Fetish Party's

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Aankomende zaterdag ga ik voor het eerst in mijn leven - samen met twee goede vriendinnen, de mannen blijven thuis - naar een fetish feestje toe...

Puur uit nieuwsgierigheid, gewoon alleen om eens rond te kijken en ga zelf iig niks uitspoken verder. Het is gewoon iets waar ik al een hele tijd tot aangetrokken word, maar waar het tot op heden nooit van gekomen is. Nou kennen we iemand die daar zaterdag gaat draaien en ons een gratis vrijkaartje kon geven, dus nou gaat het eindelijk eens gebeuren. :wave:

Mensen hier op 't forum die wel eens naar zo iets toe geweest zijn? Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of die positief dan wel negatief waren...

hash

Experimenterende gebruiker
tis wel cool maar je moet je niet laten afschrikken. gouden tip; sta voor alles open en oordeel pas achteraf!

Shiru

Klinkt wel interessant. Zelf ben ik nooit naar iets dergelijks geweest, gewoon vanwege het feit dat er nooit zoiets bij mij in de buurt is geweest. Maar k denk wel de moeite om eens te gaan kijken.

Veel plezier iig.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
hash zei:
tis wel cool maar je moet je niet laten afschrikken. gouden tip; sta voor alles open en oordeel pas achteraf!

Ik schrik niet zo snel gelukkig en ik ken ook al wel wat mensen die zich regelmatig in de fetish scene bevinden, maar ben vooral ook nieuwsgierig naar de eventuele ervaringen en meningen van de mensen die hier op DF zitten! :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Delirium zei:
Een bijzonder afstotelijke poster als je het mij vraagt.

Aan mij niet besteed :beer:

Hahahaha! Nou, wij hebben iig echt een topnacht gehad en een bijzonder leuke tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar, wat mij betreft! :wave:

Oom Klaas

Badass junkie
Lauu zei:
ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
Waarom hebben die mensen altijd van die rare wenkbrauwen? :rolleyes:
Dat hebben ze niet altijd.

In Italie wel veel

Uhuh, in verhouding wel meer dan in Nederland,
en de gasten ook en dat vind ik er persoonlijk écht niet uitzien.

Marla Singer zei:
Hahahaha! Nou, wij hebben iig echt een topnacht gehad en een bijzonder leuke tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar, wat mij betreft! :wave:

Marla hoe was 't feestje nu precies wat kan ik me erbij voorstellen?
'k Heb echt totaal geen beeld van die scene.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Hé, het linkse meisje op de poster ken ik ergens van. :) (en ik weet waarvan, maar de scheepjes achter mij branden uit tot as)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Pak Suiker zei:
Hé, het linkse meisje op de poster ken ik ergens van. :) (en ik weet waarvan, maar de scheepjes achter mij branden uit tot as)

Dat linkse meisje op de foto is Alex, wel een bekende in de scene... :wink:

@ oom klaas: het verschilde wat mij betreft niet veel van een gewoon (gothic)feestje. Behalve dan dat er darkrooms waren, waar mensen hun seksuele ontladingen kwijt konden. :wink: Als je een beetje van gekkigheid houdt, kijk je je ogen uit iig. Alles mag, maar niets moet natuurlijk. Ik vond de sfeer echt top en ben zeker van plan nog eens te gaan. Dan neem ik wel mijn allerliefste Tyler mee. Niet om daar met hem te seksen hoor, want daar hebben wij onze eigen slaapkamer wel voor! :wink:

Drientje

DF-koning
Ik ben natuurlijk naar Wasteland geweest en ik moet zeggen, ik had heel veel kriebels van te voren maar ik heb me zo kostelijk vermaakt! Heerlijk hoe al die mensen zich laten gaan. En ja, ik had ook het idee dat ik geen seks zou gaan hebben maar een lief meisje met haar Dom bracht me op andere ideeen. Het was allemaal in hele fijne en goede harmonie gegaan en ik heb fijn met hun gespeeld. Volgende Wasteland ga ik weer, al dan niet met Unity!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik en mijn twee vriendinnen zijn gevraagd om op de eerstvolgende Wasteland een showtje te laten zien. Aankomende zaterdag gaan we dus even met z'n 3tjes brainstormen over wat we precies willen gaan doen.

m.a.w.: wij zijn op Wasteland dus ook van de party! :wink: :rock:

Drientje

DF-koning
Marla Singer zei:
Ik en mijn twee vriendinnen zijn gevraagd om op de eerstvolgende Wasteland een showtje te laten zien. Aankomende zaterdag gaan we dus even met z'n 3tjes brainstormen over wat we precies willen gaan doen.

Yay! Ik ga er zeker weer bij zijn in November! Wat een feest was dat.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
Marla Singer zei:

Wij krijgen het kaartje, plus alles drankjes lekker gratis, ik wil er ook wel bij zijn dus. Plus ook nog alle drie een bonus van 150,-... :wink: Ook nooit verkeerd natuurlijk! We zitten aan een beetje Oosters iets te denken, iets met buikdansen ofzo, we kijken nog even...

Clowns en ballonnen leken ons ook nog wel wat. :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Marla Singer zei:
Drientje zei:
Marla Singer zei:

Wij krijgen het kaartje, plus alles drankjes lekker gratis, ik wil er ook wel bij zijn dus. Plus ook nog alle drie een bonus van 150,-... :wink: Ook nooit verkeerd natuurlijk! We zitten aan een beetje Oosters iets te denken, iets met buikdansen ofzo, we kijken nog even...

De opnames worden in dit topic gepost? :' )

Maarre; niet verkeerd deal voor 'n feestje d8 ik zo.

geekos

Bewuste gebruiker
ze kijken gewoon hoe je je armen en handen beweegt man, zo merk je direct of iemand homo is

homo of hetero, take a wild guess:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Marla Singer zei:
Drientje zei:
Marla Singer zei:

Hihihihi, maar gezien mijn prille zwangerschap van dit moment, laat ik dat feestje nu toch maar eventjes aan mij voorbij gaan. Ik heb mijn buik nu voor hele andere zaken nodig! :P :wink:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Fetish feestjes :hearteyes: Leuke shizzle! En gewoon kink feestjes in het algemeen, geweldig. In december is er een bal du masque kink party. Zin in! Wij gaan als kinky rococo edelen. :grin:

SyntheticDistortion

Ik heb sinds kort een vriendin die ook into the fetish is..ik ben maar een simpele singer/songwriter in een folkbandje, en dit is wel heel erg ver van mijn bed. Maar ik heb beloofd om in Februari mee te gaan naar een feest om te kijken wat zij er zo leuk aan vind.

Ik ben best wel een beetje bang, ik heb geen idee wat er mij te wachten staat =P

Dopezilla

Badass junkie
Ik ken enkele mensen die naar fetish feestjes gaan, maar ik kan me er zelf niet echt een voorstelling van maken hoe het eraan toegaat op zulke feestjes.

Ik zie mezelf er ook niet direct op terecht komen, aangezien ik van mezelf redelijk terughoudend ben. Al deze openheid zou me misschien wat te veel zijn, en mij eventueel wat ongemakkelijk maken. :grin:

Aan de andere kant is het stiekem ook wel interessant.

Doch, ik denk niet gauw op zo'n feest terecht te gaan komen.

Olle

Bovenaan