 tolerantie ieder 5mg weg te snuiven ,now back to normal !

SoulAssassins

Badass junkie
Fijn dat je genoten hebt.
En vooral ook fijn dat je zo kan denken als je nu doet "niet opschakelen naar meer"
Ik kan en wil ook niet meer gaan gebruiken ,anders had ik me 500 pillen wel gehouden.
Heb mezelf zonder gezet maar ook een deel van me stad omdat ik toen de enige oxy dealer was.

Kordie

DF-koning
Ik kan en wil ook niet meer gaan gebruiken ,anders had ik me 500 pillen wel gehouden.
Heb mezelf zonder gezet maar ook een deel van me stad omdat ik toen de enige oxy dealer was.

Veel mensen zullen je missen.
Want oxy dealers zijn er niet zoals pep / speed / mdma dealers denk ik

SoulAssassins

Badass junkie
Veel mensen zullen je missen.
Want oxy dealers zijn er niet zoals pep / speed / mdma dealers denk ik
Laat ze lekker ziek zijn ,ik steek er me nek niet meer voor uit al mis ik wil 5000 aan inkomsten per maand.
Wij hebben een goed basis inkomen dus geen probleem.

• Like
Waarderingen: XMR

SoulAssassins

Badass junkie
Serieus? Wat een geld
Maar niet meer dealen geeft je zoveel terug. En dat is belangrijker dan geld.
Ja € euro per pil en ik verkocht per pakje ,iedere maand zo'n 15 pakjes met dank aan de apotheek.
Niet meer dealen geeft veel minder stress want het blijft een gevaarlijk wereldje ,je kan zomaar omver geschoten worden voor een pakje daarom kregen de kopers mijn gezicht nooit te zien

Laatst bewerkt door een moderator:

SoulAssassins

Badass junkie
Ik deed het uitbesteden aan kleinere dealers die dan op hun beurt weer wat bijverdienste door de prijs iets op te drijven of ik besloot om € te vragen en dan verdiende die gasten ook € euro,een soort van goed georganiseerde netwerk wat ik in de jaren 90 ook had met coke en bruin

Laatst bewerkt door een moderator:

Maatje90

Belezen gebruiker
Gister per toeval tegen 2 oxy's aangelopen in huis ,volgens mij was dit echt het laatste want zover ik weet had ik alles weggebracht naar de apotheek.
Dus ik tegen me vrouw "we gaan ff lekker chillen op bed"
Ik 4 lijnen gemaakt ja de echte OC's ,om 19:00 de eerste lijn 2.5mg en me lijf werd na 3 minuten al chill en relaxed ,me vrouw ook en we hebben lekker wat gebabbeld.
Onze pupillen waren net naaldpuntjes dus het kickte goed in ,20:30 de 2e lijn en me vrouw ook.
Weer na 3 a 5 minuten kickte hij in en begon te nodden ,me vrouw zat ook al ver ineen gezakt op bed dus die was even van de aardkloot verdwenen.
De high duurde lang en voor we het wisten was het half 11 en ze was in diepe slaap dus heb ze goed gelegd en ben zelf ook gaan slapen.

Geen terugval maar toeval ,niet op zoek naar een volgende high want ik heb me lesje wel geleerd met die troep.
Maar toffe ervaring om met 0,0 tolerantie ieder 5mg weg te snuiven ,now back to normal !
Jonge jonge jonge je hebt er een groot risico mee genomen maar dat weetje je natuurlijk zelf ook heel goed 👍 maar als het zo soms kan 🙏

SoulAssassins

Badass junkie
2Pac - Thugz Mansion (Original) (Version I).wmv (youtube.com)
At quiet times i once contemplated suicide, and would've tried, but when I held that 9, all I could see was my mommas eyes

2Pac heb altijd een grote rol gespeeld in mijn leven ,vanwege zijn aangrijpende teksten.
Helaas heb hij ons verlaten op 25 jarige leeftijd ,thug life
Hier sliep ik mee onder me kussen ,kijk maar goed hij is toch weg.
Ik schaam mezelf nog steeds voor wat ik heb aangericht in die 30 jaar dat ik in die wereld zat ,het zal me altijd blijven achtervolgen tot in me kist zal ik zwijgen.
Hopelijk krijg ik geen ban ,ik probeer alleen duidelijk te maken wat de drugswereld in het algemeen kan aanrichten voor zowel verkoper als gebruiker.
Het is allemaal 1 diepe put ellende echt ik schaam me kapot

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Weer stukje verleden van me afgeschreven ,het kan maar dwars zitten.
Het begon allemaal op me 10e tot 12e jaar ,ik werd seksueel zwaar misbruikt door 2 mannen ,is niet gek dat je dan haat kweekt en wraak wil nemen op mannen.

Laatst bewerkt:

Zeehond

Badass junkie
2Pac - Thugz Mansion (Original) (Version I).wmv (youtube.com)
At quiet times i once contemplated suicide, and would've tried, but when I held that 9, all I could see was my mommas eyes

2Pac heb altijd een grote rol gespeeld in mijn leven ,vanwege zijn aangrijpende teksten.
Helaas heb hij ons verlaten op 25 jarige leeftijd ,thug life
Hier sliep ik mee onder me kussen ,kijk maar goed hij is toch weg.
Ik schaam mezelf nog steeds voor wat ik heb aangericht in die 30 jaar dat ik in die wereld zat ,het zal me altijd blijven achtervolgen tot in me kist zal ik zwijgen.
Hopelijk krijg ik geen ban ,ik probeer alleen duidelijk te maken wat de drugswereld in het algemeen kan aanrichten voor zowel verkoper als gebruiker.
Het is allemaal 1 diepe put ellende echt ik schaam me kapot
Je verhaal begrijp ik.
Maar die foto dus niet. Wat voegt dit toe op dit forum, helemaal niets vind ik.
Hoop dat je die foto weghaalt.

SoulAssassins

Badass junkie
Sowieso zou ik iets rustiger doen met wat je hier allemaal deelt.
Verleden is verleden ,ik kan het allemaal niet terug draaien maar ik voel me hier veilig om me boek open te gooien.
Jullie zijn ook een open boek om over het gebruik van middelen te hebben.
Maar je heb zeker een punt ! Ik ga weer zwijgen.

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Hier mag een slotje op ,het begon fijn maar heb me door me emoties laten gaan en heb oprecht spijt.
Het is mijn PTSS die soms wat triggert ,geen excuus maar zo is het eenmaal.
Soms zit ik echt met me handen voor me ogen als ik weer iets zie gebeuren op me netvlies (flashback)
Het maakt me verdrietig.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ja 10 euro per pil en ik verkocht per pakje ,iedere maand zo'n 15 pakjes met dank aan de apotheek.
Niet meer dealen geeft veel minder stress want het blijft een gevaarlijk wereldje ,je kan zomaar omver geschoten worden voor een pakje daarom kregen de kopers mijn gezicht nooit te zien
Jaar of 5 terug was het stukken goedkoper.. nu 5x zo duur. Toen 100 is nu circa 280euro

Manu76

Badass junkie
Je zit nog steeds in me kop ,we zijn hier om elkaar te helpen/steunen niet om de mond te snoeren
Je moet iets meer oppassen met wat je zegt denk ik. Je bedoelt het goed, maar je mag bijvoorbeeld geen prijzen noemen.
Ga dus geen verhalen vertellen over Oxycodon marktprijzen ed :).
Take care.

SoulAssassins

Badass junkie
Elkaar aanspreken doen we hier ook en is iets anders dan elkaar de mond snoeren.
@SneeuwStorm is een gerespecteerd lid en sprak je aan. Naar mijn idee ook terecht, maar goed wie ben ik.
Fijne dag verder.
Dan heb ik dit weer totaal verkeerd opgevat ,ik ben niet bepaald gewent om op me punten gewezen te worden en zal me moeten aanpassen.

SoulAssassins

Badass junkie
Je moet iets meer oppassen met wat je zegt denk ik. Je bedoelt het goed, maar je mag bijvoorbeeld geen prijzen noemen.
Ga dus geen verhalen vertellen over Oxycodon marktprijzen ed :).
Take care.
Sorry ik wist dit ook niet ,maar goed de prijzen zijn allemaal terug te vinden op google en dan heb ik het over alle geestverruimende middelen.
Ik hou me mond wel over de prijzen nu

Manu76

Badass junkie
Sorry ik wist dit ook niet ,maar goed de prijzen zijn allemaal terug te vinden op google en dan heb ik het over alle geestverruimende middelen.
Ik hou me mond wel over de prijzen nu
Ik kreeg een waarschuwing toen ik de prijs van een grammetje wiet deelde en begreep toen hoe serieus ze erover zijn.

SoulAssassins

Badass junkie
Ik kreeg een waarschuwing toen ik de prijs van een grammetje wiet deelde en begreep toen hoe serieus ze erover zijn.
Top bedankt voor de info ja ik wil ook niet gezien worden als dealer enzo dus laat prijzen nu achterwege ,dat mogen ze zelf lekker uitzoeken.

Bovenaan